Työkaverini söivät suklaakonvehtini!!
Meillä on tänään hääpäivä. Mies halusi yllättää ja toi kesken työpäivän minulle 30 ruusua ja Lindtin ison Champs-Élysées-konvehtirasian, joka on melkein puoli kiloa suklaata täynnä.
Olin taukohuoneessa, kun mies tuli ja avasin konvehtirasian heti, koska halusin jättää ne muoviroskat taukohuoneeseen sekä konvehtirasiasta että kukista. Jätin sen konvehtirasian ihan muutamaksi minuutiksi siihen pöydälle, kun lähdin hakemaan toisen kerroksen taukotilasta maljakkoa. Kun tulin takaisin, KOKO KONVEHTIRASIA OLI SYÖTY!
Työkaverit olivat napsineet joka ikisen konvehdin rasiasta, vaikka siinä päällä oli mieheni teippaama hääpäiväkortti ja nimeni.
Ai että ottaa päähän ja lujaa. Terveisiä tutuille.
Kommentit (48)
mutta onhan tää toki keksitty provokaatio, ei kai kukaan noin tunnistettavasti asiasta kertoisi
Miksi mies halusi kaikkien työpaikalla tietävän,että hän on unelma-aviomies ruusuineen? Outoa huomionhakua.
Eiköhän mieskin ollut tarkoittanut ne suklaat työkavereiden kanssa jaettavaksi ja ruusut vaimolle? Kuka nyt ostaisi vaimolleen tuollaista jättirasiaa sillä ajatuksella, että vaimo syö ne yksin? Vaimolle tarkoitettu rasia olisi ollut huomattavasti pienempi ja ehkä mieluummin jotain käsintehtyjä belgialaisia suklaapuodista kuin tuollaista teollista suklaata (joskin sieltä parhaasta päästä).
Kun lukee tätä, niin en ihmettele, että eväisiin piilotetaan laksatiivia, vaihdetaan sisältö johonkin epämiellyttävään tai otetaan valokuvia nuollusta ruuasta, kun ei osata yhtään kunnioittaa toisten ruokia työpaikoilla. Ostakaa omat suklaat ja eväät, saatte töistänne palkkaa!
Oisit jättäny ne rontit sen suklaarasian päälle, ehkä porukat ois sit tajunnu, et ne on sun.
Mun tyttöystävä tuli mun työpaikalle taukohuoneeseen harrastamaan mun kanssa seksiä. Mutta mä tulin taukohuoneelle 10 minuuttia myöhässä ja sillä aikaa mun työkaveri oli jo harrastanut seksiä mun tyttöystävän kanssa! Se on mun tyttöystävä! Se seksi oli tarkoitettu minulle! Työkaveri vei mun seksit!
PS. Kenenkään ei tarvitse loukkaantua tästä viestistä koska sanomattakin on selvää että ei minulla oikeasti ole työpaikkaa eikä tyttöystävää eikä seksiä.
Ainoastaan moukka tuo kahvihuoneen pöydälle avatun suklaarasian, joka on tarkoitettu henkilökohtaiseksi evääksi.