Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistakaa, että jos lapsenne intiimejä tarpeita hoitaa usea ihminen

Vierailija
30.05.2006 |

(tarkoittaen mm vaipan vaihtoa), on hänen nuorena ja aikuisena vaikea oppia vetämään rajoja omaan yksityisyyteensä. Hän tottuu siihen, että hänen vartalonsa sopii kenen tahansa käsiteltäväksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ikinä (olen sentään lapsipsykologi koulutukseltani) moista kuullutkaan.

Vierailija
2/4 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankipa ap nyt pari sellaista kirjaa, missä käsitellään lapsen psykologiaa ja kehitystä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jo lähtien siitä, kuinka hyvin lapsi osaa arvostaa itseään, johon vaikuttaa ennen kaikkea lapsen suhde vanhempiinsa, varsinkin vastakkaista sukupuolta olevaan.

Itse olen pelkän äidin kouluikäiseksi hoitama. Ei hoidellut intiimitarpeitani kukaan muu. Isäsuhde oli perseestä, ja niinpä se johti teini-iässä siihen, että haki hyväksyntää vastakkaiselta sukupuolelta keinolla millä hyvänsä. ELi en tosiaan osannut ARVOSTAA itseäni niin paljon, että olisin pitänyt itsestäni huolta.

Vierailija
4/4 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis sillä, ettäkö siinä olisi mitään järkeä, mutta onhan tuota nyt aika monessa paikassa jauhettu.

T: Alla olevan tekstin kirjoittanut.

Vierailija:

Ihan jo lähtien siitä, kuinka hyvin lapsi osaa arvostaa itseään, johon vaikuttaa ennen kaikkea lapsen suhde vanhempiinsa, varsinkin vastakkaista sukupuolta olevaan.

Itse olen pelkän äidin kouluikäiseksi hoitama. Ei hoidellut intiimitarpeitani kukaan muu. Isäsuhde oli perseestä, ja niinpä se johti teini-iässä siihen, että haki hyväksyntää vastakkaiselta sukupuolelta keinolla millä hyvänsä. ELi en tosiaan osannut ARVOSTAA itseäni niin paljon, että olisin pitänyt itsestäni huolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme