Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ylpeä siitä, että olet harrastanut seksiä monen miehen kanssa?

Vierailija
14.09.2019 |

Koetko ylemmyyttä naisena suhteessa naisiin, joilla on vain yksi seksikumppani ollut, koska vakiintunut sen ensimmäisen kanssa eikä pettämishistoriaakaan ole?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisi siltä että asiasta välittää enemmän ne joilla vähän kumppaneita ja näille se on joku itsetunto-/ylemmyysasia.

Mikä saa välittämään siitä ketä toiset panee ja miksi se vaikuttaa teidän itsetuntoon?

Kyllä se vaikuttaa siihen, miten toisiin ihmisiin suhtautuu vuorovaikutustilanteissa. Ap

Asialle kannattaa varmasti tehdä jotakin jos seksi haittaa omia vuorovaikutustilanteita. Terapiasta voisi ehkä olla apua.

Vierailija
42/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kulttuuriin ei kuulu seksikumppaneilla retostelu koska kaikki naiset jotka on harrastaneet yli yhden kumppanin kanssa elämänsä aikana seksiä on lorttoja yhteiskunnan mielestä. Naiset kertoo aina seksikumppanien määrän alakanttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kulttuuriin ei kuulu seksikumppaneilla retostelu koska kaikki naiset jotka on harrastaneet yli yhden kumppanin kanssa elämänsä aikana seksiä on lorttoja yhteiskunnan mielestä. Naiset kertoo aina seksikumppanien määrän alakanttiin.

Nykyään taitaa olla toisin päin. Vain yhden kanssa pannut on nolo estynyt uskis. Ap

Vierailija
44/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään taitaa olla toisin päin. Vain yhden kanssa pannut on nolo estynyt uskis. Ap

No tuota mieltä tuskin kukaan on mutta se että sinulle toisten seksin harrastaminen vaikuttaa vuorovaikutustilanteisiin kanssasi ja on sinulle itsetuntoasia kertoo kyllä vähän siitä että sinulla on ongelmallinen suhtautuminen seksiin.

Vierailija
45/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku perverssio sen täytyy olla että on kauhean kiinnostunut siitä mitä muut tekee makuuhuoneissaan? 🤔

Vierailija
46/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko on monta? Kummallinen kysymys.

Miten seksikertojen määrä korreloi miehien määrään?

Parisuhteessa yhden kanssa 10v harrastin enemmän seksiä kuin menneenä 10v sinkkuaikana muutamien kumppanien kanssa.

Vierailija
47/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta seksiä ylpeilläkseni, harrastan seksiä koska se on nautinnollista ja ihanaa. Tosi tyhmä kysymys taas vaihteeksi :D

Vierailija
48/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ylpeä mutta en myöskään häpeä. Oikeastaan aivan samantekevää näin jälkeenpäin, harvemmassa kun on mitään muisteltavaa. Muutenkaan ei enää kiinnosta koko seksi.

N43

Vierailija
49/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen kysymys. Minulla on ollut pitkiä sinkkukausia ja siis paljon yhden yön juttujs, mutta nehän ovat vain sitä "pikkunälän tyydyrtämistä", pika-aterioita joissa ei paljon irrotella, kun toista ei tunne ja pitää käyttää kumia. Hyvää, kokeilunhaluista, monipuolista, estotonta seksiä on mahdollista harrastaa vain turvallisen kumppanin kanssa ilman kumia. Sitä minulla on varmasti ollut elämässäni vähemmän kuin naisella, joka on jo nuorena vakiintunut.

Vierailija
50/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnallekin lienee aivan samantekevää, mutta naiset on (ainakin tietyssä iässä) kyllä itse hanakoita mustamaalaamaan miehille/toisilleen muita naisia helpoiksi ja hutsuiksi ja hankkimaan näille kyseenalainen maine. 

Nämä samat naiset kyllä ulvoo kurkku suorana kuinka naisen menneisyys/seksielämä ei kuulu yhdellekään miehelle koska nainenkin saa harrastaa (irto)seksiä ihan vaan huvikseen jos siltä tuntuu eikä siinä ole mitään pahaa.

Jännästi siinä on kuitenkin jotain pahaa, jos/kun joku muu nainen sitä harrastaa.

Vierailija
51/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä näe, että seksielämä on sellainen asia josta ylipäänsä pitäisi tuntea häpeää tai ylpeyttä. Ihan oma valintahan se on eikä mikään saavutus. Kaikki tekee niinkuin itse näkee oman elämänsä kannalta parhaaksi.

Vierailija
53/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten suuri hyvän itsetunnon rakentaja naisille yleensä on se, jos on harrastanut seksiä monen miehen kanssa mihin liittyen voi sitten kokea olevansa seksuaalisempi ja parempi seksissä kuin ne harvat naiset joilla on vain yksi kumppani ollut? Ap

Seksissä parempi? Onko seksi joku urheilusuoritus? Miksi monen kumppanin kanssa tekisi ihmisestä seksuaalisemman?

Surullista, jos sinun itsetuntosi on kiinni tästä asiasta :( Sanoit, että tunnet alemmuutta, jos naisesta tekee kokemattomuus huonomman. Miksi ihmeessä mietit tällaisia? Mitä väliä, mitä joku sinusta ajattelee? 

Rakastelu on minulle kahden ihmisen välistä erittäin intiimiä toimintaa, siinä on kyse rakkauden ilmentämisestä, se EI ole mikään suoritus.

N48 (ollut "vain" yhden kanssa)

Näin.

Vierailija
54/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin kertoa sulle etten rehellisesti sanottuna tiedä montaako ihmistä olen jyystänyt. Yli sataa, alle kahta sataa. Lopetin laskemisen parikymppisenä.

Lor*tto yhteiskunnan silmissä? Aivan sama, mulla on ollut hauskaa.

Vierailija
55/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ylpeä. Miksi olisin ylpeä? Mikä edes on monta? On ollut enemmän kuin yksi, vähemmän kuin 20. Siltä väliltä. En myöskään häpeä. Osa on ollut huonoa seksiä ja olisi saanut jäädä kokematta, osa huippua.

Miesten määrä ei ole mikään itseisarvo tai tavoite. Seksi on minulle erittäin tärkeää. Olen hyvin tyytyväinen, että saan hyvää seksiä nuoremmilta rakastajiltani nyt ja tulevaisuudessa. Saattavat pysyä samoina, saattavat vaihtua. En halua kokeilla mahdollisimman montaa, jos kerran olen löytänyt hyvät. (Terveiset muuten exälleni: pohdit kerran, että tarvisin kolme kolmikymppistä kollia painamaan minua. Olit oikeassa.)

Muuten, jos joku kumppanini on halunnut tietää, montako minulla on ollut, olen tietysti kertonut. Yhdeltä nykyiseltä rakastajaltani kysyin myös uteliaana samaa. Pimeitä yleistyksiä tuollaiset "naiset aina valehtelee lukunsa" -tyyppiset kommentit.

Vierailija
56/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh-hoijaa. Typerä keskustelun aloitus. Ei kai kukaan nainen ylpeile seksipartnereiden määrällä.

Ideaalista olisi, jos partnereita olisi vähän. Tosielämässä kaikki eivät pariudu ja sinkuilla partnereita on useita.

Vierailija
57/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se mikään ylpeyden tai sen häpeän aihe ole normaalille ihmiselle monenko kanssa on seksiä harrastanut. Montaa olen kokeillut, mutta en koskaan ajatellut saati tehnyt sitä siksi, että olisi syytä ylpistyä. Otan lähinnä kokemuksina kaikki, onpahan mihin verrata, enkä mieti myöhemmin että harmi kun jäi kokematta. Tuntuu että aloitus on jonkun uskovaisen tai sellaiseen taipuvan.

Vierailija
58/60 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se mikään ylpeyden tai sen häpeän aihe ole normaalille ihmiselle monenko kanssa on seksiä harrastanut. Montaa olen kokeillut, mutta en koskaan ajatellut saati tehnyt sitä siksi, että olisi syytä ylpistyä. Otan lähinnä kokemuksina kaikki, onpahan mihin verrata, enkä mieti myöhemmin että harmi kun jäi kokematta. Tuntuu että aloitus on jonkun uskovaisen tai sellaiseen taipuvan.

En ole uskovainen, vaan päin vastoin minua ärsyttää hirveästi jos minua pidetään epäseksuaalisena ja uskovaisena siksi, että olen naimisissa ainoan yhdyntäkumppanini kanssa. Sitä paitsi sinunkin vastauksestasi huokuu ylemmyys joka perustuu ihan siihen, että yhdyntäkumppaneita on ollut useita. Ap

Vierailija
59/60 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, ei ole muita kuin yksi ;)

En koe ylemmyyttä tai alemmuutta, mutta jonkin verran sääliä heitä kohtaan (miehet sekä naiset), joille seksi on kuin kulutustavaraa, ja intiimi hommailu kenen kanssa tahansa on arkipäivää. Minulle yhdeksi tuleminen on pyhempi asia.

Oletko uskovainen?

Oletatko kaikkien naisten joilla on vain yksi seksikumppani olevan uskovaisia? Ap

Olen uskovainen :)

En oleta, ja tunnenkin useita ei-uskovaisia, joilla on ollut vain se yksi seksikumppani. Moraali voi olla hyvä, vaikkei olisikaan uskovainen, uskotko ;)

No minulla on yksi kumppani eikä taustalla ole mitään uskonnollisia syitä. En vain ole halunnut harrastaa seksiä kuin tämän yhden kanssa.

Vierailija
60/60 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta kenenkään muun panemiset. Ihmiset panee paljon ja paskasti ja ei ole mikään meriitti harrastaa huonoa/ keskinkertaista ja merkityksetöntä seksiä maailmassa eniten. Sitten on elämässä muutama seksikerta jotka jää mieleen ja ne jää mieleen ihan muista syistä kuin sen seksin takia ja ne taas ei kuulu kellekään muulle. Oikeastaan jos jollain on yksi kumppani elämänsä aikana ja se harrastaa sen kanssa hyvää seksiä 30 kertaa vuodessa niin se saa paljon enemmän seksiä kuin tyyppi joka kuluttaa miestä tai naista kuin sukkia mutta seksin tasoa voisi verrata runkkaamiseen.

Sulla on vaan huonoja panoja ja yleistät että kaikki on paskoja panemaan... Tyhmä.. Tai todennäkösesti oot ite paska sängyssä ja syytät miehiä.. Ei näin