Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä on hulluinta mitä puolison ex-vaimo on tehnyt/sanonut/vaatinut?
14.09.2019 |
Meillä on mm. vaadittu tulemaan viettämään ”perhejoulua” exän kumppanin ja lasten kanssa exän ja kumppanin kotiin yhdessä. Luonnollisesti vain mies olisi vaadittu sinne, minua ei, minun olisi pitänyt viettää joulu yksin.
On myös vaadittu että kaikki lomat pitäisi viettää lasten kanssa ja exän valituspuheluihin pitäisi vastata keskellä yötäkin, ellei vastaa niin exä alkaa soitella puolison sukulaisia läpi ja valittaa että lapset ne vaan yrittää soittaa eikä isä koskaan vastaa. Todellisuudessa se exä siellä soittelee pikku päissään ja itkee puhelimeen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa