Mitä mieltä tästä asunnosta Espoossa?
https://www.etuovi.com/kohde/9551800?haku=M1410625750
Siis ihana ! Tosin korkeanpaikankammoisena musta ei ois tuonne yläkertaan asukiksi. Mutta aivan ihana! Ja todella halpa.
Kommentit (48)
Älyttömän halpa! Itse en muuttaisi, sairastuisin ikkunattomassa luolassa asuessa.
Aivan kamala. Ja vaikka pestäviä ikkunoita ei tosiaan ole montaa, on nekin muutamat sijoitettu pesun kannalta aika mahdottomaan paikkaan. Ilmankos onkin niin paskaset...
Mitenköhän tuon lasilattian saa pidettyä puhtaana niin, ettei siinä ole koko ajan jotain jalanjälkiä tai pyyhkimisen viiruja? Inhoan ikkunanpesuakin, kun en vaan meinaa saada niitä rannuttomiksi, niin menettäisin varmaan mielenterveyteni noitten lattioiden kanssa.
Plus tuo telkkari on todella omituisessa paikassa. Onko tuo ulko-ovi joka on siinä vieressä? Ihan pimeä ratkaisu.
Ei ole mun tyyppinen asunto ollenkaan.
Siis apua. Miten tuolla voi edes tuulettaa? Eihän noita ikkunoita pysty avaamaan kun ovat tuolla? :O
Tosi omituinen ratkaisu koko kämppä.
Woooow nope nope nope. Ahdistuisin kuoliaaksi maisemanpuutteeseen. Tuntuisi, kuin asuisi glorifioidussa väestönsuojassa. Sijainti ok ja suht reippaasti neliöitä, mutta varsin alhainen hinta. Uskon siis, että mielipiteeni taitaa olla suht yleinen.
On 1.kerroksessa, eli kun katsoo julkisivua niin osaksi kai "kellarikerroksessa."
Ällistyttävän kamala. Kertakaikkiaan. Se väestösuojakin olisi helpompi saada kodikkaaksi. Kenen älynväläys on laittaa parvelle lasilattia ja vieläpä makuupaikka siihen? Oliks siinä kylppäristä kuvia?
Miks mä muistan että ollut jossain tv-ohjelmassa? Suomen kaunein koti tms
Aikuisten ja lapsen makkari samaa tilaa? Muutenkin outo kämppä, en tykkää. Sisustuskin kauhean kliininen.
Siihen on syynsä että parvella on lasilattia. Mieti jos ei olisi. Tuolla ei ole ikkunoita kuin ihan ylhäällä ihan pienet. Jäätävä bunkkeri.