Kuka toope käyttää vielä hajustettua pyykinpesuainetta
Kommentit (158)
Aika moni.
Käsittämätöntä että joku haluaa löyhkätä eau de Tendille 🤢.
Haju ei tod ole puhtaan pyykin haju vaan ällöttävä tunkkainen haju.
Vaihtakaa jo hajuttomiin!
Matkailu avartaa. Suomessa myytävät hajustetut pesuaineet on kevyttä kauraa.
Kesäisin ei voi pitää parvekkeen ovea auki kunnolla, kun alakerran naapuri säilyttää kuivaustelinettä parvekkeellaan ja voimakkaasti tuoksuvia pyykkejä siellä. Ihme ettei itse haista sitä kemikaalikoktailia. :)
Minä käytän enkä kadu. Tykkään tuoksusta.
Halvinta käytän, oli siinä sitten hajustetta tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Tuleehan se löyhkä tietty halvemmaksi kuin oikea tuoksun ostaminen. Ei tarvi katua, mutta pahalle haiset.
Et hyvälle etkä puhtaalle pyykille 😂😂😂
Suomessa valitetaan kyllä kaikesta.
Minä. Omassa pesukoneessa. Mitä voimakkaampi tuoksu, sen parempi.
Hajuttomat pesuaineet jättävät pyykin todella tunkkaisen hajuiseksi. Ja kyllä, pesukone puhdistettu säännöllisesti nukkasihtiä myöten ja kumitiivisteet kuivattu joka pyykinpesun jälkeen ja luukku aina auki, kun pesukone ei pyöritä pyykkiä. Pyykit pesty väljässä vedessä.
En tykkää vahvoista tuoksuista, mutta minusta on kiva kun tuoksua on kevyesti. Minustakin hajustettomat jättävät helposti pyykin vähän tunkkaisen oloiseksi.
Hajuttomista aineista pyykki jää ällön hajuiseksi, sellainen tunkkainen lemu.
Vierailija kirjoitti:
Hajuttomat pesuaineet jättävät pyykin todella tunkkaisen hajuiseksi. Ja kyllä, pesukone puhdistettu säännöllisesti nukkasihtiä myöten ja kumitiivisteet kuivattu joka pyykinpesun jälkeen ja luukku aina auki, kun pesukone ei pyöritä pyykkiä. Pyykit pesty väljässä vedessä.
Pesty liian matalassa lämpötilassa ja/tai kuivuvat liian hitaasti. Hajusteettomat pesuaineet eivät jätä oikein käytettynä mitään tuoksua.
Minä. En tosin käytä taloyhtiön konetta, vaan omaa. Vaatteiden pitää tuoksua hyvälle 🌺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesty liian matalassa lämpötilassa ja/tai kuivuvat liian hitaasti. Hajusteettomat pesuaineet eivät jätä oikein käytettynä mitään tuoksua.
Pesty ohjeen mukaisessa lämpötilassa ja kuivattu kuivurissa.
Kuka toope pesee pyykkituvassa pyykkiä vielä. Toisten pimppikyrpäperse-eritteet ei houkuta.
Vierailija kirjoitti:
tuoksua tulee perseestäs, hengitysilman pilaaja
No sanos muuta!! Pesen hajusteettomalla mutta se haju tarttuu tietysti omiinkin pyykkeihin. Hyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesty ohjeen mukaisessa lämpötilassa ja kuivattu kuivurissa.
Joo, se ei riitä. Bakteerit tapoaa vasta 60 astetta, toki hajun voi peittää tuoksulla.
Minä käytän muiden kiusaksi ja omaksi iloksi.
Eipä harmita. Terv. Omakotitalolainen