Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ylpeä siitä, että olet harrastanut seksiä monen miehen kanssa?

Vierailija
14.09.2019 |

Koetko ylemmyyttä naisena suhteessa naisiin, joilla on vain yksi seksikumppani ollut, koska vakiintunut sen ensimmäisen kanssa eikä pettämishistoriaakaan ole?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, ei ole muita kuin yksi ;)

En koe ylemmyyttä tai alemmuutta, mutta jonkin verran sääliä heitä kohtaan (miehet sekä naiset), joille seksi on kuin kulutustavaraa, ja intiimi hommailu kenen kanssa tahansa on arkipäivää. Minulle yhdeksi tuleminen on pyhempi asia.

Oletko uskovainen?

Oletatko kaikkien naisten joilla on vain yksi seksikumppani olevan uskovaisia? Ap

Olen uskovainen :)

En oleta, ja tunnenkin useita ei-uskovaisia, joilla on ollut vain se yksi seksikumppani. Moraali voi olla hyvä, vaikkei olisikaan uskovainen, uskotko ;)

Seksin harrastaminen ei kahden aikuisen sinkun välillä ole moraalikysymys. Seksiä harrastamaton ihminen ei ole moraaliltaan yhtään korkeampi kuin seksiä harrastava ihminen.

ohis

Vierailija
22/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koetko itse alemmuutta naisena suhteessa naisiin, joilla on useampi seksikumppani ollut?

En, paitsi jos yleinen mielipide on se, että kumppaneita tulee olla ollut useita, tai automaatisesti on seksissä huonompi kuin muut siis valtaosa joilla miehiä on ollut enemmän. Ap

Yleinen mielipide? Missä asioissa ihmisillä on sellaisia. Itse olen huomannut lähinnä että lähes poikeuksetta ihmiset ajattelevat asioista eritavalla. Toiset hyväksyy sen, toiset ei ja vaativat että asioista pitäisi kaikkien ajatella samalla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, ei ole muita kuin yksi ;)

En koe ylemmyyttä tai alemmuutta, mutta jonkin verran sääliä heitä kohtaan (miehet sekä naiset), joille seksi on kuin kulutustavaraa, ja intiimi hommailu kenen kanssa tahansa on arkipäivää. Minulle yhdeksi tuleminen on pyhempi asia.

Älä suotta sääli. Mulla on ollut paljon kumppaneita tähän ikään mennessä, mutta seksi ei ole minulle kulutustavara enkä hommaile kenen tahansa kanssa. Sulla on vähän outoja luuloja ihmisistä siis. Seksi on oikein ihana asia, sitä on ollut kiva harrastaa erilaisten ihmisten kanssa, olen oppinut paljon toisista ja myös itsestäni seksuaalisesti. Pyhää seksi ei ole mulle, se kuulostaa jo turhan kirkolliselta meiningiltä josta on ilo ja nautinto kaukana.

En tunne ylemmyttä enkä alemmuutta, mua ei kiinnosta onko jollakin ollut kuinka monta kumppania. Ei liity mun itsetuntoon muuten kuin välillisesti siten, että etenkin nuorempana oli toki kiva tulla huomatuksi ja että pidettiin myös seksuaalisesti kiinnostavana miesten mielestä.

N48

Vierailija
24/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, mutta en myöskään häpeä sitä. Minä elin sinkkuna / lyhyissä suhteissa neitsyyden menettämisen jälkeen 11 vuotta, joten mahtuuhan siihen miehiä. 

Montako noin?

hmm, en ole koskaan ihan tarkkaan miettinyt/laskenut. Alaikäisenä uusia kumppaneja hiukan harvemmin mutta sen jälkeen kun pääsin baareihin niin varmaan keskiarvo 1/kk. Siihen lisäksi pidemmät FWB suhteet. Veikkaisin noin 80.

Vierailija
25/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten suuri hyvän itsetunnon rakentaja naisille yleensä on se, jos on harrastanut seksiä monen miehen kanssa mihin liittyen voi sitten kokea olevansa seksuaalisempi ja parempi seksissä kuin ne harvat naiset joilla on vain yksi kumppani ollut? Ap

Nyt sä erehdyt, sori.

On olemassa naisia jotka kokevat itsensä aina paremmaksi verrattuna johonkin toiseen. Se että onko ollut monta seksikumppania tai mitä, ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Itsetunnon rakentaminen alkaa siitä kun ei vertaa itseään muihin vaan keskittyy aitoihin asioihin jotka ovat itselle tärkeitä.

No montako kumppania sinulla on ollut? Ap

Eri mutta ajattelen suunnilleen samoin. Seksikumppaneita en ole laskenut mutta olisiko yhteensä noin parikymmentä, viimeisen reilun parinkymmenen vuoden aika yksi.

Vierailija
26/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. 4/6 kumppanista on ollut näin kauan jälkeenpäin katsottuna yhdentekeviä, kahden hyvän kanssa olen avioitunut, tämän jälkimmäisenkin kanssa paneskellut jo muutaman tuhat kertaa ja edelleen maistuu.

Vierailija
27/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta en myöskään häpeä sitä. Minä elin sinkkuna / lyhyissä suhteissa neitsyyden menettämisen jälkeen 11 vuotta, joten mahtuuhan siihen miehiä. 

Ja silti sait vähemmän seksiä kuin nämä pitkässä parisuhteessa olleet jotka jaksaa hämmästellä kumppanien määrää.

Vierailija
28/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarve monella on ollut tähänkin ketjuun tulla luettelemaan kumppanien määrää, kun siitä ei kysytty? Mikään muu kuin ylemmyys siitä miten monen kanssa on pannut. Ap

Vierailija
29/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Onpa erikoinen kysymys. Kohdallani kaksi miestä on ollut vaivan arvoisia, muutaman olisi voinut jättää kokeilematta, seksi ei säväyttänyt eivätkä tunteet syventyneet. Nuo miehet ovat varmaan about samaa mieltä. Olen onnellisesti naimisissa.

Minusta tuntuu, että joillekin on suuri ylpeyden aihe, ettei "tavaraa ole jaeltu" kuin yhdelle. Jokaisella on omat arvonsa ja ilonaiheensa ja saa toki olla.

Vierailija
30/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi siltä että asiasta välittää enemmän ne joilla vähän kumppaneita ja näille se on joku itsetunto-/ylemmyysasia.

Mikä saa välittämään siitä ketä toiset panee ja miksi se vaikuttaa teidän itsetuntoon?

Vierailija
31/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarve monella on ollut tähänkin ketjuun tulla luettelemaan kumppanien määrää, kun siitä ei kysytty? Mikään muu kuin ylemmyys siitä miten monen kanssa on pannut. Ap

Kyllä sitä kysyttiin vaikkakaan ei aloituksessa. Sellaista se keskusteluissa on että joskus ne ei pysy täysin siinä aloituksen kysymyksen asettelussa.

Vierailija
32/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisi siltä että asiasta välittää enemmän ne joilla vähän kumppaneita ja näille se on joku itsetunto-/ylemmyysasia.

Mikä saa välittämään siitä ketä toiset panee ja miksi se vaikuttaa teidän itsetuntoon?

Kyllä se vaikuttaa siihen, miten toisiin ihmisiin suhtautuu vuorovaikutustilanteissa. Ap

Vierailija
33/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan tuossa jo parikin viestiä joissa tivattiin kumppaneiden määrää.

Itselläni on ollut noin nelisenkymmentä kumppania. Harrastan myös vapaaehtoistyötä, lahjoitan hyväntekeväisyyteen, en varasta, en valehtele, en petä, ja pidän heikompien puolia - mielestäni mulla on siis ihan hyvä moraalinen kompassi vaikka panenkin paljon (ja panisin enemmänkin jos voisin). Viestit 21 ja 23 kuvaavat omia mietteitäni seksistä niin hyvin ettei mun tartte oikeastaan muuta enää sanoakaan. Lue ne.

N36

Vierailija
34/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kiteytetty. Kiitos.

Näinhän se aina on että tuntematon ja uusi pelottaa. Miten toisen kokemus voi vaikuttaa omaan itsetuntoon?

Vierailija
35/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin myös sitä, että tietääkö joku kuinka monen kanssa kaveri, tuttava tai kollega on harrastanut seksiä? En tiedä edes kuinka monen kanssa aviomieheni on ollut ennen minua eikä hän tiedä kuinka monen kanssa minä olen ollut. Ei tulisi edes mieleen alkaa keskustella sellaisesta kavereiden kanssa.

Vierailija
36/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koetko itse alemmuutta naisena suhteessa naisiin, joilla on useampi seksikumppani ollut?

En, paitsi jos yleinen mielipide on se, että kumppaneita tulee olla ollut useita, tai automaatisesti on seksissä huonompi kuin muut siis valtaosa joilla miehiä on ollut enemmän. Ap

Yleinen mielipide? Missä asioissa ihmisillä on sellaisia. Itse olen huomannut lähinnä että lähes poikeuksetta ihmiset ajattelevat asioista eritavalla. Toiset hyväksyy sen, toiset ei ja vaativat että asioista pitäisi kaikkien ajatella samalla tavalla.

Yleinen mielipide kuten esimerkiksi "14-vuotias ei saisi harrastaa seksiä uus-suomalaisen kanssa"

Vierailija
37/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaikuttaa siihen, miten toisiin ihmisiin suhtautuu vuorovaikutustilanteissa. Ap

Miten se vaikuttaa siihen? Miten tieto toisten seksin harrastamisesta on sinulle niin iso asia?

Vierailija
38/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleinen mielipide kuten esimerkiksi "14-vuotias ei saisi harrastaa seksiä uus-suomalaisen kanssa"

Ei tuokaan mikään yleinen mielipide ole. Sen sijaan laki kieltää harrastamasta seksiä jos molemmat eivät siihen ole valmiita. 14 vuotias harvoin on.

Vierailija
39/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ylpeilisi monesta kumppanista sen enempää naisena kuin miehenäkään. Ällöttäisi vaan.

Vierailija
40/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole harrastanut seksiä monen kanssa. En edes sen 17 vuotiaan pojan, joka perskärpäsenä lähti mukaan jatkoille baarista Englannissa. Tyyppi juorusi tutuille meillä olleen jotakin enemmän, vaikka minä kielsin pikkupoikaa lähentelemästä. Tämän jälkeen ne ketkä kuulivat pojan kertomuksen, levittivät perätöntä horojuttua minusta. Älkää uskoko poikien juttuja. Niillä ottaa egon päälle, kun ei saa mitä haluaa ja pilaavat maineen.