Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ylpeä siitä, että olet harrastanut seksiä monen miehen kanssa?

Vierailija
14.09.2019 |

Koetko ylemmyyttä naisena suhteessa naisiin, joilla on vain yksi seksikumppani ollut, koska vakiintunut sen ensimmäisen kanssa eikä pettämishistoriaakaan ole?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En? Mulle on aivan sama kuinka montaa ihmistä kukakin on jyystänyt.

Vierailija
2/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko itse alemmuutta naisena suhteessa naisiin, joilla on useampi seksikumppani ollut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koetko itse alemmuutta naisena suhteessa naisiin, joilla on useampi seksikumppani ollut?

En, paitsi jos yleinen mielipide on se, että kumppaneita tulee olla ollut useita, tai automaatisesti on seksissä huonompi kuin muut siis valtaosa joilla miehiä on ollut enemmän. Ap

Vierailija
4/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asia kiinnostaisi minua?

Erehdyin menemään sänkyyn surkean ja seksikielteisen miehen kanssa. Vieläkin kaduttaa.

Vierailija
5/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suuri hyvän itsetunnon rakentaja naisille yleensä on se, jos on harrastanut seksiä monen miehen kanssa mihin liittyen voi sitten kokea olevansa seksuaalisempi ja parempi seksissä kuin ne harvat naiset joilla on vain yksi kumppani ollut? Ap

Vierailija
6/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta ihmiset jaksaakin ylemmyyttä ja alemmuutta repiä.

Vierailija
7/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten suuri hyvän itsetunnon rakentaja naisille yleensä on se, jos on harrastanut seksiä monen miehen kanssa mihin liittyen voi sitten kokea olevansa seksuaalisempi ja parempi seksissä kuin ne harvat naiset joilla on vain yksi kumppani ollut? Ap

Nyt sä erehdyt, sori.

On olemassa naisia jotka kokevat itsensä aina paremmaksi verrattuna johonkin toiseen. Se että onko ollut monta seksikumppania tai mitä, ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Itsetunnon rakentaminen alkaa siitä kun ei vertaa itseään muihin vaan keskittyy aitoihin asioihin jotka ovat itselle tärkeitä.

Vierailija
8/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo Kajaanin äidit päästä poikiaan ei ole aihetta ylpeillä.

N 63

Vierailija
9/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sä erehdyt, sori.

On olemassa naisia jotka kokevat itsensä aina paremmaksi verrattuna johonkin toiseen. Se että onko ollut monta seksikumppania tai mitä, ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Itsetunnon rakentaminen alkaa siitä kun ei vertaa itseään muihin vaan keskittyy aitoihin asioihin jotka ovat itselle tärkeitä.

No montako kumppania sinulla on ollut? Ap

Vierailija
10/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei ole muita kuin yksi ;)

En koe ylemmyyttä tai alemmuutta, mutta jonkin verran sääliä heitä kohtaan (miehet sekä naiset), joille seksi on kuin kulutustavaraa, ja intiimi hommailu kenen kanssa tahansa on arkipäivää. Minulle yhdeksi tuleminen on pyhempi asia.

Vierailija
11/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sä erehdyt, sori.

No montako kumppania sinulla on ollut? Ap

Just tarpeellisen verran.

Vierailija
12/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta kenenkään muun panemiset. Ihmiset panee paljon ja paskasti ja ei ole mikään meriitti harrastaa huonoa/ keskinkertaista ja merkityksetöntä seksiä maailmassa eniten. Sitten on elämässä muutama seksikerta jotka jää mieleen ja ne jää mieleen ihan muista syistä kuin sen seksin takia ja ne taas ei kuulu kellekään muulle. Oikeastaan jos jollain on yksi kumppani elämänsä aikana ja se harrastaa sen kanssa hyvää seksiä 30 kertaa vuodessa niin se saa paljon enemmän seksiä kuin tyyppi joka kuluttaa miestä tai naista kuin sukkia mutta seksin tasoa voisi verrata runkkaamiseen.

Vierailija
13/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe ylemmyyttä tai alemmuutta, mutta jonkin verran sääliä heitä kohtaan (miehet sekä naiset), joille seksi on kuin kulutustavaraa, ja intiimi hommailu kenen kanssa tahansa on arkipäivää. Minulle yhdeksi tuleminen on pyhempi asia.

Oletko uskovainen?

Oletatko kaikkien naisten joilla on vain yksi seksikumppani olevan uskovaisia? Ap

Vierailija
14/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksissä parempi? Onko seksi joku urheilusuoritus? Miksi monen kumppanin kanssa tekisi ihmisestä seksuaalisemman?

Surullista, jos sinun itsetuntosi on kiinni tästä asiasta :( Sanoit, että tunnet alemmuutta, jos naisesta tekee kokemattomuus huonomman. Miksi ihmeessä mietit tällaisia? Mitä väliä, mitä joku sinusta ajattelee? 

Rakastelu on minulle kahden ihmisen välistä erittäin intiimiä toimintaa, siinä on kyse rakkauden ilmentämisestä, se EI ole mikään suoritus.

N48 (ollut "vain" yhden kanssa)

Vierailija
15/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatti silloin nuorena etsiä ja vaihtaa. Kunnes löytyi sopiva- molemmille. Olemme olleet jo pitkääään naimisissa, eikä kummankaan tee mieli kokeilla muuta kun nuoruudessa molemmat tahoillamme olimme aktiivisia. Tiedämme nyt, ettei vaihtamalla parane.

Vierailija
16/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko uskovainen?

Oletatko kaikkien naisten joilla on vain yksi seksikumppani olevan uskovaisia? Ap

Olen uskovainen :)

En oleta, ja tunnenkin useita ei-uskovaisia, joilla on ollut vain se yksi seksikumppani. Moraali voi olla hyvä, vaikkei olisikaan uskovainen, uskotko ;)

Vierailija
17/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta en myöskään häpeä sitä. Minä elin sinkkuna / lyhyissä suhteissa neitsyyden menettämisen jälkeen 11 vuotta, joten mahtuuhan siihen miehiä. 

Vierailija
18/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä ollut vähän kaikenlaista jyystöö

Vierailija
19/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatti silloin nuorena etsiä ja vaihtaa. Kunnes löytyi sopiva- molemmille. Olemme olleet jo pitkääään naimisissa, eikä kummankaan tee mieli kokeilla muuta kun nuoruudessa molemmat tahoillamme olimme aktiivisia. Tiedämme nyt, ettei vaihtamalla parane.

Aktiivisuus nuorena siis on sinulle edelleen ylpeyden aihe? Ap

Vierailija
20/60 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta en myöskään häpeä sitä. Minä elin sinkkuna / lyhyissä suhteissa neitsyyden menettämisen jälkeen 11 vuotta, joten mahtuuhan siihen miehiä. 

Montako noin?