Lidl EI halua pulskia naisia asiakkaikseen, vaatteita myydään vain 42-44 kokoon asti
Lihaville miehille kyllä löytyy Lidistä isoja kokoja - joka on aikamoista syrjjintää pulleita naisia kohtaan!
Kommentit (64)
Lidlissä on erikseen isojen tyttöjen vaatteet, joista löytyy isompia kokoja. Myös miesten vaatteissa heillä on erikseen isompikokoiset vaatteet.
Hm. Mä olen kokoa 42-44 enkä todellakaan osta sovittamatta. Epäilen, että Lidlin kiinalaiset koot ei mulle mahdu.
Ei millään pahalla, mut 42-44 on jo lihava. Poikkeuksena sitten pitkät amatsoonit, jotka ei kyl löydä muualtakaan helposti mitään. Mä olen nyt kokoa 40, pahimmillaan 48 ja olen edelleen reilusti ylipainoinen.
Nettikaupoissakin pulskien vaatteet ovat paljon kalliimpia kuin laihojen - tähän pitäisi tulla joku EU:n laki, ettei tällaista syrjintää sallittaisi.
Kauppiaat kyllä puolustautuvat, että isoihin kokoihin menee enemmän kangasta siksi kalliimpia - miksei sitten kivijalkamyymälöissä ole isojen vaatteiden hinta kalliimpi?? Tähän eivät osaa sanoa mitään.
Höpö höpö ap. Lidlissä on erikseen xl-mallisto, jonka vaatteita on välillä myynnissä.
T. Xxl- kokoinen joka on ostanut lidlistä montakin sopivaa vaatetta.
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on erikseen isojen tyttöjen vaatteet, joista löytyy isompia kokoja. Myös miesten vaatteissa heillä on erikseen isompikokoiset vaatteet.
Eipä ole enää ollut ainakaan Vantaan myymälöissä - joskus olikin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä LIDL!
Sehän johtaa siihen, että kun isompia vaatteita ei ole niin ainoa tie on pysyä hoikempana.
Jep, koska jokainen nainenhan shoppailee vaatteensa pääsääntöisesti Lidlistä....
Urpo.
Tänään kävin lidlissä ja siellä oli PALJON kokoa 52-56. Siellä on isojen tyttöjen vaatteita usein ja ne on ihan hyvän näköisiäkin. Ostan liiterin vaatteita näin äitiyslomalla ollessani, olen ihan hyvätuloinen mutta kotona ei niin väliä mitä vaatteita käyttää.
Isojen tyttöken kannattaisi ostaa eritpten alusvaatteita, ne ovat siellä laadukkaita. Suosikkialushousut ovat 5 parin paketti hinta yht 7,90, todella hyvä malli ja kestää pesua.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö ap. Lidlissä on erikseen xl-mallisto, jonka vaatteita on välillä myynnissä.
T. Xxl- kokoinen joka on ostanut lidlistä montakin sopivaa vaatetta.
Ei ole Vantaalla.
Vierailija kirjoitti:
Tänään kävin lidlissä ja siellä oli PALJON kokoa 52-56. Siellä on isojen tyttöjen vaatteita usein ja ne on ihan hyvän näköisiäkin. Ostan liiterin vaatteita näin äitiyslomalla ollessani, olen ihan hyvätuloinen mutta kotona ei niin väliä mitä vaatteita käyttää.
Isojen tyttöken kannattaisi ostaa eritpten alusvaatteita, ne ovat siellä laadukkaita. Suosikkialushousut ovat 5 parin paketti hinta yht 7,90, todella hyvä malli ja kestää pesua.
Ei ole Vantaalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla, mut 42-44 on jo lihava. Poikkeuksena sitten pitkät amatsoonit, jotka ei kyl löydä muualtakaan helposti mitään. Mä olen nyt kokoa 40, pahimmillaan 48 ja olen edelleen reilusti ylipainoinen.
Oho. Minä olen normaalipainon ylärajalla (65kg) ja käytän kokoa 40-42.
Eipä Lidlissä ole aina valinnanvaraa meille pienillekään naisille, kun koot lähtevät yleensä 36 ylöspäin ja kokoa 34 saattaa olla tarjolla vain yhdestä väristä. Samoin jalkinekoot on 36 ylöspäin ja joissain malleissa 37 on pienin saatavilla oleva koko.
Liiterillä on myös sportyfeel verkkokauppa. Ja joissain kaipungeissa outlet. Kävin viikko sotten outletissa ja oli paljon isoja kokoja! Eritoten kiinnosti ohana velour oloasu, takki ja hoisut 7e. Ei vaan ollut normaalikokoisten kokoja.
Kyl siel on ollu kokoa 52. Oli kivan näköisiä vieläpä, mutta liian isoja.
Vierailija kirjoitti:
Liiterillä on myös sportyfeel verkkokauppa. Ja joissain kaipungeissa outlet. Kävin viikko sotten outletissa ja oli paljon isoja kokoja! Eritoten kiinnosti ohana velour oloasu, takki ja hoisut 7e. Ei vaan ollut normaalikokoisten kokoja.
En löytänyt sieltäkään mitään sopivaa - se vantaalainen.
Vierailija kirjoitti:
Kyl siel on ollu kokoa 52. Oli kivan näköisiä vieläpä, mutta liian isoja.
Ei ole Vantaalla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä LIDL!
Sehän johtaa siihen, että kun isompia vaatteita ei ole niin ainoa tie on pysyä hoikempana.
Lidl siis johtaa edelläkäyntiä terveemmän Suomen puolesta. Älkää syökö niin paljon paskoo niin mahdutte pienempiin vaatteisiin.
Aasiassa lähes joka nainen on XS, täällä taas L on se peruskoko. Aasiassa syödään terveellistä spicy whole food ruokaa, täällä syödään suklaalevyjä.
AAMEN
Vierailija kirjoitti:
Nettikaupoissakin pulskien vaatteet ovat paljon kalliimpia kuin laihojen - tähän pitäisi tulla joku EU:n laki, ettei tällaista syrjintää sallittaisi.
Kauppiaat kyllä puolustautuvat, että isoihin kokoihin menee enemmän kangasta siksi kalliimpia - miksei sitten kivijalkamyymälöissä ole isojen vaatteiden hinta kalliimpi?? Tähän eivät osaa sanoa mitään.
Pitäiskö sun mielestä myös 56cm ja 150cm leggarit olla saman hintaiset, jos kerran vaatetta ei saa hinnoitella sillä perusteella paljonko materiaalia menee?
Aina kun tulee mainoslehti missä on isoja kokoja, niin suuri osa näistä kampanjavaatteista löytyy sieltä sportyfeel.fi nettikaupasta. Koot on aika reiluja, olen kokoa 40 ja useimmista vaatteista käy myös koko 36/38.
Ainoa poikkeus Heidi Klum mallisto joka on todella pientä, nahkatakki koko 44 vastasi oikeaa kokoa 40, housuissa sama juttu. Kengissä koot mittatarkkoja.
Kaikki kauppiaat vihaavat lihavia, mutta myyvät juuri niitä lihottavia herkkuja aina alennuksella, kuten Lidlikin - Ristiriitaa?