Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa mies jota vituttaa kilpailla ulkonäöstä yli puolta nuorempien, parikymppisten miesten kanssa?

Vierailija
13.09.2019 |

Aina välillä tulee mieleen , että onko tässä enää mitään järkeä. Ihmiskeho luonnollisesti kuihtuu tasaisen varmasti ikääntyessään, ja nykyään tuntuu, että joutuu lähtemään näihin ulkonäkömittelöihin mukaan roimalta takamatkalta. Vuosi vuodelta asetelmat käyvät entistä kurjemmiksi. Tästä on reiluus kaukana. Aivan sama jos joutuisit kilpailemaan formula 1-kisoissa venttiilivikaisella honda civicillä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat sitten olla aika vanha, koska itse nelikymppisenä olen paremmassa kuosissa kuin kukaan tapaamani parikymppinen mies.

Vierailija
2/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat sitten olla aika vanha, koska itse nelikymppisenä olen paremmassa kuosissa kuin kukaan tapaamani parikymppinen mies.

Lol.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tarkalleen ottaen kilpailet?

Vierailija
4/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, olet realisti. Harvinaista tällä itseriittoisia hopeakettuja vilisevällä palstalla.

Tuossa iässä pitää jo olla sisältlä, sydäntä. Pinta rapistuu kaikilla. Se on elämää, vaihtoehtona kuolema.

Vierailija
5/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut tällainen mieleen. Miksi??

Vierailija
6/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä parikymppisiä juuri minään koska tiedän miten asiat on. Heistäkin voi silti kasvaa hyviä miehiä.

Vierailija
7/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihan verrattavissa naisten vastaavaan asetelmaan. Monia naisia ei edes kiinnosta parikymppiset pojut.

Vierailija
8/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin usein koen jonkin asteista surumielisyyttä ihmisten rapistumista ja yleistä heikkoutta kohtaan.

Vierailija
9/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko läskileiriohjaaja ?

Vierailija
10/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka ei ole rapistunut ei vielä tiedä mitään. Kovat ajat on vasta edessä.

Vierailija
11/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huippukunnossa oleva ihan kiva, tavallinen mies. Tai en tiedä olenko tavallinen, mutta en ole vielä koskaan tavannut elävänä parikymppistä miestä joka voittaisi minua oikeastaan missään suhteessa, oli se sitten taloudellinen tai esteettinen menestys tai sielun yleinen syvyys. 

Vierailija
12/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niiden pojannulkkien kanssa pitäisi kilpailla?

Olen sen näköinen kuin olen, en mitenkään uusi enää.

m48

Vierailija
13/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun onnekses me naisetkin vanhetaan. Oon ite 40-vuotias ja mun mielestä just nelikymppiset miehet on kaikista komeimpia. Esim. Antti Luusuaniemi ja Matti Ristinen, nam! Parikymppiset on ihan lapsenkasvoisia pikkupoikia, kyllä miehen pitää näyttää mieheltä!

Vierailija
14/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huippukunnossa oleva ihan kiva, tavallinen mies. Tai en tiedä olenko tavallinen, mutta en ole vielä koskaan tavannut elävänä parikymppistä miestä joka voittaisi minua oikeastaan missään suhteessa, oli se sitten taloudellinen tai esteettinen menestys tai sielun yleinen syvyys. 

Taidat aika pahasti kieltää todellisuuden itsesi kohdalla.

Vierailija
15/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on nuoria joskus. Sinäkin olit, ja ne nuoret ovat joskus sun ikäisiä.

Jatkuvasti syntyy nuorempaa sukupolvea, mitä näitä vatvomaan...

Vierailija
16/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin parikymppisiä pidetään vielä itseään etsivinä koiranpentuina, joista toivoo fiksuja aikuisia. Aikuisuus on noin 30 vuoden vaiheilla ja kun se kouhkaamisvaihe lähenee loppuaan. 

MOnet parikymppiset kehittyvät vielä keholtaankin ja miehistyvät pikku hiljaa. 

Toivon, ettei yksikään nelikymppinen mies lähtisi lapsosten kanssa kilpasille. Oma ikäkriisi pitäisi miettiä ihan muulta kantilta.

Vierailija
17/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule et saa millään treenaamisella ulkonäköä takaisin. Kannattaa se vaan hyväksyä että olet vanha.

Vierailija
18/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sielun yleinen syvyys...olet mies ja vauvapalstailet perjantai-iltana !

Vierailija
19/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppiset on vielä niin lapsenkasvoisia 😂

Vierailija
20/31 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule et saa millään treenaamisella ulkonäköä takaisin. Kannattaa se vaan hyväksyä että olet vanha.

En koskaan menettänytkään sitä, mutta tämä keskustelu tuskin on hdelemällistä tällaisessa parikymppisten aloittamassa ketjussa. Tosiasiat ovat tosiasioita, ja minun on turha jauhaa niistä denialistisille ihmisille.

Ne eivät pala tulessakaan.