Mieheni 12v yhdessä kertoi toissapäivänä tuntevansa vetoa työtoveriinsa,
miten tästä voi selvitä ja miten? Voiko tuollainen loppua ennekuin alkaakaan? Ovat käyneet yhdessä vain syömässä, ....auttakaa maailma kaatuu, voi lapsia 4 , 5 ja 10 vuotiata
Kommentit (6)
Vastaan tulee ihminen, joka kiinnostaakin yllättäen ja herättää erilaisia ajatuksia ja tunteita. Ei se mitään.
RATKAISEVAA on se, kuinka noissa tilanteissa toimii. Antaako mennä täysillä puolison ja perheen unohtaen vai muistaako, että avioliitossa tunteet saattaa hetkellisesti laimeta tai jäädä uusien tunteiden alle ja silloin on muistettava, mitä sanoi alttarilla. TAHDON rakastaa eikä, että tulen aina tuntemaan rakkautta. Nyt on miehelläsi TAHDON AIKA, tahtooko edelleen sinut, kuten on luvannut, vai antaako piutpaut lupauksilleen ja sen myötä sinulle ja lapsille. Jos miehesi haluaa kunnioittaa lupaustaan ja sinua, nuo syömässä käymiset loppuu alkuunsa.
Mun mielestä se, että miehesi kertoi tästä sinulle on hyvä merkki! Älä masennu äläkä syyttele, jutelkaa ja miettikää oikeasti tuota tahtomis-asiaa. Itselläni on nyt juuri tilanne, että lähipiirissä on ihana mies, joka jollakin tasolla kiinnostaa, vaikken omakseni haluaisikaan. Oma mies taas tuntuu niiiin tutulta ja tylsältä ja välillä tuntuu, että rakastankokaan edes, vaikka hyvin meillä kuitenkin menee. Olen tajunnut, että nyt oikeasti on elämässäni se aika, jolloin tuo tahto punnitaan. Ja kyllä minä edelleen tahdon. :) Vaikka se polttavin ja huumaavin rakastamisen tunne on kadoksissa, niin tahdon löytää sen taas ja varmasti löydän, kun vain annan itselleni aikaa. Tiedän, että rakastan omaa miestäni, vaikka se ei juuri tällä hetkellä tunnu. Mutta tahdon rakastaa.
Voimia ja rohkeutta! Vielä ei miehesi ole pettänyt sinua, joten ethän kohtele häntä niin.
Vierailija:
Itselläni on nyt juuri tilanne, että lähipiirissä on ihana mies, joka jollakin tasolla kiinnostaa, vaikken omakseni haluaisikaan. Oma mies taas tuntuu niiiin tutulta ja tylsältä ja välillä tuntuu, että rakastankokaan edes,
meillä homma meni toisin päin, tunsin vetoa työkaveriin todella paljon. koska olen ujo ja pelokas ihminen, en koskaan tehnyt minkäänlaista aloitetta. en myöskään kertonut miehelle. tein päätökseni, tahdoin rakastaa omaa miestäni, vaihdoin työpaikkaa ja nyt kaikki on ok. avioliitto on todellakin tahdon asia. se tuntuu todella monelta unohtuvan.
mitä mieheesi tulee, nyt et voi muuta kuin toivoa että hän tekee oikean päätöksen. uskon ja toivon että niin tapahtuu. kokemuksesta tiedän että toivoa on. älä painosta, älä tuomitse ennakolta. ymmärrä että ihmisillä on tunteita myös muita kuin omaa puolisoa kohtaan - olisi epänormaalia jos niin ei olisi. luota että miehesi osaa nähdä ne ohimenevänä ilmiönä, joka kannattaa ohittaa juuri sellaisena.
onnea perheellenne!
mun mielestä on normaalia että voi tuntea himoa toisia kohtaan mutta tunteita toisia kohtaan ollessaan avioliitossa ei pitäisi olla. Miksi ihmeessä naimisissaoleva päästää kenetkään niin lähelle että tunteita ehtisi syntyä. Kannattaa miettiä ennen kun flirttailee tai tanssii hitaita tai juttelee avio-ongelmistaan tai what ever että on naimisissa, siis suojata liitttonsa rajat!
Minä alkaisin etsiä asuntoa ja pakata omia ja lasten tavaroita ihan ilman mitään riitelemistä. Kyllä mies estää kun näkee mitä on menettämässä ja unohtaa moiset kotkotukset jos teistä välittää ja jos ei välitä, anna sen mennä,mitä moisella luuserilla tekisitkään? Sulla on loppuelämä aikaaa rakentaa itsellle ja lapsille uusi ja vielä parempi elämä.
ja lehmätko lentää...