Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko turn off vai turn on tarjota naiselle pastaa kotitreffeillä?

Vierailija
13.09.2019 |

Kertokaa nyt naiset mitä EI kannata tarjota illalliseksi koritreffeilla. Onko pasta ok? Allergioita ei ole.

Kommentit (153)

Vierailija
101/153 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N32 loukkaa sivistyneitä ja hyvin koulutettuja kutsumalla itseään sellaisiksi.

Vierailija
102/153 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.32 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perinteisestihän pasta ei ole mikään illallisruoka ainakaan pääruokana, mutta nykyään tällaisilla säännöillä tuskin on mitään väliä.

Pasta oli vain yksi esimerkki. En ole vielä päättänyt mitä valmistan illalliselle.

Thai-ruoka on ainakin trendikästä, samaan aikaan freesiä ja mausteista ja kertoo tekijän osaamistasosta sentään jotain. Joku ihan perus Phanaeng-Curry hyvin tehtynä kyllä toimii aina. Papaya-salaatti kylkeen.

T. Sivistynyt ja maailmaa nähnyt nainen joka osaa kokkaa.

Suomen kielen osaamistasosi kertoo kyllä toisen totuuden sinun sivistyneisyydestäsi. Kannattaisi ehkä lukea muutakin kuin lifestyle-blogien curryreseptejä, heh heh.

Ap:n idea kuulostaa hyvältä. Pasta on lähes kaikkien mieleen eikä se ole sotkuista syödä tai "liian vaivaton" tarjottava. Kaveriksi arkea parempi salaatti ja jälkkäriksi jotain vähemmän raskasta, mitä voitte siirtyä nauttimaan sohvalla vierekkäin. :)

Yhteen kiireessä sattuneeseen kirjoitusvirheeseen pakonomaisesti ja paniikinomaisesti keskittyminen on aika läpinäkyvää, ja kertoo omien vasta-argumenttien laihuudesta. Lifestyle-blogeja ei ole tarvinnut lukea, kun on toiminut Thaimaassa Ranskan kielen opettajana kolme vuotta, kulta pieni... : ) 

Tsemiä sinne hei! Kyllä se siitä. : )

Taas sattui kiireessä virhe: pitää olla ranskan kielen opettaja.

Mitäpä jos et kiirehtisi niin kovasti, vaan tarkistaisit tekstisi ennen kuin painat enteriä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/153 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä eräällä elitistisellä trollilla on mennyt sivistys ja snobeilu sekaisin :D sivistynyt ihminen ymmärtää, että Suomessa on suomalainen ruokakulttuuri, jonka taustalla vaikuttaa esimerkiksi maamme rooli Euroopan entisenä kehitysmaana. Gastronomian huippuhifistelyt eivät siksi kuulu meille, nälkävuosien ja pula-ajan suurin huoli oli ravinnon riittäminen. Toinen täysiverisen juntin mittari on dikotominen ote tieteisiin: historia ja sosiologia ovat erilaista tietoa kuin luonnontieteet, mutta molemmat ovat arvokkaita ja osa sivistystä.

Mutta itse tykkäisin kovasti itse tehdystä pastasta. Erityisesti urheilijana näen ruuan ensisijaisesti polttoaineena. Taidan olla juntti, mutta ei se haittaa tai alenna ihmisarvoa. Olen puhdasverinen juntti, joka harrastaa maalausta. Opiskelen yliopistolla historiaa, psykologiaa, sosiologiaa ja erityispedagogiikkaa. Mikään näistä ei vaadi erityistä älykkyyttä, tarvitaan vain tuuria että pääsee pääsykokeista läpi ja sen jälkeen perus työntekoa opinnoissa. Tiedän yliopiston ulkopuolelta paljon ihmisiä, jotka ovat älykkäämpiä kuin opiskelijat joihin korkeakouluissa törmää. Älkää siis rakentako harrastusten tai opintojen varaan fantasioita itsestänne sivistyneinä maailmankansalaisina.

Älä suotta mollaa itseäsi, kaikki nuo opinnot vaativat älykkyyttä.

Vierailija
104/153 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin syksyllä on pakko sanoa että mun paras pasta syntyy pannulla paistetuista herkkutateista.

Valkosipulia, oliiviöljyä, esim. Pecorino- juustoa...... nam!

Ehdottomasti ap:n kannattaa laittaa ruokaa. Tuo yritys ja halu kokata naiselle on jo sinällään ehdoton turn- on.

Vierailija
105/153 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos nainen on susta oikeasti kiinnostunut, niin vaikka makkaraperunat on ok ;). Ruokahifistely on itselleni täydellinen turn off.

Olen matkustellut paljon, mutta syön ihan mitä vaan. Niin kotimaassa, kuin matkoillakin. Arvostaisin paljon sitä, että joku haluaisi mut kutsua illalliselle ja kokkaisi itse. Pisteet siitä.

N37

Vierailija
106/153 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo yritys ja halu kokata naiselle on jo sinällään ehdoton turn- on.

Jos tämä jo erikseen aiheuttaa jotain extravipinää, että mies PERÄTI osaa ja vaivautuu laittamaan ruokaa, niin kyllä joidenkin naisten standardit on aika paljon alempana kuin luulin. Wau...

Vierailija
107/153 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo yritys ja halu kokata naiselle on jo sinällään ehdoton turn- on.

Jos tämä jo erikseen aiheuttaa jotain extravipinää, että mies PERÄTI osaa ja vaivautuu laittamaan ruokaa, niin kyllä joidenkin naisten standardit on aika paljon alempana kuin luulin. Wau...

Kaikki vaivannäkö on plussaa. Tietenkin muutakin tarvitaan.

Vierailija
108/153 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos nainen on susta oikeasti kiinnostunut, niin vaikka makkaraperunat on ok ;). Ruokahifistely on itselleni täydellinen turn off.

Olen matkustellut paljon, mutta syön ihan mitä vaan. Niin kotimaassa, kuin matkoillakin. Arvostaisin paljon sitä, että joku haluaisi mut kutsua illalliselle ja kokkaisi itse. Pisteet siitä.

N37

Kyllä kyllä, Gran Canariat ja Madeirat on moneen kertaan lennetty Finskillä. Matkusteltu ollaan, kyyyllä kyllä. Ja syödään broiskua ja lihapullia - oli se ulkomailla - oli se kotimaassa. Kyylllä kyllä. Maailmaa nähnyt vaatimatonm, MUTTA sivistynyt nainen. Ei standardeja. Ihme hienohelmojen höpötystä. 

Makkispekkikset tulille ja PISTEET VIELÄ siitä, jos viitsit lämmittää ne mikrossa että ei tarvi kylymänä syörä. Niih. Sil viissii. 

Ole sie mies iha rauhassa, kyllä me nöyrät naikkoset arvostetaan jo sitä että se mikron pling-ääni kilahtaa kun otan kenkiä pois eteisessä. Ihme feministih*ora täällä puhuu jostain ruuan tasovaatimuksista. Hyi!

Vierailija
109/153 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

Kyllä kyllä, Gran Canariat ja Madeirat on moneen kertaan lennetty Finskillä. Matkusteltu ollaan, kyyyllä kyllä. Ja syödään broiskua ja lihapullia - oli se ulkomailla - oli se kotimaassa. Kyylllä kyllä. Maailmaa nähnyt vaatimatonm, MUTTA sivistynyt nainen. Ei standardeja. Ihme hienohelmojen höpötystä. 

Makkispekkikset tulille ja PISTEET VIELÄ siitä, jos viitsit lämmittää ne mikrossa että ei tarvi kylymänä syörä. Niih. Sil viissii. 

Ole sie mies iha rauhassa, kyllä me nöyrät naikkoset arvostetaan jo sitä että se mikron pling-ääni kilahtaa kun otan kenkiä pois eteisessä. Ihme feministih*ora täällä puhuu jostain ruuan tasovaatimuksista. Hyi!

Täällä roinen, ilmeisesti vähän aiemman aallon feministi ehdottaa paitsi pipon löysäämistä, myös ihmisten kohtaamista ihan vaan ihmisinä. On helpompaa ja vähemmän vihaista.

Vierailija
110/153 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään aidosti sivistynyt ihminen ei vietä aikaansa "jankkaamalla" Vauva-palstan keskusteluketjuissa osaamatta edes alkeellisia oikeinkirjoitussääntöjä..

Vierailija
111/153 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

Onko lääkkeet jäänyt tänään ottamatta? Et kuulosta ihan tasapainossa olevalta.

Vierailija
112/153 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N37

En ole koskaan syönyt makkaraperunoita, niin en kokkaa sellaista kotitreffeille. Treffit ovat tänäiltana, joten kohta on lähdettävä kauppaan.

Vierailija
113/153 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffailun tarkoitus on selvittää, sovitteko toisillenne. Tee ruokaa, jota osaat kokata ja jota kokkaat mielellään arjessa. Jos deittisi pitää siitä, niin lupaa hyvää. Jos hän on ihan eri linjoilla kaikesta, niin sekin on hyvä saada selville.

Vierailija
114/153 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

En ole koskaan syönyt makkaraperunoita, niin en kokkaa sellaista kotitreffeille. Treffit ovat tänäiltana, joten kohta on lähdettävä kauppaan.

No, ap, mitä tykkäät keskustelusta?

Oletko saanut tästä vinkkejä iltaa varten...? :D

Vierailija
115/153 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

Keskustelu on ollut soljuvaa niin hyvässä kuin pahassa. Päätin kuitenkin etten tarjoa pastaa jos se aiheuttaa näinkin rajuja kommenttiryöppyjä. Positiivisista vinkeistä sain idean mitä teen illalliseksi.

Vierailija
116/153 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

Keskustelu on ollut soljuvaa niin hyvässä kuin pahassa. Päätin kuitenkin etten tarjoa pastaa jos se aiheuttaa näinkin rajuja kommenttiryöppyjä. Positiivisista vinkeistä sain idean mitä teen illalliseksi.

Uskallatko kertoa mitä aiot valmistaa...?

Vierailija
117/153 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se pasta jonka teet treffeille ja nainen/mies nyrpistelee, minkälainen tulevaisuus on edessä mikäli ei arvosta yritystä? Jos se on turn off, on se parempi tässä heti kuin myöhemmin.

Koska paljastuuhan se joka tapauksessa jos on kovin suuret erot mitä voi syödä.

Vierailija
118/153 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on täys kymppi niin aivan sama: niin syö vaikka keittettyä vettä kukkalautaselta!

Vierailija
119/153 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko N32 on heräillyt? Olisiko lisää vinkkejä meidän junttien sivistämiseksi? Vai onko pää kipeä?

Vierailija
120/153 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annnatteko helpommin, jos ruoka on ollut hyvää tai jopa taivaallista? Odotatteko seksinkin olevan sen jälkeen taivaallista? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan