Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni hengaa kotona lähes aina ilman vaatteita/pelkissä alusvaatteissa?

Vierailija
12.09.2019 |

Kuinka outo olen tai kuinka outoja ollaan mieystävän kanssa? Käytännössä olen vuoden ympäri alasti kotona enkä oikeastaan jaksa ikkunoista näkyviä vastapäisiä talojakaan ikkunoineen miettiä. Joku näkee, jos näkee eikä ole minun ongelmani. Mies välillä vetelee häveliäästi verhoja ikkunan eteen mutta hänelläkin vaatteet tipahtavat lattialle kotiin tullessaan.

Olen aina inhonnut kaikenlaisia oloasuja yms. Alasti on minusta niin paljon mukavampaa olla.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen. Aamutakkia kyllä pidän yleensä päällä, mutta inhoan pitää vaatteita. Varsinkin jos on ollut jossain farkut jalassa, voi taivas sitä tunnetta kun pääsee kotiin ja saa ottaa ne pois.

Vierailija
2/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me hengailtaisiin, ellei lammityskustannukset olisi niin paljoa taalla Keski-Euroopassa. Taalla on ihan tavallista etta sisalampotila on n. 20 astetta olohuoneessa, makuuhuoneessa n. 18.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako tästä uusi keskustelu kuinka sohva haisee pyllylle? :D

Vierailija
4/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On  mulla sentään ylisuuri t-paita päällä ja mies käytää kylpytakkia. 

Vierailija
5/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin mietin, että tosi kiva istuskella reva paljaana sohvalla tai keittiön tuolella ja vieraat istuu samalla tuolilla.

Vierailija
6/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kekkuloin alusvaatteissani tai pelkässä maksimekossa. Oi vapautta! Talvella villasukat jalassa mutta edelleen mahdollisimman vähissä vaatteissa.

Vierailija
7/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sohvien päällä "sisustukselliset" huovat, joiden tosiasiallinen tarkoitus on olla vaihdettavissa/pestävissä lakanoiden tapaan (lakanat eivät toki sisustuksellisista syistä ole").

Pesen valkoisen sohvani joka tapauksessa kerran vuodessa tekstiilipesurilla, ei siis haise perseelle :)

-ap

Vierailija
8/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apus täällä yks! Nytkin olen ilman rihmankiertämää. Aah, mikä vapaus! Olen yksin kotona.

Rintsikat ovat vihoviimeinen vaatekappale. Niitä en laita välttämättä edes ulos mennessä. Muutoin haluan liikkua ulkona huomiota herättämättä, eli pakko valjastaa itsensä normi-ihmisen näköiseksi .

Vierailija
9/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin kun tulee niin on ihan parasta kun voi heittää vaatteet nurkkaan. Ja en minäkään välitä vaikka joku naapuri ikkunasta näkis, kyllä omassa kodissaan saa kekkuloida alasti jos niin tahtoo.

Vierailija
10/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksin ollessani alasti. Lapsien ollessa kotona en viitsi. Pidän ainakin alushousut ja jonkun löysän paidan päällä silloin.

Inhoan vaatteita, aina ne kiristää, vetää jostain tai kutittaa. Varsinkin rintaliivit. Hirvein nykyajan vaate. Mutta nekin puen päälle kun menen ulos kodista, jotta en herättäisi paheksuntaa heiluvilla lotkottimilla ja nöpöttävillä nänneilläni.

Vierailija
11/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin mietin, että tosi kiva istuskella reva paljaana sohvalla tai keittiön tuolella ja vieraat istuu samalla tuolilla.

Aika monessa lapsiperheessä lapset kieppuvat välillä alasti ruokapöydän tuoleilla. Miten sinusta eroaa aikuisten kieppumisesta? Suihkussa ja alapesulla käydään parikin kertaa päivässä eivätkä "perseemme" haise. En katselisi kumppania, jonka perse haisee perseelle ja tuskin mieskään sellaista naista haistelisi.

-ap

Vierailija
12/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteilla puolison kanssa lähes poikkeuksetta, ei ole mitään parempaa.

Ei haise tuolit tai sohvat pyllyiltä, jos jollain on nyt huoli siitä.

Vierailija
13/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko teidän sohva pillulle ja perceelle?

Vierailija
14/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monessa lapsiperheessä lapset kieppuvat välillä alasti ruokapöydän tuoleilla. Miten sinusta eroaa aikuisten kieppumisesta? Suihkussa ja alapesulla käydään parikin kertaa päivässä eivätkä "perseemme" haise. En katselisi kumppania, jonka perse haisee perseelle ja tuskin mieskään sellaista naista haistelisi.

-ap

Ja kakan ja pisun jälkeen pyllyt pestään? Äläkä nyt ota noin kirjaimellisesti. Kyse ei ole kirjaimellisesti hajusta(joka liittyy erääseen vanhaa av-ketjuun) vaan hyeginiasta. Vaihdat sinä alusvaatteet päivittäin? Ja vaihdatko ne vain siksi, että ne haisee?

Vierailija
15/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ainakaan meidän lapsiperheessä ei ole mitään asiaa paljaalla pyllyllä ruokapöydän tuoleille, eikä sohvallekaan :D

Vierailija
16/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ja kakan ja pisun jälkeen pyllyt pestään? Äläkä nyt ota noin kirjaimellisesti. Kyse ei ole kirjaimellisesti hajusta(joka liittyy erääseen vanhaa av-ketjuun) vaan hyeginiasta. Vaihdat sinä alusvaatteet päivittäin? Ja vaihdatko ne vain siksi, että ne haisee?

Tuossa keskustelussa se oli MIES joka istui ja tuo tapa tyrmättiin täysin, mutta nyt...

Vierailija
17/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Jos joku ei halua tulla kotiini siksi, että koirani/kissani eivät kumpikaan käytä housuja istuessaan matoilla/lattioilla/sohvilla, ei tarvitse tulla kylään siksikään, että minä ja mies istumme toisinaan paljailla perseillämme ruokapöydän tuoleilla. Yleensä tosin kivampi laittaa esim. pyyhe nahkaisen tuolinpäällisen ja oman persenahkan väliin. Ihan vain mukavuussyistä.

Ja kyllä, käytän bidee-suihkua oikeastaan aina vessassa käytyäni pienenkin hädän jälkeen juuri siksi, että oleskelen kotonani ilman vaatteita.

-ap

Vierailija
18/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Asumme vanhassa kerrostalossa ja vain kylmimpinä kuukausina saa lämpötilan sopivaksi pitämällä ikkunoita auki, muuten on kuumahko. Ja jotenkin on niin tottunut vähään vaatetukseen. Pidän asiaa positiivisena, mieheni on superkuuma. :D

Vierailija
19/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekös sinua ilahduttaisi.

Vierailija
20/51 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asuessa ilin useimmin nakuna. Alusvaatteet on ne jotka lähtee ekana, eli yleensä joku pidempi t-paita tai huppari päällä. Oon yrittänyt pitää välillä housujakin, kun muksu kasvaa. Ahdistavaa.