Onko huolestuttavaa? Uusi miesystävä vetäs noin tunnissa litran viiniä eikä se vaikuttanu mitenkään
Siis meille oli yhteisesti sellainen litran viinipönikkä, josta itse join puoli lasillista, mies loput. Siinä ei näkynyt minkäänlaista vaikutusta. Mies ei ole ihan pieni rimpula, mutta ei kovin isokokoinenkaan. Oman sanomansa mukaan juo alkoholia "harvoin" (nettituttavuus siis tämä) mutta tuo kyllä taitaa kertoa vähän muuta?
Kommentit (24)
Palstalla on kunnon pubiruusuja kun on ihan ok kun mies juo tunnissa litran viiniä ja toleranssia on sen verran ettei nouse päähän.
Vierailija kirjoitti:
Kuka juo litran viiniä tunnissa? Olisin huolestunut miksi noin nopeasti pitää juoda. Ihan sama päihtyi vai ei, mutta en tuollaista viini-imuria enää tapaisi.
Samaa mietin. Juo harvoin, ( ei kiinnosta alkoholi juuri) mutta vetää litran viiniä tunnissa?
Varmasti juo enemmän, kuin mitä antaa ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on kunnon pubiruusuja kun on ihan ok kun mies juo tunnissa litran viiniä ja toleranssia on sen verran ettei nouse päähän.
Voihan se päähän nousta vaikkei näy ulospäin. Mulla alkoholi ei juurikaan vaikuta näkyvästi ennenkuin ihan räkäkännissä, jolloin alkaa mennä jo tasapaino. En sammalla enkä ala riehumaan. Enintään muutun puheliaammaksi ja punaposkiseksi. Olen kyllä selvästi humalassa niin että tunnen sen itse.
Ennemmi olisi huolissani tuosta juoma vauhdista kuin siitä että tuo promille määrä ei näy missään. Ei välttämättä näy vaikka promillet olisi enemmänkin. Harva silti vetää viiniä kaksin käsin 5 annosta tunnissa. Alkoholin tai ainakin viinin himo on suuri jos noin käy.