Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te Finnairin haukkujat kommentoi nyt lainkaan Norwegianin ”palvelua” jättää matkustajat oman onnensa nojaan Espanjaan?

Vierailija
14.09.2019 |

Vaikka ei olla vielä edes määränpäässä niin kone vaan tyhjäksi ja kiireesti kotiin ennen kuin miehistön työtunnit umpeutuvat. Google yourself!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä silmiä avaava juttu. On itseltänikin peruttu lentoja, mutta aina on lentoyhtiö järjestänyt hotellin ja uuden lennon. Uskomatonta että pulautetaan vaan matkustajat lähimmälle kentälle ja jätetään sinne ilman tietoa jatkosta. En enää lennä Norwegianilla tämän uutisen jälkeen. Tuosta ei saa korvaustakaan edes valuutuksesta.

Vierailija
2/47 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tapausta, mutta noita työaikoja on pakko noudattaa tai muuten on entinen lentoyhtiö. Kyse ei siis ole siitä, että henkilökuntaa ei kiinnosta jäädä ylitöihin, vaan ihan pykälistä, joita pitää noudattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen että eikö se olisi ollut sama viedä matkustajat myöhemmin sillä koneella. Joutuvathan he siirtämään koneen joka tapauksessa mallorcalle koska sieltä on ihmisiä tulossa toiseenkin suuntaan.

Vierailija
4/47 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tapausta, mutta noita työaikoja on pakko noudattaa tai muuten on entinen lentoyhtiö. Kyse ei siis ole siitä, että henkilökuntaa ei kiinnosta jäädä ylitöihin, vaan ihan pykälistä, joita pitää noudattaa.

Se on tietysti selvä, että niitä pitää noudattaa. Ei tässä kukaan ole muuta väittänytkään. Mutta ei se henkilökunnan kotiin ehtiminen voi olla ensisijaista, jos koneellinen matkustajia, joukossa lapsia ja vanhuksia, jätetään heitteille. On olemassa vaihtomiehistöjäkin. Tai olisivat lentäneet tauon jälkeen kohteeseen ja pitäneet lepotauon siellä. Myöhpstyminen olisi tietenkin ollut rankka, mutta matkustajat olisi hoidettu. Kyllä tuollaiset muilla firmoilla onnistuu.

Vierailija
5/47 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se entinen lentoyhtiö jo siksikin, kun tuollaista tekee. Kuka luottaa enää??!!

Vierailija
6/47 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tapauksesta enempää, mutta Finnair ei ole profiloitunut halpalentoyhtiöksi eikä varmaan halua itseään sellaiseksi kutsuttavan. Norwegian on ollut sitä alusta asti. Odotukset on vähän toiset, vaikka nykyisin Finnair on ihan Norwegianin tasoinen halpalentoyhtiö. 

Vierailija
7/47 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää.

Vierailija
8/47 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norwegianilla peruuntuu tai viivästyy yllättävän usein lentoja. Itse olen jäänyt Norwegianin takia kentälle kolmesti. Joka kerralla meidät matkustajat on jätetty oman onnen nojaan ilman mitään selitystä tapahtuneelle. Kerran lentoni oli peruttu kokonaan. Norwegianin aspa ei kertonut tälle syytä, eikä osannut sanoa, milloin on korvaava lento. Korvaava lento oli lopulta reilun vuorokauden kuluttua.

Kahdesti lento on viivästynyt useita tunteja. Taaskaan ei mitään infoa, mikä mättää ja kauan pitää odottaa seuraavaa lentoa.

Vierailija
9/47 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Kansa Ensin!

Vierailija
10/47 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norwegianilla peruuntuu tai viivästyy yllättävän usein lentoja. Itse olen jäänyt Norwegianin takia kentälle kolmesti. Joka kerralla meidät matkustajat on jätetty oman onnen nojaan ilman mitään selitystä tapahtuneelle. Kerran lentoni oli peruttu kokonaan. Norwegianin aspa ei kertonut tälle syytä, eikä osannut sanoa, milloin on korvaava lento. Korvaava lento oli lopulta reilun vuorokauden kuluttua.

Kahdesti lento on viivästynyt useita tunteja. Taaskaan ei mitään infoa, mikä mättää ja kauan pitää odottaa seuraavaa lentoa.

Siis oletko tapittanut lähtöruutuja siellä kentällä yli vuorokauden???

Vierailija
11/47 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä kuukauden päästä lento Norwegianilla. Saas nähä miten menee. :D

Vierailija
12/47 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oletko tapittanut lähtöruutuja siellä kentällä yli vuorokauden???

Missä mä niin kirjoitin? Lentoa pitää odottaa, sama se missä. Toisinaan taas voi olla riski lähteä pidemmälle lentokentästä, kun ei tiedä, milloin korvaava lento on ja kukaan lentoyhtiön asiakaspalvelusta ei tietoa osaa kertoa. Ei paljoa auta netin kautta katsella, että lento on saatu järjestettyä siten, että et ehdi ajoissa takaisin kentälle. Silloin, kun on kerrottu korvaavan- tai myöhästyneen lennon uusi aikataulu, voi helposti viettää aikaa muuallakin.

Vierailija
13/47 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, harvinaisen tylyä käytöstä aspalla Tukholmassa, kun menin kysymään apua. Happalla naamalla tylytti.

Hänen olisi kuulunut olla ystävällinen ha pahoitella... onneksi pääsin seuraavana päivänä kotimaisen kyydillä kotiin.

Vierailija
14/47 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu ainakin tällä hetkellä osittain siitä, että ne MAXit on lentokiellossa.

Vierailija
15/47 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkistä ja sen puutteesta päätellen näin ei ole tapahtunut joten yllätys, että AP puhuu taas paskaa. 

Vierailija
16/47 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli tuon lehtijutun yksityiskohdat pitävät paikkansa. Norwegian teki maksaville asiakkailleen todella ala-arvoisen tempun ja jätti heidät oman onnensa nojaan. Negatiivinen huomio ei ole koskaan lentoyhtiölle hyväksi. Huonoa mainosta!

Tämä tilanne jää kaikkien tulevien(kin) matkailijoiden mieliin, kun he tilaavat seuraavia lomalentoja. Tuskin Norwegian ihan heti nousee lomareissujen ensimmäiseksi suosikiksi.

Vierailija
17/47 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkistä ja sen puutteesta päätellen näin ei ole tapahtunut joten yllätys, että AP puhuu taas paskaa. 

Tuossa kaipaamasi linkki. En ole ap.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006238567.html

Vierailija
18/47 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ne pykälät olemassa asiakkaitakin kohtaan, ja niitäkin on pakko noudattaa. Uutta henkilökuntaa sitten vaan tilalle, ei se niin vaikeaa ole.

Vierailija
19/47 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät olleet silloin, kun nämä lennot olivat myöhässä. Konetyyppi ei ollut yhdelläkään lennoistani toi Max.

Vierailija
20/47 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lensin Icelandairilla, jolla myös MAXit on lentokiellossa. Ovat ratkaisseet asian vuokraamalla korvaavat koneet muilta. Ei vaikuta aikatauluihin.

Kyllä maailmassa koneita riittää.