Ajatteletteko te koskaan, että joku teidän tuttunne saattaa lukea tai jopa kommentoida juttujanne täällä...
...tietämättä yhtään että te olette kommentin tai aloituksen taustalla? Aloin äsken miettimään asiaa ja huvittaa ajatus siitä, että joku minulle tuttu ihminen saattaa hyvinkin nähdä kirjoituksiani täältä ja alapeukuttaa tai kommentoida niitä yhtään tietämättä että minä olen ne kirjoittanut. :D Tai toisinpäin. Ei sillä väliä ole, mutta ajatus on hauska.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, pelkään hysteerisesti sitä että joku tunnistaa. Siksi en yleensä ikinä puhu palstalla samoja asioita kuin työpaikan kahvipöydässä, harrastusporukassa tai miesystävälle. Ja niitä asioita mitä palstalla kerron, muutan aina vähintään tytön pojaksi, iän ym vastaavaa jos suinkin pystyy.
Mulla on yksi työkaveri ja sitten yksi tuttukin kerran kyseli multa kerran jotain asiaa ja sitten illalla luin samat kysymykset vielä täältä :D
Välillä tutun tunnistaa, mutta täällä kaikki ovat anonyymejä oletusarvoisesti siitäkin huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin aiemmin viestin ketjuun jossa käsiteltiin aihetta älyttömistä tee se itse remonteista ja viestini julkaistiin iltasanomassa. Pidän jopa todennäköisenä, että kyseinen remonttireiska näki tai sai kuulla tutuiltaan viestistäni.
Minunkin viestini julkaistiin 😆
joskus noista keski-ikäisistä naiskollegoista mietin että käyköhän ne täällä. nykyään enemmän jodelista mietin aina joka toisesta, että jodlaakohan toi.