Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen p*skana, jälleen kerran.

Vierailija
14.09.2019 |

Mistä iloa elämään, kun vähän väliä olen matkalla junan alle? Jos hetkeksi tsemppaan, putoan kuitenkin aina tänne samoihin ajatuksiin. Tekisin itsemurhan heti, jos se ei olisi niin hankalaa käytännön järjestelyiden kannalta.

Miksi en voisi sairastaa vaikka syöpää. Se on kuitenkin yleensä joko/tai parissa vuodessa, minä olen tämän vammaisen pääni kanssa kitunut jo yli 30 vuotta.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

....niin jos olis giljotiini niin sairaan pään sais irti terveestä kropasta.

Vierailija
2/50 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua vaivaa ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta maalle. Täällä on rauha ja hiljaisuus. Luonto ja koirat. <3

Vierailija
4/50 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinulle on tapahtunut? Kuulostaa todella ikävältä.

Mitkä asist tuottavat iloa? Pystyisitkö mitenkään keskittyä niihin?

Lämpimiä ajatuksia täältä.

Vierailija
5/50 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sua vaivaa ap?

Traumaperäinen stressihäiriö ja 24/7 päällä oleva dissosiaatiohäiriö. Lisäksi alan kaiken kiusaamisen jälkeen olla jo vainoharhainen muita ihmisiä kohtaan, että ehkä myös epäluuloinen persoonallisuushäiriö (se jäi muinoin testeissä vain pisteen tai parin päähän diagnoosista).

Vierailija
6/50 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ajatuksiin? Oletko töissä? Oletko yksinäinen? Oletko jumittanut itsesi neljän seinän sisälle?

Vierailija
7/50 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko iloa löytyä hyväntekeväisyystyöstä, henkisyydestä, liikunnasta, eläimistä, ylipäänsä pienistä asioista elämässä? Voimia! <3

Vierailija
8/50 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sua vaivaa ap?

Traumaperäinen stressihäiriö ja 24/7 päällä oleva dissosiaatiohäiriö. Lisäksi alan kaiken kiusaamisen jälkeen olla jo vainoharhainen muita ihmisiä kohtaan, että ehkä myös epäluuloinen persoonallisuushäiriö (se jäi muinoin testeissä vain pisteen tai parin päähän diagnoosista).

Mistä se trauma on tullut?

Vierailija
9/50 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalla olisi kyllä mahtavaa, mutta elämä on kaikesta johtuen sellaisessa mallissa, että ei ole työpaikkaa eikä koulutusta (jälkimmäistä olen vasta nyt hankkimassa).

Vierailija
10/50 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle. Etsi keskusteluapua, esim. kirkonkeskusteluapua. fi.

Vierailija
11/50 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maalla olisi kyllä mahtavaa, mutta elämä on kaikesta johtuen sellaisessa mallissa, että ei ole työpaikkaa eikä koulutusta (jälkimmäistä olen vasta nyt hankkimassa).

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
12/50 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista hoitoa saat?

Vierailija
13/50 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumatausta on saanut alkunsa vanhempien mt- ja päihdeongelmista sekä toisen itsemurhasta + koulukiusaamisesta. Kiusaaminen on jatkunut sitten aikuisuuteen asti - tosin olen siihen kyllä osaltani itse syypää, kun en ole "osannut varoa", niin sanotusti. Ärsyttävää etten vain pysty tsemppaamaan ja unohtamaan kaikkea ja jatkamaan vain elämässä eteenpäin, tämä ei tunnu olevan lainkaan tahdon asia. Olen siis hoidossa ja syön lääkettäkin, mutta alan olla todella väsynyt vain kaikkeen. Haluaisin vain luovuttaa.

Vierailija
14/50 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Olen 34.

Vierailija
15/50 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaankin se sama tyyppi, joka kirjoitteli tänne aikaisemmin kesällä ja jolle vastailin. Olen oikeastaan lähes varma, että olet se sama. Jäinkin vähän miettimään, miten mahdat pärjäillä. Harmi kuulla, että sinulla on edelleen huono olla. Vaikka mielestäni tämä viesti ei ole sävyltään ihan niin epätoivoinen kuin mitä aiemmin olivat, että ehkä nyt kuitenkin menee (ainakin ajoittain) vähän paremmin?

Vierailija
16/50 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko ap nainen

Vierailija
17/50 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista hoitoa saat?

Olen traumaterapiassa - vihdoinkin sentään hoitomuoto on oikea. Olen saanut oikean diagnoosin "vasta" pari vuotta sitten.

Kiitos kun kommentoitte, tästä on oikeasti apua! En ole sellainen, että viitsisin avautua kavereille/ystäville (joita siis onneksi on, mutta synkimpinä hetkinä en osaa löytää iloa siitäkään). Tänään on ollut todella raskas päivä heti aamusta alkaen.

Vierailija
18/50 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaankin se sama tyyppi, joka kirjoitteli tänne aikaisemmin kesällä ja jolle vastailin. Olen oikeastaan lähes varma, että olet se sama. Jäinkin vähän miettimään, miten mahdat pärjäillä. Harmi kuulla, että sinulla on edelleen huono olla. Vaikka mielestäni tämä viesti ei ole sävyltään ihan niin epätoivoinen kuin mitä aiemmin olivat, että ehkä nyt kuitenkin menee (ainakin ajoittain) vähän paremmin?

En ole ihan varma, olenko kirjoittanut. En muista ainakaan, että olisin, mutta aika paljon ylipäänsä kirjoitan netissä joten hyvin mahdollista.

Vierailija
19/50 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oletko ap nainen

Kuinka niin?

Vierailija
20/50 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan varma, olenko kirjoittanut. En muista ainakaan, että olisin, mutta aika paljon ylipäänsä kirjoitan netissä joten hyvin mahdollista.

Tänne kirjoitteli kesällä eräs, jolla oli vähän rankkaa. Tuo "vammainen pää" oli samanlaista tekstiä kuin hänellä. Vastailin hänelle ja koitin tsemppailla, mutta sitten ketju lähti ja jäin miettimään, mitenköhän sille kävi. Jos se olet sinä, niin kiva, että olet vielä siellä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan