Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julmin syysi, miksi olet jättänyt toisen?

Vierailija
13.09.2019 |

Olen oikeasti ihan kiltti ihminen, mutta nuoruudessa minulla oli ajanjakso jolloin pomputin miehiä (tai nuorukaisia) melko julmastikkin. Etsin sitä "oikeaa", ja sen löytääkseni olen joutunut treenailla useampaa.

Tässä nyt omia, turhamaisia ja kauheita syitäni;

-mies oli helluntalais-perheestä
- miehellä oli köyry-nenä
- mies oli isopyllyinen ja lyhytjalkainen
- miehen vanhemmat olivat eronneet (Joo tiedän!!!!)
- mies opiskeli biologiaa (En muista mikä ajatus tässä oli)
- miehen isä oli alkoholisti
- miehellä oli tatuointi
- miehellä oli ollut akne

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pieni kalu. 

Jaha nyt ei valehdella ettei koolla ole merkitystä.

Vierailija
22/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piittaamaton liikenteessä, ajoi ylinopeutta jatkuvasti ja uhoili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli treffeille pakettiautolla.

Huono seksi ja pieni penis

Noista syistä olen jättänyt.

Vierailija
24/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä voi myös olla liian iso. On tullut vastaan sellainenkin. Hommasta ei tullut mitään. Oli muuten aivan tavallinen mies. Se oli tosin vain yksi syy miksi juttu loppui eli ei sinällään sovi otsikkoon kovin hyvin.

Toinen syy miksi olen joskus luopunut tapailusta alkuvaiheessa on suutelu. Olen lukenut viisauden että mies joka ei osaa suudella ei osaa naida. On tullut nuorempana testattua paikkansapitäväksi.

Vierailija
25/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli liian ujo. Hän oli ihana ja mukava, mutta en jaksanut sitä, että jouduin olemaan se keskustelua yksin eteenpäin vievä. Kahdet treffit kokeilin ja mies tuntui viihtyvän kanssani, mutta hän ei tehnyt yhden yhtä kysymystä tai vienyt juttua eteenpäin, vaan vain vastaili ujosti minulle, hymyili ja katsoi silmiini sekunnin.

Ehkä hän olisi rohkaistunut siitä, mutta minulla mielenkiinto lopahti.

Vierailija
26/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä voi myös olla liian iso. On tullut vastaan sellainenkin. Hommasta ei tullut mitään. Oli muuten aivan tavallinen mies. Se oli tosin vain yksi syy miksi juttu loppui eli ei sinällään sovi otsikkoon kovin hyvin.

Toinen syy miksi olen joskus luopunut tapailusta alkuvaiheessa on suutelu. Olen lukenut viisauden että mies joka ei osaa suudella ei osaa naida. On tullut nuorempana testattua paikkansapitäväksi.

Tuo suutelu/naimisen osaaminen ei pidä olenkaan paikkaansa. Miehelläni ei ollut naisista kovin paljoa kokemusta ennen minua ja suutelu oli harjoittelemista, mutta jestas sentään miten hän vetää sängyssä! Siinä missä aikaisemmat poika/miesystäväni vetivät vain yhden miehen showta sängyssä, eli keskittyivät pelkästään itseensä, niin tämä mies huomioi minut saaden minusta kaiken irti. Harjoittelemisesta se vain on kiinni ja ihminen, joka on innostunut oppimaan, oppii varmasti.

Vierailija
27/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli syntynyt kajaanissa hyvä syy koska insestigeenit uhkana.

Ei osannut, eikä oppinut ottamaan suihin.

Vierailija
28/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai se exästä tuntui alkuun julmalta kun halusin erota koska en rakastanut häntä enää romanttisesti. Kyllä se sitten jossain vaiheessa tajusi että se on täysin tavallinen syy erota.

Vierailija
29/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo suutelu/naimisen osaaminen ei pidä olenkaan paikkaansa. Miehelläni ei ollut naisista kovin paljoa kokemusta ennen minua ja suutelu oli harjoittelemista, mutta jestas sentään miten hän vetää sängyssä! Siinä missä aikaisemmat poika/miesystäväni vetivät vain yhden miehen showta sängyssä, eli keskittyivät pelkästään itseensä, niin tämä mies huomioi minut saaden minusta kaiken irti. Harjoittelemisesta se vain on kiinni ja ihminen, joka on innostunut oppimaan, oppii varmasti.

Myös oma mieheni oli lähes täysin kokematon sängyssä, mutta en antanut sen häiritä itseäsi itseäni. Ei voi sanoa muuta kuin että kyllä luonto tikanpojan puuhun vetää, hän on uskomattoman ihana rakastaja.

Erään miehen jätin koska hän vänkäsi toistuvasti anaaliseksiä jota itse en halua. Hän jäi stalkkaamaan minua pitkäksi aikaa.

Vierailija
30/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Mies tuli treffeille nahkaliivi päällä

- pieni muna

- huono suutelija

- liian lyhyt jne jne

Eri miehiä kaikki. Kaikki nämä parikymppisenä, sitten kun tapasin nykyisen miehen homma oli selvä jo kun näin hänet.

Joten ehkä nuo oli vaan universumin tapoja ohjata sen oikean luo

Universumi ohjailee nuoren naisen pienien munien kautta rakkautta ensi silmäyksellä -kohtaloon. Näinhän se täytyy mennäkin.

Hieno oikaisu, nauratti. 🤣 Alapeukkua silti.

Vierailija
31/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pienet kädet. En vaan jotenkin päässyt yli niistä pienistä, töppösormisista kourista. Muuten mies oli mukava ja varmasti hyvä poikaystävä jollekin toiselle.

Mulla on itselläni surkean pienet tumput, mutta jostain syystä olen kehittänyt fiksaation isoihin käsiin miehillä. Mun miehellä onkin upeat, isot, vahvat ja arpiset kädet. Itse pitää niitä rumina, mä taas olen aivan pähkinöinä niihin.

Minäkin olen törmännyt pienkätiseen mieheen ja joku siinä ei napannut. Iso mies ja pienet kädet, hieman pienemmät kuin omani, jotka eivät ole isot. Tuntui, että niissä käsissä ei ole voimaa tarpeeksi.

Vierailija
32/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaverittomuus. Miehellä ei ollut ystäviä ja kavereita yhtään. Se oli jotenkin hyvin outoa ja ajattelin heti, että siihen on varmasti painavat syynsä. Jos ihmisellä ei ole ystäviä, niin hänessä on jotain pahasti vialla.

Ystävättömällä on luonteessa silloin jotain pimeää ja jos nelikymppinen mies hengaa vain yksinään, eikä tule juttuun oikein kenenkään kanssa, niin en usko meilläkään olevan mitään yhteistä. Jos miehen "paras ystävä" on hänen äitinsä, niin hui, juoksen kauas.

Vierailija
33/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- nariseva ääni

- Pohjois-karjalan murre

- suuteli kuin mastiffityyppinen lörppähuulikoira ja valutti noin puoli litraa kuolaa suuhuni, nuoli korvani ja yritti työntää kielensä kurkkuuni

Vierailija
34/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin miehen parhaaseen ystävään ja tämä ystävä tunsi myös samoin minua kohtaan. Mies menetti siis kerralla sekä parhaan ystävänsä että naisensa.

Vierailija
35/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehje oli pelkkä nuppi. Ei ollut vartta ollenkaan.

Vierailija
36/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kaverittomuus. Miehellä ei ollut ystäviä ja kavereita yhtään. Se oli jotenkin hyvin outoa ja ajattelin heti, että siihen on varmasti painavat syynsä. Jos ihmisellä ei ole ystäviä, niin hänessä on jotain pahasti vialla.

Ystävättömällä on luonteessa silloin jotain pimeää ja jos nelikymppinen mies hengaa vain yksinään, eikä tule juttuun oikein kenenkään kanssa, niin en usko meilläkään olevan mitään yhteistä. Jos miehen "paras ystävä" on hänen äitinsä, niin hui, juoksen kauas.

Minä olen muuten nelikymppinen nainen, jolla ei oikein ole ystäviä. Muutama tuttu vain, ja ehkä yksi ihminen, jota voi kysyä jonnekin. Tuntui vähän pahalta tuo, kun sanoit, että jos ihmisellä ei ole ystäviä, hänessä on jotain pahasti vialla, ja että luonteessa on jotain pimeää. Itsellä ystävättömyys johtuu pahasta jännittämisestä ja sosiaalisten tilanteiden pelosta, jotka taas johtuvat traumaattisista kokemuksista. Jos tuo on yleinen suhtautuminen yksinäisiä ihmisiä kohtaan, niin se vain johtaa siihen, että yksinäiset pysyvät yksinäisinä. Toivoisin vähän enemmän inhimillisyyttä ja empatiaa ihmisiltä näissä asioissa.

Vierailija
37/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä näitä nettikeskusteluja luettuaan voi kyllä miesten puolesta kuin huokaista syvään.

Tuollainen munankokofiksaatio on aivan hullua. Älkää vähätelkö itseänne. Olen ollut aivan yhtä onnellinen pienemmän kuin isomman kanssa.

Kerran tulin jopa jätetyksi kun muuten mahtavalla miehellä oli niin paha alemmuuskompleksi.

Eikä se edes ollut niin erityisen pieni. Mutta kun tuo ajatus on miehen mieleen exän taholta syvälle solvattu, niin aika vähän siinä voi nainenkaan tehdä :(

Te katsotte sitä ihan eri kulmasta kuin me. Läheltä se on aina miellyttävän kookas :) Vaginatkin ovat kohtuupieniä koloja ja monet naisista eivät ikinä synnytä yhtään lasta.

Elämä ja rakkaus ovat meille naisille useimmiten jotain ihan muuta kuin mittanauhan lukemia ja suurimman salamipötkön perässä juoksemista.

Se on miehet kuulkaa tavallisimmin aivan kaikki kaikessa, kenessä se penis on kiinni :) Sillä te kilpailette ja sillä te voitatte. Olemalla meille ihania hyviä miehiä :)

Vierailija
38/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä näitä nettikeskusteluja luettuaan voi kyllä miesten puolesta kuin huokaista syvään.

Tuollainen munankokofiksaatio on aivan hullua. Älkää vähätelkö itseänne. Olen ollut aivan yhtä onnellinen pienemmän kuin isomman kanssa.

Kerran tulin jopa jätetyksi kun muuten mahtavalla miehellä oli niin paha alemmuuskompleksi.

Eikä se edes ollut niin erityisen pieni. Mutta kun tuo ajatus on miehen mieleen exän taholta syvälle solvattu, niin aika vähän siinä voi nainenkaan tehdä :(

Te katsotte sitä ihan eri kulmasta kuin me. Läheltä se on aina miellyttävän kookas :) Vaginatkin ovat kohtuupieniä koloja ja monet naisista eivät ikinä synnytä yhtään lasta.

Elämä ja rakkaus ovat meille naisille useimmiten jotain ihan muuta kuin mittanauhan lukemia ja suurimman salamipötkön perässä juoksemista.

Se on miehet kuulkaa tavallisimmin aivan kaikki kaikessa, kenessä se penis on kiinni :) Sillä te kilpailette ja sillä te voitatte. Olemalla meille ihania hyviä miehiä :)

Totta.

Vierailija
39/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä eivät olleet erojen pääsyitä, mutta syitä kuitenkin:

- Mies oli hirveän naismainen, herkkä ja arka, tunsin itseni kuin Kersantti Justiinaksi hänen rinnallaan. Minun piti tehdä kaikki suhteen päätökset, olla vahva, täydentää hänen persoonaansa ja tukea hänen miehisyyttään. Oli hirveä helpotus kun muutin omilleni ja ei tarvinnut olla enää sekä perheyksikön nainen JA mies

- Miehellä oli niin iso penis että hän tökki kohdunkaulaani niin pahasti että vatsa kramppasi jopa tunteja jälkikäteen. Monesta sanomisesta huolimatta ei lopettanut voimakkaita äkkitökkäisyjä "pohjaan asti" ja seksihaluni katosivat lopulta kokonaan

- Miehen hiki haisi niin pahalta että myös pesukoneeni ja omat vaatteeni alkoivat lopulta haisemaan. Sama mies hikoili lakanoiden läpi uuteen petauspatjaan ison keltaisen likaläikän joka ei lähde edes pois. Mies ei juonut tarpeeksi eli myös hänen vessakäyntien jälkeen kylppäri haisi voimakkaalta urealta

- Mies suuteli kieli vs. kitarisat -tekniikalla, ja jätti aina myös leukani märäksi

Nyt elelen ihan sinkkuna, elämä on paljon helpompaa.

Vierailija
40/48 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisellä miehellä oli ihan käsittämättömän lörö pylly - pieni ja roikkuva, en päässyt yli mielikuvasta että se näyttää ihan vanhan miehen pakaroilta jossain pitkissä kalsareissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi