Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iiris Suomela puolustaa A-Studiossa EU:n ulkopuolisen halpatyövoiman tuontia Suomeen yhdessä yrittäjien edustajan kanssa

Vierailija
12.09.2019 |

:)

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ihan järkyttynyt ohjelmasta ja nimenomaan Iiriksen kommenteista. Vihreät oikeistolaiset. Äänestin ihan toisenlaisia arvoja, en kotimaisen työvoiman korvaamista halpatyövoimalla ja pienipalkkaisten sortamista. Milloin vihreät hyppäsi vasemmalta oikealle.

Ei vihreät ole koskaan vasemmalla olleetkaan.  Se on yliopistoradikaalien liike jonka ideologiaan ei ole koskaan kuulunut työväenaate. Vihreää liikettä äänestävät arvoliberalismiin kallellaan olevat wannabe porvarit.

Vierailija
42/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bersu kirjoitti:

tää Iiris suomela on kyllä taivaan lahja.😊😊

Presidenttiainesta.

Kuuluisat uusimmat twiittinsä, kun bensan hinnan ei koske köyhimpiä ja sitä rataa.

On kyllä oikeassa puolueessa, eli vihreä.

Bensaan hinta ei koske köyhimpiä, koska niillä ei ole varaa autoon. Ja minulla pitäisi olla auto pakosti, mutta olen niin köyhä ettei vaan ole. Eli jolla on auto oltava pakosti ja on se auto, ei ole köyhimmästä päästä. Ihan turha tulla sanomaan, että satasella saa auton. Se on satanen liikaa.

Kyllä tyhmyys loistaa...

Bensan hinnan korotukset iskevät heti kaikkeen logistiikkaan.

Ruoka, lääkkeet, kuljetukset, rakennustarvike, asunnot....

Iirissuomela oli kopsannut twiittinsä oikein pylväskuvan. Ja kopioinut muutakin 😫

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bersu kirjoitti:

Presidenttiainesta.

Kuuluisat uusimmat twiittinsä, kun bensan hinnan ei koske köyhimpiä ja sitä rataa.

Bensaan hinta ei koske köyhimpiä, koska niillä ei ole varaa autoon. Ja minulla pitäisi olla auto pakosti, mutta olen niin köyhä ettei vaan ole. Eli jolla on auto oltava pakosti ja on se auto, ei ole köyhimmästä päästä. Ihan turha tulla sanomaan, että satasella saa auton. Se on satanen liikaa.

Et vaan osaa laittaa asioita tärkeysjärjestykseen, siksi sinulla ei ole varaa autoon vaikka sen tarvitsisit. Eihän maalla saa edes työttömyyskorvausta, jos ei ole esim. autoa millä lähteä töihin.

Vierailija
44/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bersu kirjoitti:

Presidenttiainesta.

Kyllä tyhmyys loistaa...

Bensan hinnan korotukset iskevät heti kaikkeen logistiikkaan.

Ruoka, lääkkeet, kuljetukset, rakennustarvike, asunnot....

Iirissuomela oli kopsannut twiittinsä oikein pylväskuvan. Ja kopioinut muutakin 😫

Vierailija
45/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, jos näitä halutaan matalapalkka-aloille ja kusetetaan palkan maksussa, millä he täällä Suomessa elävät?

Sosiaaliturvalla. Jo nykyään tarveharkinnan kautta Suomeen tulleiden työllisyys laskee parissa vuodessa alle kantaväestön, vaikka tullessa työllisysaste on kirjaimellisesti 100%. Näitähän haalitaan vain siksi, että saadaan pidettyä palkkataso alhaalla myös kantaväestön kohdalla, ja pidemmällä tähtäimellä myös siksi että saadaan suomalaiset veronmaksajat käännettyä sosiaaliturvaa vastaan.

Rakennuksilla on puolaisia, latvialaisia ja venäläisiä. Kun virolaisetkaan eivät enää suostu alle kympin tuntipalkkoihin. Tarveharkinnan kautta EU:n ulkopuolelta tulleiden työhalut katoavat kun he tajuavat ettei työstä jää käteen kuin työn ilo.

Vierailija
46/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ihan järkyttynyt ohjelmasta ja nimenomaan Iiriksen kommenteista. Vihreät oikeistolaiset. Äänestin ihan toisenlaisia arvoja, en kotimaisen työvoiman korvaamista halpatyövoimalla ja pienipalkkaisten sortamista. Milloin vihreät hyppäsi vasemmalta oikealle.

No eikös vihreät juuri kannattaneet Carunan yksityistämistä ulkomaisiin käsiin. Ed.hallitus taas kekoperseili 30 000 eta-maiden ulkopuolelta ja ilman vieläpä passeja. Että samaa sakkia ovat.

Missä Kekkosen tyyliset järkimiehet?

Vierailija
47/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kukaan muu kuin suomalainen nainen olla noin tyhmä🥺

Nuo polttoaineen korotukset tulee koskettamaan suomessa kaikkia ihmisiä.

Mies51v

Vierailija
48/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko kukaan muu kuin suomalainen nainen olla noin tyhmä🥺

Nuo polttoaineen korotukset tulee koskettamaan suomessa kaikkia ihmisiä.

Mies51v

Kekoperseilijät leikkasi kaikki palkat ja etuudet orjatasominimiin ja nyt naiset korottaa verot ja siten hinnat taivaisiin, ja sitä edelliset myi tuottavat jutut ulkomaille kuten fosfaatit. Että kuka tätä hölmöläistarinaa lobbaa??

Luoja Suomea varjelkoon ja antakoon edes hitusen lisää järkeä päähän näille ja jos jostain joulumaasta ilmestyisi Kekkosen tasoisia aitoja valtiomiehiä kehiin tekemään järkeviä investointeja ja päätöksiä.

Vierailija
49/49 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiris Suomela tuo vihreiden Teuvo Hakkarainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi