Suomalaisten naisten viehtymys epäluonnollisiin hiusväreihin!
Miksi, oi miksi? On niin harva, jolle sopii se musta tai tummanruskea. Jos valitset kuvastosta hiusvärin " keskiruskea", niin sekin on jo useimmille liian tumma, näyttää siis ihan tummanruskealta. Samaten kaikki mahongit yms näyttää aivan hirveiltä suomalaisen harmaanvalkoisessa ihossa. Jostain jäänyt ihme pinttymä, että kun hiuksia värjätään, niin se pitää sitten tehdä niin, että tulos loistaa kilometrin päähän, että "Pirkko-Liisa on värjännyt tukkansa". Ja samalla ne kulmakarvat on kuitenkin jäänyt piirtämättä muusta meikistä puhumattakaan. Sama se on vaalean värin kanssa. Se vitivalkoinen tai kusenkeltainen kypärä ei pue ketään.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä näkee luonnollisia sävyjä mutta maakunnissa juuri tätä liian tummaa osastoa.... kyllä oma sävy on aina paras.
EI todellakaan ole. Maantienvärinen tai harmaa ei todellakaan pue ketään, varsinkaan vaaleaihoista suomalaista, kyllä hiuksissa pitää olla väriä niin että se tuo väriä myös kasvoille, kaikille ei sovi toki punainen tai vaalea, vaan jokainen voi testata mikä hiusväri tuo kauneimman värisävyn kasvoille.
Tämä. Todella luonnottoman näköinen ihminen joka on kalpea ja sitten hiukset on värittömät sekä kulmakarvat. En ole nähnyt kuin Suomessa tällaisia ihmisiä. Näyttää kuin henkilöllä ei olisi hiuksia ja kulmakarvoja ollenkaan. Joku tuolla sanoi että suomalaisilla ei ole ruskeita hiuksia? Miten minun talo on täynnä suomalaisia joilla on vaalean tai tumman ruskeat hiukset? Yhdellä on mustat hiukset.
Missä päin Suomea on näitä värittömiä ihmisiä? Täällä itä suomessa on kaiken värisiä hiuksia ja mámuja todella vähän.
Samaa ihmettelen. Miten jollain tulee mieleen värjätä hiukset mahongin tai kastanjan värisiksi? Älkää tehkö sitä, älkää j*malauta tehkö sitä.
En ole värjännyt hiuksiani 15 vuoteen enkä värjää jatkossakaan. Ensin alkoivat hiusvärit aiheuttamaan allergiaa ja sitten tympäännyin jo myssy päässä tehtyihin vaalennusraitoihinkin. Tukkani on osittain maantienharmaa ja osin tuhkanharmaa. P...t nakkaan, mitä muut ajattelevat.
Mä värjään hiuksiani tummalla ja latvat ovat siniset. Tosin mulla on samansävyinen iho kuin pikkuveljilläni, joilla on luonnostaan tummat hiukset.
Olen aito blondi, Eloveena tyttö :D En ole koskaan värjännyt hiuksia enkä aiokaan. Kehuja olen saanut, vihreät silmät ja aito luomu Suomalainen nainen !
Suomalaisnaisten kolmiväri-look on kehitetty huippuunsa Kouvolassa.
Ensin väriaineilla kaksi pääväriä, ja siihen vielä kuukauden juurikasvu sillä alkup eräisellä, omalla värillä.
Kyllä kelpaa mennä laivan karaokeen vetämään Siniset tikkaat . Harmaja lonkero vasemmassa kädessä täydentää ja tukee omalla sävyllään kuontaloon valittuja värejä
Mitä sanotte hennasta? Tosin nykyään on niin monta sävyä valittavana että ei edes uskoisi mitä kasvireillä saa aikaan.
Vierailija kirjoitti:
ei kiinnosta siun mielipide.
No kovasti ainakin olisi syytä kiinnostaa !!
No mitä jos oikeasti hiustenväri on tummanruskea. Onko se silloin luonnollista ja sopii???
"Suomi on täynnä harmaavarpusia". Noin sanottiin vielä 2000-luvulla telkkarissa hiusvärimainoksessa. Enpä ihmettele yhtään miksi täällä värjätään näkyvästi. Kun ei olla luonnostaan yhtään mitään ja sitä pitää hävetä.
"Luonnottomat" värit ovat lähes poikkeuksetta paremman näköisiä kuin luonnolliset. Maantienharmaa ei sovi kenellekään.
Lopetin värjäämisen jo vuosia sitten, luonnollisella värillä mennään ja minulta kysytään usein millä värjään hiukseni(?).
Vierailija kirjoitti:
Mä värjään hiuksiani tummalla ja latvat ovat siniset. Tosin mulla on samansävyinen iho kuin pikkuveljilläni, joilla on luonnostaan tummat hiukset.
Eli tyyli on ”Pia Nykänen”. Eipä noihin latvavärjäyksiin Pariisissa törmää.
Vierailija kirjoitti:
"Luonnottomat" värit ovat lähes poikkeuksetta paremman näköisiä kuin luonnolliset. Maantienharmaa ei sovi kenellekään.
Ei sano kyllä kukaan nykyään. Tuo pinttynyt ja vääristynyt ajattelutapa on monelta osin väistymässä.
Kahteen vuoteen en oo värjänny ja tää oma väri on todella kaunis. Vaalea kastanjanruskea, ei lainkaan maantienvärinen vaikka siksi luulin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä tosiaan, miten monet pitävät erilaisia ruskean sävyjä "luonnollisena" ja kauhistelevat esim. punaisia tai sinisiä hiuksia, kun suurin osa niistä ruskeistakin väreistä on todella epäluonnollisia. Varsinkin suomalaisilla geeneillä
No mikä hiustenväri suomalaiseen ihonväriin oikein sopii????
Sellaiset vaaleat ja/tai ruskeat sävyt, jotka ovat jollain lailla mahdollisia myös luonnollisina. Noina epäluonnollisina ruskeina näen hyvin vahvat kupariset ja kastanjaiset ruskeat, monet aivan täysin maitosuklaan sävyiset sekä kaikki violettiin vivahtavat. Sellaiset, joita nyt ei näy kenelläkään luonnostaan.
Mustat ja tummat sävyt vaativat taitoa, ettei tulos ole liian sinimusta tai muuten kovan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Miten jollain tulee mieleen värjätä hiukset mahongin tai kastanjan värisiksi? Älkää tehkö sitä, älkää j*malauta tehkö sitä.
Mulla on luonnostaan kastanjanväriset hiukset. Entä sitten? Pitääkö mun nyt värjätä ne?
Musta sopii vain harvoille eikä ryppyiselle ollenkaan.
Mikä luonnottomista väreistä siulla on? Veikkaan punaista.