Minkä asian muuttaisit kirurgisesti, jos saisit vapaasti valita?
Minä en muuttaisi leikkauspöydällä mitään, mutta haluaisin olla hoikempi ja lihaksikkaampi. Harkitsen steroideja, koska minulla ei ole itsekuria elää bodimunkin elämää.
Kommentit (26)
En mitään,koska olen hyvä sellaisena kuin olen.
Jos nyt jotain olisi pakko tehdä, niin jokin pieni kohotus rinnoille voisi olla kiva. Ovat melkoiset rukkaset raskauksien ja imetysten jälkeen. Ehkä mahastakin voisi vähän pömppöä poistaa.
Lievän skolioosin, mutta koska ainoa hoitotoimenpide on lisätä metallia tukemaan rankaa ja siten myös jäykistämään sen niin jätän väliin.
Vaimosta voisi nikkaroida vähän paremman näköisen.
Vierailija kirjoitti:
Naisparka päätyi vertaisensa kanssa parisuhteeseen. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisparka päätyi vertaisensa kanssa parisuhteeseen. :(
Nääh, selvästi itseänsä paremmassa seurassa vaimo on.
Mulla on ruma laatikkolantio eikä vyötäröä niin kyllä kauniisti kaareutuvan vyötärön haluaisin. Nyt lonkkaluut on neliönmuotoiset.
Kaventaisin nilkkojani. Ovat rumat ja paksut.
Ison lapsen synnytyksessä kärsineen pimperoni korjauttaisin.
Multa löytyisi varmaan vaikka mitä, mitä VOISI korjauttaa. Mutta toisaaltaan, en ehkä silti tekisi niin (vaikka saisin kaiken ilmaiseksi, en siltikään usko, että päätyisin muuttamaan mitään). Viihdyn tälläisenä epätäydellisenä ihan hyvin. Äitiyden myötä voin kehossani oikein hyvin ja toivon, että tämä tunne olisi tullut jo aiemmin. Mutta näin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kaventaisin nilkkojani. Ovat rumat ja paksut.
Korreloiko tämä pillun väljyyteen kuten väitetään?
Poistattaisin ylimääräiset maitorauhaset kainaloistani.
Pitäisi ilmeisesti suurentaa mulkku, kun kaikilla naisilla on kotonaan se 25cm dildo, johon kaikkia aitoja verrataan.
Haluaisin vihdoin ton kipuilevan olkapään kuntoon
Tissit kondikseen ja suupielet; maan vetovoima pistää ne alaspäin.
Pienentäisin rintani.