Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ansaitsen haukut jos sanon pitäväni laitetuista naisista?

Vierailija
13.09.2019 |

Olen käynyt deiteillä useamman naisen kanssa viimeaikoina, kun pitkä parisuhde päättyi. Ongelma on se, että treffeillä on kivaa, mutta ei mitään kipinää. Pidän ulkonäöllisesti naisista, jotka huolehtivat siitä säännöllisesti liikunta jne ja naisellinen olemus, mieluusti myös hoikka taikka normaali vartalo. Silikonit ja rypyttömät kasvot iskevät erityisesti, tosin Suomessa ei näitä juuri ole kouluttautuneiden parissa. Siis naisia jotka uransa lisäksi panostaisivat ulkonäköönsä. Pyrin siis myös itsekin pitämään itsestäni huolta. Useammat eivät vain ymmärrä tätä, että tapailua ei kannata jatkaa jos kipinää ei ole ja kohdallani se kipinän puuttuminen on usein johtunut ulkonäöstä, eli siitä että en pidä toista tarpeeksi viehättävänä. Kohtelias olen aina kaikille, enkä kenenkään ulkonäköä/luonteen ominaisuuksia ala arvioimaan päin näköä, tai sanomaan että ei synkkaa kun et ole sitä ja tätä. Enkä sitä haluaisi itsestänikään kuulla.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on sitten sinun onnesi että minä olen käynyt laittamassa suurinta osaa kaupungin naisista.

T: Sonni

Vierailija
2/17 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko olla kauheen koulutettu? Yleensä leikellyt ja treenatut ei oo mitään maistereita. Poikkeuksia kai on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinua on sitten haukkunut jos et naisille tätä kerro?

Vierailija
4/17 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jo puhki nssttu aikoja sitten T: O. Laukkanen /kylän ravatti. S

Vierailija
5/17 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos joskus löydät sen naisen kannattaa hänelle heti kertoa ettei hän kiinnosta normaaleissa kotioloissa.

Vierailija
6/17 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit? Miksi?

Vierailija
7/17 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoismaissa naiset vaan haluavat olla luonnollisen näköisiä, ilman isoja meikkejä ja silareita. Sinuna katsastaisin jonkun sellaisen maan naiset jotka taas pitävät edellä mainituista asioista kuten esim venäläiset naiset panostavat paljonkin omaan näköönsä, kuten raskalaiset, italialaiset ja etelä amerikkalaiset.

Vierailija
8/17 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silikonit? Miksi?

Koska toi "mies" kuvittelee, että muut kuin instaheruttajat ovat kiinnostuneita hänen mielihaluistaan ja niillä instapyllistelijöilläkin on jo joku elämänkoululainen valittuna.

Vierailija
9/17 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No jos et itse naisia hauku, niin en näe syytä miksi sinuakaan pitäisi haukkua. Kuka sinua sitten on haukkunut, jos kerran pidät ulkonäkömieltymyksesi omana tietonasi?

Vierailija
10/17 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonitissinen maisteri... Tätä saat kyllä Suomessa etsiä aika pitkään sinkkumarkkinoilta :D.

Ymmärrän kyllä ulkonäön tärkeyden, mutta ei kukaan itseään arvostava nainen huvikseen itselleen silikoneja hanki. Kielivät huonosta itsetunnosta tai kouluttamattomuudesta. Tai sekä että. En koskaan olisi miehen kanssa, joka toivoisi minun ottavan leikkauksen tuomat riskit vain siksi, että itsellä olisi stondis helpommassa. Ehkä toivoisin mieheltä vähän muita ominaisuuksia...

Mutta onnea matkaan joka tapauksessa ;).

Maisteri luomutisseillä

Vierailija
11/17 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjoismaissa naiset vaan haluavat olla luonnollisen näköisiä, ilman isoja meikkejä ja silareita. Sinuna katsastaisin jonkun sellaisen maan naiset jotka taas pitävät edellä mainituista asioista kuten esim venäläiset naiset panostavat paljonkin omaan näköönsä, kuten raskalaiset, italialaiset ja etelä amerikkalaiset.

Maat, joissa naiset panostavat paljon ulkonäköönsä, ovat myös sellaisia, joissa mies elättää naisen ja antaa rahaa nsisen kaunistautumiseen. Kaikkea ei voi yleensä saada. Kouluttautuneissa naisissa on paljon hyvännäköisiä laittautuneita naisia esimerkiksi markkinoinnin ja myynnin tehtävissä, joissa ulkonäkö on osa työtä. Jos laittautuneisuus tarkoittaa silikoneja, rakennekynsiä ja tekoripsiä, niin ne kuvastavat enemmän pinnallisuutta naisessa. Silikonit ovat myös terveydelle vaaralliset, joten kuvastaa ap:n arvoja, että haluaisi naisen uhraavan terveytensä seksin takia. Se on kai se syy miksi ap on saanut kritiikkiä.

Vierailija
12/17 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut naiset osaavat pysyä sinusta kaukana. Ihastut kuviin et ihmisiin.

Vierailija
13/17 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on sitten sinun onnesi että minä olen käynyt laittamassa suurinta osaa kaupungin naisista.

T: Sonni

Perähikiä ei ole mikään kaupunki, sonni hyvä :o

Vierailija
14/17 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko olla kauheen koulutettu? Yleensä leikellyt ja treenatut ei oo mitään maistereita. Poikkeuksia kai on.

Ai... mun kokemukseni mukaan huolitelluimmat ja hoikimmat ovat juuri korkeastikoulutettuja. Laajan otannan mukaan. Riippuu tietysti mitä ulkonäköön panostamisella itse kukin tarkoittaa. Kouluttamattomat ovat enemmän näitä irtolisäkehärpäke-tyyppejä, joilla sitten myös ylipainoakin on.

Vierailija
15/17 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silikonitissinen maisteri... Tätä saat kyllä Suomessa etsiä aika pitkään sinkkumarkkinoilta :D.

Ymmärrän kyllä ulkonäön tärkeyden, mutta ei kukaan itseään arvostava nainen huvikseen itselleen silikoneja hanki. Kielivät huonosta itsetunnosta tai kouluttamattomuudesta. Tai sekä että. En koskaan olisi miehen kanssa, joka toivoisi minun ottavan leikkauksen tuomat riskit vain siksi, että itsellä olisi stondis helpommassa. Ehkä toivoisin mieheltä vähän muita ominaisuuksia...

Mutta onnea matkaan joka tapauksessa ;).

Maisteri luomutisseillä

Kyllä niitä on. Sinulla on vanhanaikainen näkemys, jos tuollaista väität! Kamalan ennakkoluuloinen suhtautuminen toisenlaisia valintoja tehneitä kohtaan. Kyllä minä ymmärrän ihmistä, jolla rinnat menneet pilalle lasten saamisen jälkeen tai muusta syystä ja haluaa uudistusta.

Vierailija
16/17 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä koet, että epäterveellinen kehonmuokkaus on kaunista? Ymmärrän, jos rintansa menettänyt hankkii silikonit, mutta en koe että kyseessä on erityinen hyvinvoinninedistäminen suurimmalle osalle naisia.

Vierailija
17/17 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan jo ottanut silikonijatkeen penikseesi?

Minä pidän fiksuista ja hoikista suomalaismiehistä. Elän edelleen yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan