Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidl EI halua pulskia naisia asiakkaikseen, vaatteita myydään vain 42-44 kokoon asti

Vierailija
13.09.2019 |

Lihaville miehille kyllä löytyy Lidistä isoja kokoja - joka on aikamoista syrjjintää pulleita naisia kohtaan!

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla, mut 42-44 on jo lihava. Poikkeuksena sitten pitkät amatsoonit, jotka ei kyl löydä muualtakaan helposti mitään. Mä olen nyt kokoa 40, pahimmillaan 48 ja olen edelleen reilusti ylipainoinen.

Oho. Minä olen normaalipainon ylärajalla (65kg) ja käytän kokoa 40-42.

Jännä. Itse 168cm/65kg, paitakoko 38 (S/pieni M), housut kyllä 42 (M/L).

Vierailija
22/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl siel on ollu kokoa 52. Oli kivan näköisiä vieläpä, mutta liian isoja.

Liian iso, mulla on koko 46 - 48. Vantaalainen.

Enkä koe itseäni edes lihavaksi - on kai liian hyvä itsetunto ja liian kauniit kasvot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko 42 on jo iso...

Vierailija
24/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kauppiaat vihaavat lihavia, mutta myyvät juuri niitä lihottavia herkkuja aina alennuksella, kuten Lidlikin - Ristiriitaa?

Oma on päätöksesi ostaa niitä "herkkuja". Kukaan ei pakota syömään, itse tunget naamaasi huonoa ruokaa.

Vierailija
25/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla, mut 42-44 on jo lihava. Poikkeuksena sitten pitkät amatsoonit, jotka ei kyl löydä muualtakaan helposti mitään. Mä olen nyt kokoa 40, pahimmillaan 48 ja olen edelleen reilusti ylipainoinen.

Oletko päärynä? Miten alaosa on noin hoikalla noin iso? Minä olen paljon 166/72 (pullero siis) ja housuista menee liki aina 40, aniharvoin pitää ottaa 42

Vierailija
26/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Minä joudun usein ostaa koon 42 yläosaa suurten rintojeni takia. Puserot, takit, neuleet, t-paidatkin joskus.

Muuten olen kokoa 38-40. Pituus 173cm ja vyötärö 66cm.

Normaalikokoinen jolla kurveja. Jotkut väittävät jopa hoikaksi.

Vierailija
27/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettikaupoissakin pulskien vaatteet ovat paljon kalliimpia kuin laihojen - tähän pitäisi tulla joku EU:n laki, ettei tällaista syrjintää sallittaisi.

Kauppiaat kyllä puolustautuvat, että isoihin kokoihin menee enemmän kangasta siksi kalliimpia - miksei sitten kivijalkamyymälöissä ole isojen vaatteiden hinta kalliimpi?? Tähän eivät osaa sanoa mitään.

Pitäiskö sun mielestä myös 56cm ja 150cm leggarit olla saman hintaiset, jos kerran vaatetta ei saa hinnoitella sillä perusteella paljonko materiaalia menee?

Kivijalkakaupassakin kaikki vaatteet ovat samanhintaisia, oli koko sitten mikä hyvänsä - miksei netissä voi olla sama systeemi?

Vierailija
28/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös pulskat naiset voi laittaa xxxxl jätesäkin päälleen?

Etkö sä voi jo saada syövän?

Vierailija
29/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko päärynä? Miten alaosa on noin hoikalla noin iso? Minä olen paljon 166/72 (pullero siis) ja housuista menee liki aina 40, aniharvoin pitää ottaa 42

Miksi tän tyypin kommentti sai alapeukkuja? Muistan itsekin kun olin muutama vuosi sitten juurikin 166/72 ja 40 oli kokoni housuissa. Nykyään tosin jo 108-kilonen ja housukoko on 52..

Vierailija
30/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Olen juurikin kokoa 42-44/L-XL ja kyllä mä olen ihan rehellisesti lihava kun ylipainoa on sellaiset 25-30 kiloa. Katukuvassa näkyy nykyisin melkoisesti muitakin suht samankokoisia ja vaikka puoletkin extrasta ottaisi pois niin silti olisi vielä ihan reilustikin pulska.

161/83

Vierailija
31/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas toi hullu colette on täällä

Vierailija
32/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tän tyypin kommentti sai alapeukkuja? Muistan itsekin kun olin muutama vuosi sitten juurikin 166/72 ja 40 oli kokoni housuissa. Nykyään tosin jo 108-kilonen ja housukoko on 52..

Minä alapeukutin siksi, että mielestäni on typerää ihmetellä "miten alaosasi voi olla noin iso". Ihmiset ovat eri muotoisia. Olen itse saman pituinen kuin sinä, ja jos painaisin 72 kiloa, joutuisin käyttämään ainakin kokoa 46, että saisin housut kiinni. Luultavasti isompaakin.

Vierailija
33/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se 42-44 jo aika iso koko.

Vierailija
34/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettikaupoissakin pulskien vaatteet ovat paljon kalliimpia kuin laihojen - tähän pitäisi tulla joku EU:n laki, ettei tällaista syrjintää sallittaisi.

Kauppiaat kyllä puolustautuvat, että isoihin kokoihin menee enemmän kangasta siksi kalliimpia - miksei sitten kivijalkamyymälöissä ole isojen vaatteiden hinta kalliimpi?? Tähän eivät osaa sanoa mitään.

Pitäiskö sun mielestä myös 56cm ja 150cm leggarit olla saman hintaiset, jos kerran vaatetta ei saa hinnoitella sillä perusteella paljonko materiaalia menee?

Kivijalkakaupassakin kaikki vaatteet ovat samanhintaisia, oli koko sitten mikä hyvänsä - miksei netissä voi olla sama systeemi?

Mä oon miettinyt sitä, että eikö olisi fiksumpaa jättää tekemättä ne xxs/xs-kokoiset jopa kokonaan kun ne jää oikeastaan aina jäljelle (ja yritetään sitten myydään mega-alella) kun muut koot on loppuunmyyty jo normihinnalla.

Meinaan siis, että kun kerran tehdään sarjoja joissa on määrä x kutakin kokoa niin eikö se kangasmäärä kannattaisi jakaa ennemmin niiden yleisimpien kokojen kesken kuin tehdä läjä minivaatteita jotka jää sitten myymättä.  Kauppiaan myynti kasvaisi ja asiakkaat saisi haluamansa vaatteen sopivassa koossa. win-win siis.

Vierailija
35/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmin juttu mitä olen ikinä kuullut.

Materiaalikulut ovat suurempia = suurempi hinta.

Älä yritä keksiä ongelmaa tähän. Ainoa ongelma tässä on se, että alunperin söivät itsensä lihaviksi. Sympatiaa heruu ainoastaan heitä kohtaan, jotka ovat lihoneet terveysongelmien takia. Ei suklaalevyjä kuin kanit porkkanoita puputtaville.

Vierailija
36/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-koko on pulska koko, eli onhan siellä vaatteita.

Vierailija
37/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa tiimalasi. Suurehkot rinnat, kapea vyötärö ja leveä lantio +peppuakin on kyykkyjen ansiosta, joten koon 40 housuja turha edes koettaa.

Vierailija
38/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö ap. Lidlissä on erikseen xl-mallisto, jonka vaatteita on välillä myynnissä.

T. Xxl- kokoinen joka on ostanut lidlistä montakin sopivaa vaatetta.

Niin on, mutta nekin ovat nykyään kokoa small. Valitettavasti.

Vierailija
39/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasiassa syödään terveellistä spicy whole food ruokaa, täällä syödään suklaalevyjä.

Myydäänkö Lidlissä tätä mausteista kokonaista ruoka ruokaa?

Vierailija
40/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kokojen vertailu ja niitä käyttävien ihmisten lihavuudesta väittely on typerää. Ihmisiä on erimuotoisia ja lisäksi ihmisten käsitykset istuvasta ja sopivan kokoisesta vaatteesta vaihtelevat aika suuresti. Tätä on ihan kaiken painoisilla, ei vain lihavilla. Minulla on hoikka ystävä, joka ahtaa itsensä aina XS-koon vaatteisiin, vaikka minun makuuni S-koko pukisi häntä paremmin.

Valtaosa esim. 40-kokoisista naisista näyttää ihan säädylliseltä sekä 38- että 42-koon vaatteissa, etenkin jos kyse on joustavista tai väljemmin istuvista vaatteista. Tuntemattomasta palstalaisesta ei tiedä, miltä hänen käyttämänsä koko hänen yllään näyttää, ja mitä kokoa itse käyttäisi samankokoisena. Ehkä joillain hyvin istuvia kotelomekkoja käyttävillä naisilla on hyvä ja realistinen käsitys omasta vaatekoostaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä