Mistä löytäisi fiksun miehen, jolla on sydän paikallaan
Vaikea löytää samassa paketissa
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea löytää samassa paketissa
Sympatiseeraan sua sillä itse myöskin miettinyt ettei samassa paketissa löydy mistään fiksua naista jolla olisi sydän paikallaan :)
Millaista naista muuten etsit? Mitkä piirteet viehättää? Kleptomania ilmeisesti ei ole poissuljettu? ( kyllä, palstailin eilenkin :))
:D Joo se homma tökkäs sen klepton kanssa erinlaiseen suhtautumiseen alkoholin kanssa, ei tää oikein nähnyt jatkoedellytyksiä kun kaikki vapaa-ajat olisi oluen kanssa pitänyt viettää.
Sellainen sielunkumppanihan se paras ja viehättävin olisi :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omani löysin opiskelupaikalta.
Aloituksessa mainittujen ominaisuuksien lisäksi hän on oikeasti komea ja hyvä sängyssä.
Parempaa ei voisi olla. Tsemppiä löytämiseen!
Epätodellista. Voiko kaikki hyvä olla samassa paketissa?
Voi todellakin! Ei hän tokikaan ole täydellinen sillä kukaan ei ole, mutta lähellä sitä.
Ovatko naiset kateellisia toisilleen jos kuulevat että jollakulla naisella käy tsäkä ja rinnalle löytyy unelmien kumppani?
M
Vierailija kirjoitti:
Ovatko naiset kateellisia toisilleen jos kuulevat että jollakulla naisella käy tsäkä ja rinnalle löytyy unelmien kumppani?
M
Ainakaan itse en ole kateellinen vaan aidosti iloinen hänen puolestaan, jos niin hyvä onni käy :)
Täältä löytyy hyvä ja sivistynyt mies. Talouskin on erittäin hyvässä kunnossa. Uudehko asunto hyvällä paikalla Helsingissä. Ulkonäössäkään ei liene moittimista.
Pari jännää ominaisuutta toki on, niin kuin varmasti aika monella muullakin. Yksi näistä muutamasta ominaisuudestani on, että tykkään syödä nenäräkää.
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy hyvä ja sivistynyt mies. Talouskin on erittäin hyvässä kunnossa. Uudehko asunto hyvällä paikalla Helsingissä. Ulkonäössäkään ei liene moittimista.
Pari jännää ominaisuutta toki on, niin kuin varmasti aika monella muullakin. Yksi näistä muutamasta ominaisuudestani on, että tykkään syödä nenäräkää.
Hieno juttu, että tuotat itse ravintosi!
Olen itse täydellinen, mutta jostain syystä en ole vielä löytänyt tasoistani kumppania. Vaikea hyväksyä vikoja ja puutteita puolisossa kun niitä ei itsessäkään ole. En haluaisi tyytyä huonoon, enkä yksinkään olla. Tilanne on huolestuttava, koska olen jo 25 ja ensimmäisen lapseni pitäisi syntyä reilusti ennen kuin täytän 30. Joudun todennäköisesti tinkimään vaatimuksistani ja se raivostuttaa minua. Tulisipa joku soittamaan ovikelloa. Jos koet itse olevasi hakuani vastaava henkilö, ota rohkeasti yhteyttä. Ring my Bell.
Epätodellista. Voiko kaikki hyvä olla samassa paketissa?