Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB-asukkaiden ÄO ja miten ilmenee talossa

Vierailija
14.09.2019 |

Tuosta Eeviksen äo:sta on ollut mediassa, ja joku asukas sanoi ettei ole niin kiinnostunut eeviksen analyyttisista jutuista. En voi kuin ajatella että toinen osapuoli on vähemmän älykäs, eikä siksi kiinnosta.

Toinen ajatus on miran mahdollinen melko matala äo ja tarinan korkea, ja tästä syystä heillä ei synkkaa. (Sama kuin emmalla.)

Olisi mielenkiintoista oikeasti tietää asukkaiden äo:t ja se, miten ne ilmenevät talossa ja suhteissa muihin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB:n katsojien älykkyys on keskimääräistä matalampi. Itse en katso sarjaa tai ylipäätään televisiota.

Vierailija
22/28 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin pidin itseäni älykkäänä, ainakin kaikki koulut kävin ja ohjaan nykyään väitöskirjoja. Mutta kyllä sitä vaan näitä ohjelmia tulee tuijotettua. Ehkä hyvää vastapainoa ajatustyölle? Harmi tosin, että keskusteluita ei pahemmin näytetä koosteessa, että voisi arvioida muiden älykkyyttä ja 24/7-kanavaa ei sentään ole tullut hankittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älylista:

1. Tarina

2. Timo

...

n. Mira

Vierailija
24/28 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BB:n katsojien älykkyys on keskimääräistä matalampi. Itse en katso sarjaa tai ylipäätään televisiota.

Älykästä on tehdä sitä mitä haluaa (sääntöjen ja normien rajoissa toki). Esimerkiksi jos haluaa rentoutua ja BB:n katsominen saa sen aikaan, why not?

Sen sijaan matalasta älykkyystasosta antaa kuvaa se, että tulee keskustelemaan ketjuun, jossa aiheena televio-ohjelma, jota ei itse edes seuraa.

Vierailija
25/28 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne ole muita keskimäärin älykkäämpiä, kun on valittu ja testattu ennen ohjelmaa.

Ovat myös tv:n standardiin keskimääräistä kauniimpiakin.

On luonnollista tuntea vastareaktiota tälläisestä ja ylentää itseään, mutta totuus on että luultavasti ovat muita älykkäämpiä. Jokainen voi miettiä miten itse olisi parempi talossa.

Luultavasti kritisoijat olisivat sellaisia tuppisuita, jotka lentäisivät pihalle talosta ja menettäisivät voiton mahdollisuuden. BB-talo on psykologinen ja älykkyyttä vaativa peli, jossa palkintona on suuret rikkaudet!

Vierailija
26/28 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykästä on tehdä sitä mitä haluaa (sääntöjen ja normien rajoissa toki). Esimerkiksi jos haluaa rentoutua ja BB:n katsominen saa sen aikaan, why not?

Sen sijaan matalasta älykkyystasosta antaa kuvaa se, että tulee keskustelemaan ketjuun, jossa aiheena televio-ohjelma, jota ei itse edes seuraa.

Pieni älytehtävä teille mammoille:)

Taikurilla on kolme kaappia joissa yhdessä on ihana sitoutuva rikas komistus, ja muissa kaapeissa neitsyt naisenhäkkaaja. Naisen tehtävä on valita yksi kaappi. Jos nyt taikuri auttaa naista ja paljastaa yhden naisenhäkkaajaneitsyen niin kannattaako naisen vaihtaa alunperin valittu kaappi vai ei??

Vierailija
27/28 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni älytehtävä teille mammoille:)

Taikurilla on kolme kaappia joissa yhdessä on ihana sitoutuva rikas komistus, ja muissa kaapeissa neitsyt naisenhäkkaaja. Naisen tehtävä on valita yksi kaappi. Jos nyt taikuri auttaa naista ja paljastaa yhden naisenhäkkaajaneitsyen niin kannattaako naisen vaihtaa alunperin valittu kaappi vai ei??[/quote]

Tässä jäi epäselväksi, että tietääkö taikuri naisen valinnan ennen kuin paljastaa hakkaajan. voisin kokeilla päätellä: kolme lopputulemaa, jossa kahdessa ekassa taikuri ei tiedä valintaa:

1. Paljastaa naisen valinnan hakkaajaksi --> kannattaa vaihtaa

2. Paljastaa viereisen kaapin hakkaajaksi -->ei kannata vaihtaa, koska mahikset vain parani

3. Taikuri tietää naisen valinnan ja paljastaa viereisen kaapin hakkaajaksi --> kannattaa vaihtaa, koska nainen tietää ettei taikuri paljasta jos valittu kaappi on hakkaaja. Alussa oli 2/3 tod. Näk. valita väärin ja nainen voi sen perusteella ajatella että on valinnut alussa väärin. uudessa tilanteessa toinen varma väärä paljastettu, joten vaihtoehdoksi jää vaihtaa kaappi?

Sori huono suomi, kun kännyllä näpytän. Menikö oikein? Näitä on kiva miettiä.

Vierailija
28/28 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan