Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tällainen suhde on?

Vierailija
13.09.2019 |

Mies ahdistuu, jos hänelle puhuu seurustelemisesta. On sanonut, että on pahasti sitoutumiskammoinen ja että ei halua luvata mitään siksi, että kaikki aiemmat suhteensa ovat menneet päin helvettiä ja että ei halua tuottaa pettymyksiä rakkaudessa muille eikä itsellekään. Siksi ei halua luvata mitään.

Olemme tunteneet kuutisen vuotta ja alusta saakka olemme nähneet muutamia kertoja viikossa ja aina muunkin, kuin pelkän seksin merkeissä. Puhumme kaikenlaista ja myös lomailemme harvakseltaan yhdessä. Olen itse varmaan jo ehtinyt rakastua ja mies tietää sen. Kuulemma se ei häiritse häntä. Mies itse sanoo vain tykkäävänsä.

Muuten on todella huomioiva, auttaa kun tarvitsen apua ja kysyy, mitä haluan syödä. Toivottaa hyvät yöt mikäli emme nuku yhdessä. Ollaan lähempänä viittäkymmentä ja mietin välillä, mikä tähä homman nimi oikein on. Toisaalta, sanat ovat vain sanoja ja arvostan niitä enemmän tekoja.

Onko muilla tällaisia kuin parisuhteita muttei kuitenkaan "oikeita" sellaisia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään muulla ole suhdetta, jossa vain luotetaan jonkinlaiseen jatkumoon ilman lupauksia?

Vierailija
2/10 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tulossa itse tuohon pisteeseen, taas yksi suhde kaatumassa mielestäni ihan mitättömiin asioihin. Eihän tässä uskalla enää avata itseään täysin kenellekään, kun aina tulee turpaan vaikka parhaansa yrittää. Ollaan sitten jonkinlaisissa kevytsuhteissa loppuelämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa surkia suhde.

Vierailija
4/10 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tulossa itse tuohon pisteeseen, taas yksi suhde kaatumassa mielestäni ihan mitättömiin asioihin. Eihän tässä uskalla enää avata itseään täysin kenellekään, kun aina tulee turpaan vaikka parhaansa yrittää. Ollaan sitten jonkinlaisissa kevytsuhteissa loppuelämä.

Samaa olen miettinyt. Tämän päätyttyä tuskin uskallan enää kehenkään myöntää rakastuneeni.

ap

Vierailija
5/10 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy hänen vaimoltaan.

Vierailija
6/10 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. En itse enää ikinä huolisi muminasuhdetta. Joko todella haluat minut tai et. Jokaisella kuitenkin vaiheensa ja sitä päätät itse.

Vierailija
7/10 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä pitäisi tulla? Avioliittoko? Aikuisia olette, miksi pitäisi olla joku tiivis parisuhde? Suhteessa ollaan niin kauan kuin se tuntuu molemmista hyvältä, sitten voi lopettaa. Ketään ei voi pakottaa yhtään tiiviimpään suhteeseen kuin on hyvä. Keskustelkaa!

Vierailija
8/10 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa kuitenkin enemmän kuin tavallisessa parisuhteessa. Hän kuitenkin välittää, ei ole väkivaltainen ja alistava. Kysyy sinulta asioita, puhuu, lomailette on jopa seksiä. Eihän tuosta paremmaksi enää voi suhde tulla.

Vierailija
9/10 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä muita vaihtoehtoja suhteenne laadulle on, kuin krooninen romanssi? Olet hänen läheinen rakastajattarensa, ja se kelpaa hänelle hyvin. Mitä sinä haluat?

Kun puhut seurustelusta, mitä sanot, ja kiistääkö mies jotain?

Vierailija
10/10 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä muita vaihtoehtoja suhteenne laadulle on, kuin krooninen romanssi? Olet hänen läheinen rakastajattarensa, ja se kelpaa hänelle hyvin. Mitä sinä haluat?

Kun puhut seurustelusta, mitä sanot, ja kiistääkö mies jotain?

En oikeastaan puhu seurustelusta. Puhutaan tyyliin mitä olisi kiva tehdä seuraavalla viikolla jne.

Tämä mies olisi helppo heittää pihalle ellen rakastaisi. Olen hänet useastikin poistanutkin elämästäni mutta aina hän on halunnut tulla takaisin. Olen useamman vuoden aikana jo tottunut siihen, että seurustelen henkisesti mutten virallisesti. Olen yrittänyt tapailla muita mutta tämä tyyppi on ainoa, jonka kanssa tunnen olevani ”kotona”. En edes ihastu muihin.