Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset eivät ymmärrä yksin jääneitä miehiä?

Vierailija
13.09.2019 |

Olen 34-vuotias mies ja asunut koko elämäni yksin. En ole koskaan edes halannut naista ja muutenkin kontaktit on jääneet vähiin, tasoa kaupan kassalle moikkaus. Jotkut sukulaiset ovat varmastikin kyselleet omilta vanhemmiltani "miten se teidänkin poika niin yksin vain elelee". Mutta tosiasia on, että jos syntymälahjaksi ei ole annettu pituutta ja komeutta, niin ei tarvitse haaveilla asiasta. Yleensähän nämä kyselijät ja ihmettelijät ovat vanhempaa väkeä. Kerran olenkin kysynyt, että katselitko itse nuorena ja kauniina lyhyempiä rumia miehiä. Tulee yleensä aika hiljasta.

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää hiherpinakkeja!

Vierailija
2/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

34-vuotiaalla 14-vuotiaan kypsyystaso. Eiköhän se karkota niin homot kuin naisetkin, kumpiin nyt oletkin enemmän kallellasi Urpå.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö miljoonas avaus rikki tästä aiheesta? Taisi mennä.

Vierailija
4/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se suurin syy siihen olet sinä itse ja omat ilmeisen epärealistiset naistoiveet. Ulkona kun vähän vaivautuu ympärilleen katsomaan, niin niillä ei niin komeilla miehilläkin tuppaa olemaan naiset vierellään. Taidat kurottaa kuuta taivaalta. Unohda ne missit ja muut ja keskity taviksiin, niin saat rinnallesi ihmisen.

Vierailija
5/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nno voiny SÄÄÄÄÄÄLI.

Kuule, ihan on syyt sille, miksi et kelpaa. Syy ei ole ulkonäkösi vaan sairas mielesi. Et kelpaa ETKÄ KYKENE toisen ihmisen kumppaniksi, joten kumppanoi vaikka kaksin käsin itseäsi.

Vierailija
6/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko yrittänyt lähestyä naisia? Ei niitä kaikkien haluamia kuumia kissoja, vaan sellaista lyhyttä tanakka tavallista naista?

Jos etsit pelkkää panopuuta ja käsikarkkia omaa asemaasi kohottamaan, olet väärällä asenteella liikkeellä.

Kannattaa keskittyä hetki muihin asioihin, uraan ja harrastuksiin, itsensä hyvässä kunnossa pitämiseen. Sinulla on vielä hyvin aikaa parisuhteelle ja perheen perustamiseen. Tuossa iässähän ne monet naiset lähtevät toiselle kierrokselle, kun se eka mies on paljastunut vastenmieliseksi siaksi. 

Vierailija
7/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lyhyt (minua lyhyempi) ruma mies. Hän on ihana, ei ollenkaan tuollainen inha naisvihaaja ja itsesäälissä rypijä.

Vierailija
8/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa kyllä naisen kun on elämä tasapainossa ja sosiaaliset taidot kunnossa. Molempia voit kehittää, tsemppiä!

Vierailija
9/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni muutamat sukulaiset luulleet homoksi, koska en naisystävää tuonut sitten teini-iän näytille. Oikea syy on täysin tuhottu itsetunto, en jaksa edes yrittää saada naisystävää koska puihinhan se homma menee. Kavereina naisia on, ja siihen se jääkin.

Vierailija
10/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois sieltä Kajaanista, äläkä jää Helsinkiin.

Maailmassa on 4 miljardia naista.

4000 000 000 käsitätkö !

Vierailija
11/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni muutamat sukulaiset luulleet homoksi, koska en naisystävää tuonut sitten teini-iän näytille. Oikea syy on täysin tuhottu itsetunto, en jaksa edes yrittää saada naisystävää koska puihinhan se homma menee. Kavereina naisia on, ja siihen se jääkin.

Minuakin luultiin parikymppisenä lesboksi suvun taholta, sittemmin taisivat hyväksyä että olen vaan kelpaamaton vanhapiika.

Olen luovuttanut täysin kaiken sosiaalisen elämän suhteen.

T: erakko ikisinkku 32v

Vierailija
12/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa alkaa homoilla. Homoilla on paljon seksibileitä, mihin kaikki miehet terve tulleita.

Vierailija
13/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa voit olla enemmän yksin, kuin yksin ollessa.

Vierailija
14/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisista kotitalouksista lähes puolet on yhden hengen talouksia. Joten ei se parisuhde ole nykyään edes mitenkään pakollinen asia ihmisille, nykyään moni haluaa olla sinkku ja siinä ei ole mitään outoa.

Olen itse noin 30 vuotias mies enkä ole koskaan seurustellut enkä oikeastaan edes halua seurustella, ainoa asia mihin minä naista tarvitsen on seksi.

Osaan kotityöt tehdä itse,viihdyn hyvin yksin sekä pärjään rahallisesti hyvin yksin joten mihin muuhun minä naista tarvitsisin kuin seksiin?

Vierailija
15/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sua pitäs ymmärtää???

Vierailija
16/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät vain sovi mitenkään parisuhteeseen. Se on totuus. Parisuhde on todella vaativa elämänpituinen harjoitus. Kannattaa sitten etsiä elämään sisältöä muista jutuista esim. työ, harrasteet, sometus, suoratoistojen rajaton tarjonta.

Vierailija
17/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta ollessasi parisuhteessa voit yrittää vaikuttaa asiaan, puhumalla kumppanin kanssa tai eroamalla ja etsimällä uutta kumppania. Miksi olla yksinäinen parisuhteessa?

Vierailija
18/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuvittelet mielessäsi että sukulaiset kyselee vanhemmiltasi sinusta ja ihmettelee sinua? Ja siitä päättelet, että "ihmiset eivät ymmärrä yksinäisiä miehiä"?

Vierailija
19/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta ollessasi parisuhteessa voit yrittää vaikuttaa asiaan, puhumalla kumppanin kanssa tai eroamalla ja etsimällä uutta kumppania. Miksi olla yksinäinen parisuhteessa?

No voihan se sinkkukin etsiä kumppania?

Vierailija
20/93 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulma: Et tule naista saamaan jos vain kotona istut, sinun on pakko sosialisoida jossakin koska et voi saada tyttöystävää josset saa edes keskustelua naisen kanssa aikaiseksi. Ei kukaan tule kotiovellesi sinua hakemaan. Siinä sinun täytyy olla itse proaktiivinen.

Asia mihin sinun on taas vaikeampi vaikuttaa on työnäkymät. Vakiduunit ovat kortilla mutta niitä on silti hyvä pyrkiä löytämään. Ikävä kyllä Suomessakin vielä vallitsee käsitys missä köyhä ja työtön mies on ehdoton luuseri joten jossei töitä löydy niin et löydä naistakaan. Tämä on samalla se pääsyy yleisesti syntyvyyden alenemiseen niin Suomessa kuin muissa länsimaissakin  (Ja on turha alapeukuttaa tätä faktaa, Vauva-foorumilla on täsmälleen sama käsitys, työtön mies on yhteiskunnan loinen ja luuseri myös täällä joka ketjussa.)

Jos tilanne on lohduton, esim. elät syrjäisellä paikkakunnalla missä naisia ja töitä on vähän, niin pahimmassa tapauksessa säästää rahaa prostitoitujen palveluihin. Tehokasta terapiaa ja antaa mielenrauhan mutta ei ole halvinta lystiä etenkään köyhälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi