Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Jukka Hilden ihan selvinpäin Huumassa?

Vierailija
14.09.2019 |

Käyttäytyy niinkuin oisi vetänyt jotain? Niin sekava ja raihnasen näköinen, ihan kun ois vanhentunut 15v.

Kommentit (238)

Vierailija
81/238 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme lokaan vetämisen meininkiä. 

Olette vaan niin kateellisia kun ette osaa hyppypotkua molemmille sivuille ja volttia.

Vai että aineissa. Ehkä ihmisten pitäisi vetää niitä aineita itse eikä arvailla että millainen on aineessa, niin tietäisitte varmasti.

Tämä on sitä suomalaista kateutta parhaimmillaan, kun joku on reipas ja rento sälli menestyneenä, niin pitää sitten loata etsiä toisista vikoja. 

Vastaus on oma peili. Kattokaa sine.

No ei kyllä osannut volttia eilen Hildenkään. Melkein törmäsi seinään ja Salmiseen eikä hallinnut liikettä millään tavalla. En tiedä ketään kuka kadehtisi tuollaista esiintymistä. Kiva mennä telkkariin turvoksissa ja maanisen sekavana. Tulee vahvasti Siltsu mieleen.

Toisekseen Suomen viihdepiireissä käytetään aikas paljon huumeita- vauhtia varsinkin. Sitä vetää ainakin muutama näiden hassunhauskojen viihdeohjelmien vakinaamoista.

Vierailija
82/238 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran olen huumehörhöjä nähnyt elämäni aikana että voin sanoa suoraan kokeneella äänenpainolla että oli ihan selvinpäin.

Melko vainoharhaisia ihmisiä liikkellä. Yleensä ne huumeiden käyttäjät on sellaisia että kuvittelee aina muidenkin vetävän kamaa. 

Loppukaneettina voisin todeta että ne jotka epäilee että on jotain vedetty, vetää itse ja hakee teolleen hyväksyntää.

Häpeäisitte te.

Huumeiden käyttö ei ole missään tilanteessa hyväksyttävä teko.

En tiedä vertaatko johonkin kadulla makaaviin pultsareihin tai viekkareista kärsiviin pälyileviin täriseviin narkkeihin, mutta tuo Jukan käytös oli nimenomaan aineissa olevan käytöstä. Miksi luulet että amfetamiinia kutsutaan vauhdiksi? Se pistää suhun vauhtia, tekee energisemmäksi, puheliaammaksi, ja tunnet itsesi kuninkaaksi. Jos pystyt hillitsemään itseäsi sen alaisena, ei susta huomaa välttämättä että olet mitään ottanut. Näytät vaan valppaalta ja toimeliaalta.

Me ei voida tietää mikä aiheutti Jukan erikoisen levottoman käytöksen, mutta kyllä se epäilyksiä herätti. Kun ei ollut ihan normaalireippautta.

Mitähän huumeita Jukka Hilden käyttää, piriä vai?

Sekaisin oli huumassa, sen näki lapsikin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/238 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas kovasti huumeiden käyttäjiä tai kokeilijoita tämäkin palsta täynnä.

Tietävät miltä vauhti tuntuu ja miltä se näyttää. Kokemuksestaan.

Täytyy itse todeta huumeita kokeilemattomana että ei näyttänyt huumeiden käyttäjältä tuo jukka yhtään.

Toisaalta enhän minä tiedä asiasta yhtään kun en ole käyttänyt tai kokeillut yhtään.

Te tuntuisitte tietävän paremmin kun teillä on aiheesta kokemusta.... 

Häpeäisitte.

Vierailija
84/238 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihde-Jukka.

Vierailija
85/238 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mutta kunniallinen kirjoitti:

Täytyy itse todeta huumeita kokeilemattomana että ei näyttänyt huumeiden käyttäjältä tuo jukka yhtään.

Toisaalta enhän minä tiedä asiasta yhtään kun en ole käyttänyt tai kokeillut yhtään.

Häpeäisitte.

Jukkako se siellä ihan itse?

Vierailija
86/238 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme lokaan vetämisen meininkiä. 

Olette vaan niin kateellisia kun ette osaa hyppypotkua molemmille sivuille ja volttia.

Vai että aineissa. Ehkä ihmisten pitäisi vetää niitä aineita itse eikä arvailla että millainen on aineessa, niin tietäisitte varmasti.

Tämä on sitä suomalaista kateutta parhaimmillaan, kun joku on reipas ja rento sälli menestyneenä, niin pitää sitten loata etsiä toisista vikoja. 

Vastaus on oma peili. Kattokaa sine.

No ei kyllä osannut volttia eilen Hildenkään. Melkein törmäsi seinään ja Salmiseen eikä hallinnut liikettä millään tavalla. En tiedä ketään kuka kadehtisi tuollaista esiintymistä. Kiva mennä telkkariin turvoksissa ja maanisen sekavana. Tulee vahvasti Siltsu mieleen.

Toisekseen Suomen viihdepiireissä käytetään aikas paljon huumeita- vauhtia varsinkin. Sitä vetää ainakin muutama näiden hassunhauskojen viihdeohjelmien vakinaamoista.

Joopa joo. 

Käyttäjät ne näkee käyttäjiä ihan kaikkialla. 

Kohta varmasti kerrotte että maailman johtajatkin on ihan "tiloissa".

Valitettava totuus nyt vain on että käyttäjät on usein kodittomia ja mielisairaita suljetulla.

Ei aineilla pitkälle pötkitä.

Vierailija
87/238 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ollut aineissa. 

Olen katsonut tuon videon uudestaan ja uudestaan ja ei näyttänyt kyllä yhtään päihtyneeltä.

Nyt teillä laukkaa mielikuvitus vilkkaana.

Vierailija
88/238 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko Siltsu seuraavaan Huumaan?

Vierailija
89/238 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mutta kunniallinen kirjoitti:

Häpeäisitte.

Sinä nimenomaan et tiedä ja sen kyllä huomaa. Aika moni suomalaisista on nuorena vähintään kokeillut tai lähipiirissä ollut käyttöä. Valitettavasti. En tiedä oletko onnekas, tynnyrissä kasvanut vai hyväuskoinen mikäli sinun tuttavapiirissä ei ole koskaan kaman käyttöä kenelläkään ollut.

Vierailija
90/238 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta taitaa Kassin rakkaus lopahtaa ja Jukka saa kenkää, ja tulee maitojunalla Suomeen. Lihoneena ja raihnaisena vieroitushoitoon. Mutta onpa onneksi Jukalla kotomaassa kaksi lasta, jotka varmaan ilahtuvat, kun isällä on heille enemmän aikaa. Nyt ovat lapset jääneet Kassin ja masuasukin vuoksi unholaan.

Vierailija
91/238 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selkeästi oli aineissa. Enpä ole häntä koskaan ennen nähnyt noin vauhdikkaana ja sekaisin. Käytös oli todella levotonta ja ylivilkasta... Tai sitten hänellä tosiaan jotkut rauhottavat jäänyt ottamatta...

Vierailija
92/238 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkiksilla on raskas työ että joutuvat käyttämään kaikenlaista.

Rahvaan tehtävänä on tuomita kovalla kädellä, että tuntevat edes pääsevänsä samalle tasolle kuin julkkikset ovat.

Niin syvä kuilu on julkkiksilla ja rahvailla välillään.

Suurin osa ei edes ole ikinä kokeillut huumeita, koska ne ovat niin kalliita että vain menestyneillä on niihin varaa.

Minun pitää todeta että kyllä vaikutti ihan selvältä mielestäni. 

Sen verran olen nähnyt päihdeongelmaisia että selvästi erottaa silmistä onko jotain alla. 

Vierailija
93/238 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahvaan tehtävänä on tuomita kovalla kädellä, että tuntevat edes pääsevänsä samalle tasolle kuin julkkikset ovat.

Suurin osa ei edes ole ikinä kokeillut huumeita, koska ne ovat niin kalliita että vain menestyneillä on niihin varaa.

Sen verran olen nähnyt päihdeongelmaisia että selvästi erottaa silmistä onko jotain alla. 

Minäkin olen nähnyt paljon päihdeongelmaisia ja kyllä tuo käytös oli juuri sitä... Holtitonta, levotonta, epäasiallista, ylivilkasta...

Vierailija
94/238 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää mikä kenraaliharjoitus tohon on ollut. Siellä sovittu että huutelee "onks sun lääkitys kunnossa"? What.

"Unton mukaan tilanne oli etukäteen harjoiteltu lähetystä varten.

– Aikalailla se oli harjoiteltu etukäteen. Ei tapahtumahetkellä, eikä jälkikäteenkään mitään ongelmaa."

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a458390d-ca0a-44ad-b89c-d35064…

Vierailija
95/238 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutti selvältä mielestäsi?

Vierailija
96/238 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se siellä teki? Missä kohtaa eilistä ohjelmaa tuo Jukan esiintyminen oli?

Vierailija
97/238 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä se siellä teki? Missä kohtaa eilistä ohjelmaa tuo Jukan esiintyminen oli?

https://www.mtv.fi/sarja/huuma-33006338000/lue-huulilta-kisaamassa-jukk…

Vierailija
98/238 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös kansalaisuus tule äidin mukaan eli jos äiti on suomalainen ja synnyttää vaikka usassa lapsi saa myös Suomen kansalaisuuden. Mutta jos äiti ei ole suomalainen niin kansalaisuuden saa vain syntymällä Suomessa.

Voi hyvä luoja. T. Yh-ope

Ei ole mitään voihyväluojaa tuossa päättelyssä. 

Suomen kansalaisuus ei napsahda itsestään kuvatussa tapauksessa, vaikka sen haettaessa varmasti saakin.

Vierailija
99/238 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää mikä kenraaliharjoitus tohon on ollut. Siellä sovittu että huutelee "onks sun lääkitys kunnossa"? What.

"Unton mukaan tilanne oli etukäteen harjoiteltu lähetystä varten.

– Aikalailla se oli harjoiteltu etukäteen. Ei tapahtumahetkellä, eikä jälkikäteenkään mitään ongelmaa."

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a458390d-ca0a-44ad-b89c-d35064…

Ihmettelen vaan, että mitä ronskia läppää tämä kilpailija pysty tälle duudsonille heittään, koska siinä vaiheessa kun tämä rupesi lääkityksestä sönkkäämään, niin yhteysruutu oli jo pimeänä? Eikö tuon lähetyksen pitänyt olla suora?

Vierailija
100/238 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka sanoi, että hänellä ei ole lääkitys kunnossa. Kenties puhui totta. Tarkkaavuushäiriöiseltähän hänen touhunsa  vaikutti ja huumori oli yhtä huonoa kuin normaalistikin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän