Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidl EI halua pulskia naisia asiakkaikseen, vaatteita myydään vain 42-44 kokoon asti

Vierailija
13.09.2019 |

Lihaville miehille kyllä löytyy Lidistä isoja kokoja - joka on aikamoista syrjjintää pulleita naisia kohtaan!

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasiassa syödään terveellistä spicy whole food ruokaa, täällä syödään suklaalevyjä.

Myydäänkö Lidlissä tätä mausteista kokonaista ruoka ruokaa?

Myydään pakasteena.

Vierailija
42/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä Lidlissä ole aina valinnanvaraa meille pienillekään naisille, kun koot lähtevät yleensä 36 ylöspäin ja kokoa 34 saattaa olla tarjolla vain yhdestä väristä. Samoin jalkinekoot on 36 ylöspäin ja joissain malleissa 37 on pienin saatavilla oleva koko.

Saman huomannut! Ja yleensä se koko 34 on väriltään musta, mikä mielestäni on tylsää. Rintaliivejä ei koskaan ole oikean kokoisia (alkavat yleensä koosta 75B) ja urheiluvaatteet alkavat koosta S (itselle paras koko on yleensä XS). Kerran laitoin palautetta Lidlille, josko voisivat katsoa, olisiko petit-mallistolle asiakkaita, mutta ei näköjään ole.

T. N 155 cm/48 kg, 65B

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettikaupoissakin pulskien vaatteet ovat paljon kalliimpia kuin laihojen - tähän pitäisi tulla joku EU:n laki, ettei tällaista syrjintää sallittaisi.

Kauppiaat kyllä puolustautuvat, että isoihin kokoihin menee enemmän kangasta siksi kalliimpia - miksei sitten kivijalkamyymälöissä ole isojen vaatteiden hinta kalliimpi?? Tähän eivät osaa sanoa mitään.

Pitäiskö sun mielestä myös 56cm ja 150cm leggarit olla saman hintaiset, jos kerran vaatetta ei saa hinnoitella sillä perusteella paljonko materiaalia menee?

Kivijalkakaupassakin kaikki vaatteet ovat samanhintaisia, oli koko sitten mikä hyvänsä - miksei netissä voi olla sama systeemi?

Mä oon miettinyt sitä, että eikö olisi fiksumpaa jättää tekemättä ne xxs/xs-kokoiset jopa kokonaan kun ne jää oikeastaan aina jäljelle (ja yritetään sitten myydään mega-alella) kun muut koot on loppuunmyyty jo normihinnalla.

Meinaan siis, että kun kerran tehdään sarjoja joissa on määrä x kutakin kokoa niin eikö se kangasmäärä kannattaisi jakaa ennemmin niiden yleisimpien kokojen kesken kuin tehdä läjä minivaatteita jotka jää sitten myymättä.  Kauppiaan myynti kasvaisi ja asiakkaat saisi haluamansa vaatteen sopivassa koossa. win-win siis.

Olen aina ihmetellyt samaa - nuo xs ja s-koot ei mahdu edes aasialaisille lapsenkokoisille naisille, joten miten muka voisi suomalaisille sopia???

Vierailija
44/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuinka iso ihmisen täytyy olla että koon 44 vaatteet on pieniä? Sairaalloisen lihava varmaan? Silloin kannattaa laihduttaa eikä kitistä kun joku kauppa ei myy tarpeeksi isoja vaatteita. Johan noissa mitoissa on nivelet kovilla ja ylimääräistä rasvaa sisäelinten ympärillä.. Itse olen koko aikuisiän ollut kokoa 36 ja tässäkin kropassa olis kiristettävää.

Kokoni on 46 - 48, mutta silkkaa lihasta!

Vierailija
45/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla, mut 42-44 on jo lihava. Poikkeuksena sitten pitkät amatsoonit, jotka ei kyl löydä muualtakaan helposti mitään. Mä olen nyt kokoa 40, pahimmillaan 48 ja olen edelleen reilusti ylipainoinen.

Oho. Minä olen normaalipainon ylärajalla (65kg) ja käytän kokoa 40-42.

Jännä. Itse 168cm/65kg, paitakoko 38 (S/pieni M), housut kyllä 42 (M/L).

Oletko päärynä? Miten alaosa on noin hoikalla noin iso? Minä olen paljon 166/72 (pullero siis) ja housuista menee liki aina 40, aniharvoin pitää ottaa 42

Itseasiassa tiimalasi. Suurehkot rinnat, kapea vyötärö ja leveä lantio +peppuakin on kyykkyjen ansiosta, joten koon 40 housuja turha edes koettaa.

Tiimalasi ei kylläkään henkilö, jonka paidan ja housujen kokoero on 2 numeroa. Olet päärynä.

Vierailija
46/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vähän mainostamisen puolelle, mutta oli siellä äsken ainakin neuleita 46-48 kokoon asti...

Vierailija
47/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun tulee mainoslehti missä on isoja kokoja, niin suuri osa näistä kampanjavaatteista löytyy sieltä sportyfeel.fi nettikaupasta. Koot on aika reiluja, olen kokoa 40 ja useimmista vaatteista käy myös koko 36/38.

Ainoa poikkeus Heidi Klum mallisto joka on todella pientä, nahkatakki koko 44 vastasi oikeaa kokoa 40, housuissa sama juttu. Kengissä koot mittatarkkoja.

-

Kävin äsken sivustolla - löytyi ainoastaan miesten sulkahattuja ja naurettavia nahkapolvihousuja sekä okctober-tissipukuja

Vierailija
48/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuinka iso ihmisen täytyy olla että koon 44 vaatteet on pieniä? Sairaalloisen lihava varmaan? Silloin kannattaa laihduttaa eikä kitistä kun joku kauppa ei myy tarpeeksi isoja vaatteita. Johan noissa mitoissa on nivelet kovilla ja ylimääräistä rasvaa sisäelinten ympärillä.. Itse olen koko aikuisiän ollut kokoa 36 ja tässäkin kropassa olis kiristettävää.

Mä oon kokoa 54 ja en mikään sairaalloinen fatso. Olen pitkä 180cm ja painoa joku 138.

Vierailija
49/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee vähän mainostamisen puolelle, mutta oli siellä äsken ainakin neuleita 46-48 kokoon asti...

Missä siellä?  Ei ole ainakaan Vantaalla ja käyn Lidlissä joka päivä.

Vierailija
50/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö ap. Lidlissä on erikseen xl-mallisto, jonka vaatteita on välillä myynnissä.

T. Xxl- kokoinen joka on ostanut lidlistä montakin sopivaa vaatetta.

Niin on, mutta nekin ovat nykyään kokoa small. Valitettavasti.

Eli olet itse nykyisin kokoa eXtraeXtraLarge. Valitettavasti.

Vierailija
51/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl siel on ollu kokoa 52. Oli kivan näköisiä vieläpä, mutta liian isoja.

Ei ole Vantaalla.

Painu nyt v*ttuun ulisemaan siitä Vantaasta, kävi jo selväksi kun spämmäät ketjua.

Vierailija
52/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurooppalainen kauppa, eurooppalaiset koot. Sen mitä olen reissannut niin, keskieuruuppalaiset naikkoset on suomimammoihin verrattuna keskimäärin huomattavasti sipposempia.

Vierailija
53/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kokoa 54 ja en mikään sairaalloinen fatso. Olen pitkä 180cm ja painoa joku 138.

Naisten kokotaulukko menee kokoon 60 asti. Eli sellasia koon 60 naisiakin on olemassa. Tämä sille jonka mielestä 44 koko on jo valtava mega-koko.

Vierailija
54/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaa on maailman napa! Siirretään yk:n päärakennus sinne!

Vierailija
55/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten tarjouskalsareissa oli vain jotain XXXXL-kokoja. Isot koot ei myy.

T. Mies

Vierailija
56/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa kaikkien naisten painot on normaalin rajoissa. Ne eivät osaa kuvitellakaan minkälaisia ryhävalaita Suomessa uiskentelee. 

Vierailija
57/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl siel on ollu kokoa 52. Oli kivan näköisiä vieläpä, mutta liian isoja.

Ei ole Vantaalla.

Painu nyt v*ttuun ulisemaan siitä Vantaasta, kävi jo selväksi kun spämmäät ketjua.

Painu itse k*rpään siitä!

Vierailija
58/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksassa kaikkien naisten painot on normaalin rajoissa. Ne eivät osaa kuvitellakaan minkälaisia ryhävalaita Suomessa uiskentelee. 

Heh heh, täältäkin löytyy kyllä ihan samanlaisia maitovalaita. T: Berliiniläinen.

Vierailija
59/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne läskivaatteet menee niin nopeasti, ettei niitä ehdi edes huomaamaan. Jäljellä aina S/M-kokoja. Mutta mielestäni, ei lihaviin kannattaisi mukautua. Nykyajan ajatus siitä että lihavuus on jotenkin normaalia, on kamala. Itse sairaalloisen ylipainoisena (130->105kg) tiedän, että lihavuus vie mielenterveyden, sosiaalisen elämän, ihan kaiken.

Vierailija
60/64 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vantaa on maailman napa! Siirretään yk:n päärakennus sinne!

Hyvä kun edes joku tajusi totuuden!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan