Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julmin syysi, miksi olet jättänyt toisen?

Vierailija
13.09.2019 |

Olen oikeasti ihan kiltti ihminen, mutta nuoruudessa minulla oli ajanjakso jolloin pomputin miehiä (tai nuorukaisia) melko julmastikkin. Etsin sitä "oikeaa", ja sen löytääkseni olen joutunut treenailla useampaa.

Tässä nyt omia, turhamaisia ja kauheita syitäni;

-mies oli helluntalais-perheestä
- miehellä oli köyry-nenä
- mies oli isopyllyinen ja lyhytjalkainen
- miehen vanhemmat olivat eronneet (Joo tiedän!!!!)
- mies opiskeli biologiaa (En muista mikä ajatus tässä oli)
- miehen isä oli alkoholisti
- miehellä oli tatuointi
- miehellä oli ollut akne

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä jätin tytön, koska hän ei suostunut anáaliseksiin. Myöhemmin tämä kyllä kadutti ja hävetti, mutta toisaalta seuraavalle tyttöystävälleni b-reppu sopi. Nykyisin asia ei enää ole tärkeä minulle.

Vierailija
42/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimunaisilla on napoleonkompleksia ja on aika veemäisiä ihmisiä. Kyllä sen pienen munan sietäisi, mutta se luonne mikä on niillä pienimunaisilla katkerilla miehillä, luonne joka on muodostettu sen pienen munan suremisen ympärille koko elämän ajan, niin se tekee niistä ikäviä ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä jätin silloisen poikaystävän tämän siskon kuoleman jälkeen. Oli tosi hajalla siitä. En ollut tarpeeksi kypsä ollakseni tukena hänelle, niinpä sitten lopetin suhteen.

Erään toisen jätin muiden miesten takia. Täysi-ikäistyttyäni aloin käydä paljon baareissa. Sieltä löysin meneviä miehiä, joiden mukana lähdin jatkoille. Sain sellaista merkityksetöntä, mutta hyvin kiihkeää sek siä. Jätin silloisen poikkiksen, koska alkoi tuntua pahalta pettää häntä. Olitiin myös liian erilaisia, itse menevä ja se viihtyi kotosalla. Hänelle parempi päästä etsimään jotain kotona viihtyvää naista.

Yhden jätin, koska ei kestänyt sitä kun tein abortin. Lisäksi olen lopettanut suhteita myös pienen varustuksen takia. Eräs mies halusi halailla ja olla lähekkäin ihan liikaa. Muita ei tule nyt mieleen.

Vierailija
44/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julminta oli se kun jätin miehen oman valehteluni takia, mutta väitin että syy oli hänessä.

Vierailija
45/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piittaamaton liikenteessä, ajoi ylinopeutta jatkuvasti ja uhoili.

Tämä on muuten ollut yksi syy minullakin. Mies oli 27 vuotias ja hänen ajotapa oli hyvin ylimielinen. Hän ajoi jatkuvasti ylinopeutta, karjui muille, ohitteli kuin hullu, ajoi lähes aina vanhoilla vihreillä ja ei edes silloin muuttanut tapojaan, kun meinasi aiheuttaa onnettomuuden. Se oli kuulema sen idiootit vika, joka jarrutti.

Mies oli periaatteessa muuten ihan kiva, mutta en voi sietää aggressiivista käytöstä millään tapaa. Hän ei ollut yhtään aviomiesmateriaalia, saati sitten isämateriaalia. Syyni jättää mies ei ollut siis periaatteessa julma, mutta silloin se tuntui siltä.

Vierailija
46/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai se exästä tuntui alkuun julmalta kun halusin erota koska en rakastanut häntä enää romanttisesti. Kyllä se sitten jossain vaiheessa tajusi että se on täysin tavallinen syy erota.

Kyllähän tuo on se julmin syy. Olet rakentanut elämäsi yhdessä toisen kanssa luottaen, että se on loppuelämäsi suhde niin myötä- kuin vastamäessä. Sitten paljastuukin, että toinen ei rakastakaan sinua ja turvallisuudentunteesi ja luottamuksesi on viety sinulta ikuisesti.

Rakkaus ei voi noin vaan loppua. Silloin sitä ei ole ollutkaan.

Vierailija
47/48 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai se exästä tuntui alkuun julmalta kun halusin erota koska en rakastanut häntä enää romanttisesti. Kyllä se sitten jossain vaiheessa tajusi että se on täysin tavallinen syy erota.

Kyllähän tuo on se julmin syy. Olet rakentanut elämäsi yhdessä toisen kanssa luottaen, että se on loppuelämäsi suhde niin myötä- kuin vastamäessä. Sitten paljastuukin, että toinen ei rakastakaan sinua ja turvallisuudentunteesi ja luottamuksesi on viety sinulta ikuisesti.

Rakkaus ei voi noin vaan loppua. Silloin sitä ei ole ollutkaan.

Oijoi, nyt on jonkun mieltä pahoitettu! Nyyh nyyh vaan... Olet ilmeisen nuori tai sitten vain hölmö.

Vierailija
48/48 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, jos alkaa sen ekan kaa seurusteleen, niin se on sitten siinä?

Mun syyni oli etten halunnut sitoutua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi