Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatteletteko te koskaan, että joku teidän tuttunne saattaa lukea tai jopa kommentoida juttujanne täällä...

Vierailija
12.09.2019 |

...tietämättä yhtään että te olette kommentin tai aloituksen taustalla? Aloin äsken miettimään asiaa ja huvittaa ajatus siitä, että joku minulle tuttu ihminen saattaa hyvinkin nähdä kirjoituksiani täältä ja alapeukuttaa tai kommentoida niitä yhtään tietämättä että minä olen ne kirjoittanut. :D Tai toisinpäin. Ei sillä väliä ole, mutta ajatus on hauska.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en vain jaksa uskoa, että tuttavani seuraisivat aktiivisesti tätä palstaa. Voin tietysti olla väärässä...

Vierailija
22/44 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina vähän muutan tarinaa. Voin sanoa, että lapsia on vain yksi, vaikka oikeesti kaksi, viilaan iät vähän sivuun tms.

Olen joskus hänmästellyt, että milloin minä olen tällaisenkin aloituksen tehnyt. Sitten tajuan, ettei se ollutkaan minä. Niin paljon samanlaisia tarinoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin aiemmin viestin ketjuun jossa käsiteltiin aihetta älyttömistä tee se itse remonteista ja viestini julkaistiin iltasanomassa. Pidän jopa todennäköisenä, että kyseinen remonttireiska näki tai sai kuulla tutuiltaan viestistäni.

Vierailija
24/44 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista, että yksi tuttu saattaa vierailla palstalla, ja jos samoja ketjuja luemme ja kommentoin, parista aiheesta voisi tunnistaa. Ei haittaa, vaikka tunnistaisi, vältän kertomasta mitään, mikä voisi lyödä kiilaa väliimme. Itse asiassa, voisi olla hauskaa, jos hän joskus tavatessamme kysyisikin, että näitkö sen ketjun ja sen kommentin, tai että tunnisti mun kirjoituksen. Saataisiin uutta keskusteltavaa.

Vierailija
25/44 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain kerran kirjoittanut sellaisen jutun, josta varmasti yksi tuttava tunnistaisi. Hän on kyllä niin kiireinen, että tuskin tuhlaa aikaansa tähän palstaan.

Vierailija
26/44 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen. Aika vinha juttu, ties vaikka olisin joskus väitellyt täällä opettajani tai vaikka oman äitini kanssa.

Vierailija
27/44 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että täällä on tuttuja kommentoimassa. He tietävät myös että

minä kommentoin ja vaikutan täällä. Tämän nyt tiedän siitä kun ollaan puhuttu asiasta.

Vierailija
28/44 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin aiemmin viestin ketjuun jossa käsiteltiin aihetta älyttömistä tee se itse remonteista ja viestini julkaistiin iltasanomassa. Pidän jopa todennäköisenä, että kyseinen remonttireiska näki tai sai kuulla tutuiltaan viestistäni.

Tässä on syy miksi en enää uskalla kirjoittaa tänne mitään kovin raflaavia juttuja, koska on vaarana, että ne päätuvät iltasanomien lööppeihin! Täältä ei esim. anoppi tai mies viestejä lue mutta iltiksen sivuilta voi teksti jo päätyäkin heidän silmiin. Radiossakin kommentoidaan näitä ketjuja! Sanojaan saa todella varoa!

Vierailija
29/44 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin katellinen jätkä kyylää täällä ja manipuloiden levittelee kaikki asiani tarvittaessa tänne. Mutta ei vaan hetkauta pätkääkään. Ketään ei kiinnosta!

Vierailija
30/44 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on syy miksi en enää uskalla kirjoittaa tänne mitään kovin raflaavia juttuja, koska on vaarana, että ne päätuvät iltasanomien lööppeihin! Täältä ei esim. anoppi tai mies viestejä lue mutta iltiksen sivuilta voi teksti jo päätyäkin heidän silmiin. Radiossakin kommentoidaan näitä ketjuja! Sanojaan saa todella varoa!

Muistatko missä radiossa ja mikä ohjelma?

Vierailija
31/44 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Radio Novan iltapäivän Anssi ainakin tykkää jutella llä tämän palstan keskusteluista.

Vierailija
32/44 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri sairaalan kioskilla. Joku sekopää hirnui siinä niin paljon että luulen hänen juuri lukeneen viestini.

Vierailija
33/44 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne BB-talossakin lukenut täältä sitä ketjua "Milloin käännetään lapsen pää menosuuntaan" tjsp. En itse seuraa tuota ohjelmaa, mutta täältä huomasin :). 

Vierailija
34/44 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän että muutama tuttu käy täällä, siksi varon vähän etten kirjoita kovin tunnistettavasti mistään. 

Vierailija
35/44 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella kiihottava ajatus.

Vierailija
36/44 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin täältä kerran työkaverini...esittää aina niin ei-vauvapalstalaista, mutta täälläpä vaan oli...yksinäinen piruparka.

Vierailija
37/44 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän että muutama tuttu käy täällä, siksi varon vähän etten kirjoita kovin tunnistettavasti mistään. 

Mistä tiedät? Ei kai kukaan tunnusta sellaista?

Vierailija
38/44 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako Kivikissan ja sukunimihullun tutut tunnistaa heidät? Varmaan jauhavat samaa paskaa myös kasvokkain, kun ovat niin pakkomielteisesti täällä raivoamassa.

entäs se sinccis?

Vierailija
39/44 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ystäväni Leenan länsimäestä näkevän tämän. Joskus vinkataan tekstiviesteillä jos täällä kiintoisa keskustelu.

Vierailija
40/44 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan ole mitään väliä, vaikka ystävät täällä kirjoittelisivatkin. Tarinoita ja kokemuksia nyt vaan on ihmisillä paljon samanlaisia, joten koskaan et voi sata varma olla, että tiedät kuka kirjoittaa tai väittää tunnistavasi joku kirjoittaja. Eri asia on, jos joku nyt ihan nimillä asiat kertoisi.