IS: Susanna Koski putosi keväällä eduskunnasta. Vaikka hän on kritisoinut ex-kansanedustajien sopeutumisrahajärjestelmää, hän nostaa sopeutumisrahaa itse.
Koski sanoo olevansa edelleen sitä mieltä, että ”työntekoa elämäntapana ei arvosteta riittävästi”.
– Liian korkea sosiaaliturva pitkäaikaisena ratkaisuna suhteessa palkkatasoon johtaa siihen, että moni jää mieluummin kotiin töihin menemisen sijaan. Työn arvostusta on yksinkertaisesti lisättävä, Koski näkee yhä.
Kommentit (164)
Susanna on mun uus idoli. Äänestän häntä jatkossa
Tuollekin ovat tuottavat yksilöt tahtomattaankin maksaneet korkeakoulutuksen, ja nyt sitten puuhailee jotain jossain maatilalla?
Tällä tosiaan lähtee Suomi nousuun!!!
Onkohan Suskista kuoriutumassa vassari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuossa nimenomaisessa lausunnossa ei ole mitään ristiriitaista.
Niin kauan kun yhteiskunnan säännöt sallivat typeränä pitämäni etuuden X, niin aion hyödyntää sitä kuten kaikki muutkin, vaikka kannattaisin kyseisen etuuden poistamista. Olisin siis valmis luopumaan siitä, kunhan kaikki muutkin tekevät niin.
Tätä olin tulossa sanomaan. Näin itsekin toimisin. Ei se, että jättäisin yksittäisenä ihmisenä jonkin etuuden hyödyntämättä, vaikuta mitenkään siihen että etuutta lakattaisiin maksamasta muille ihmisille, joten ihan turhaa marttyriutta olisi jättää se nostamatta.
Tavallaan totta, mutta jos hän aikoo jatkaa politiikassa niin huono veto. Uskottavuus meni ja kettuilun mahdollisuudet ovat rajattomat. Hänen pitäisi nyt osoittaa olevansa pystyvä ihminen, jotta yleensä minkään työpaikan saisi. V- mäinen luonnekin on anteeksiannettavissa työasioissa, jos ihminen muuten on aikaansaapa. Mutta jos ainoa meriitti on se luonne, niin sopivia paikkoja on vähän.
Jos aikoo jatkaa missään ihmisten ilmoilla, niin huono veto.
Ekan kerran ymmärrän, jos terve ihminen tilaa ruuat suoraan kaupasta kotiin.
Minäkin tilaan koska mä voin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuossa nimenomaisessa lausunnossa ei ole mitään ristiriitaista.
Niin kauan kun yhteiskunnan säännöt sallivat typeränä pitämäni etuuden X, niin aion hyödyntää sitä kuten kaikki muutkin, vaikka kannattaisin kyseisen etuuden poistamista. Olisin siis valmis luopumaan siitä, kunhan kaikki muutkin tekevät niin.
Tätä olin tulossa sanomaan. Näin itsekin toimisin. Ei se, että jättäisin yksittäisenä ihmisenä jonkin etuuden hyödyntämättä, vaikuta mitenkään siihen että etuutta lakattaisiin maksamasta muille ihmisille, joten ihan turhaa marttyriutta olisi jättää se nostamatta.
Tavallaan totta, mutta jos hän aikoo jatkaa politiikassa niin huono veto. Uskottavuus meni ja kettuilun mahdollisuudet ovat rajattomat. Hänen pitäisi nyt osoittaa olevansa pystyvä ihminen, jotta yleensä minkään työpaikan saisi. V- mäinen luonnekin on anteeksiannettavissa työasioissa, jos ihminen muuten on aikaansaapa. Mutta jos ainoa meriitti on se luonne, niin sopivia paikkoja on vähän.
Jos aikoo jatkaa missään ihmisten ilmoilla, niin huono veto.
Minäkin tilaan koska mä voin.
Samoin. Ja naapuri hakee kaljat ja tupakat, joita ei saa kotiinkuljetuksella.
Vierailija kirjoitti:
Eikö noilla kansanedustajilla ollut töitä kun nousivat eduskuntaan, vai miten ne tippuu tyhjän päälle?!!
Kansanedustajaksi pääsee kun osa valehdella tarpeeksi uskottavaksi. Susanna Koski näyttää kyllä enemmän siltä että sopisi dominatrixiksi johonkin aikuisviihde leffaan.Ehkä Saksan underground S&M piireissää olis hänelle piiskattaren roolia tarjoilla. Kyllä mä kattosin on se kuitenkin aika kuuma muija.
Susanna Koski pääsi eduskuntaan ainoastaan ulkonäkönsä ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Ilman meikkiä tuskin eroaa keskiverto naisesta
Vierailija kirjoitti:
Vanha viisaus sanoo että älä tee niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä se keskivertonainen sitten näyttää ilman meikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Suskihan tässä vaan todistaa väitteensä. Ei kannata mennä töihin, kun saa monta tonnia kuukaudessa tekemättä mitään. :D
Tavallisten työttömien kanssahan tällä ei tietysti ole mitään tekemistä, mutta ei anneta sen häiritä.
Sen tässä nimenomaisesti pitäisi häiritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha viisaus sanoo että älä tee niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon.
Tuo ei ole viisautta, vaan täsin deebiliä pas#kaa.
Susannalle ei työt maistu koska tuet on liian isot!
Työtä on metsät täynnää. Itsekin voisi tehdä jotain tuohon pikäaikaistyöttömyytensä eteen, vaikka mennnä työpajalle askartelemaan autistien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä se keskivertonainen sitten näyttää ilman meikkiä?
lestadiolaiselta
Vierailija kirjoitti:
Kuka on yllättynyt? Ei kukaan.
Minä! sekoomus pettää aina...
Minä kritisoin asumis-ja toimeentulotukea. Silti nostan molempia, koska voin niin tehdä. Tietenkin vastikkeeton raha kelpaa. Ja töihin olen liian laiska, ei vaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Aiotko antaa äänesi Suskille seuraavissa vaaleissa?
No en vitussa, eläkä anna sinäkään...
Susanna Koski on n. puolen vuoden päästä pitkäaikaistyötön.
Kaivakaa nyt äkkiä joku keppi esiin, että saadaan tämä tytteli töihin.