Mitä teit viimeksi kavereiden kanssa niin että kukaan ei ottanut missään vaiheessa tippaakaan alkoholia?
Kommentit (35)
Kävin syömässä ja konsertissa. Tapahtuu noin kerran kuukaudessa.
Juotiin kahvit ja juteltiin, käytiin hautausmaalla katsomassa onko kukat isän haudalla vielä ok.
Oltiin leikkipuistossa muksujen kanssa.
Istuttiin ensin porealtaassa ja sitten grillaattiin ja näin tapahtuu noin kerran kuukaudessa.
- käytiin lounaalla
- käytiin kuntosalilla
- käytiin kävelyllä
- pelattiin lautapelejä ja syötiin yhdessä
.. yleensä tavataan ilman. Juhlissa tai illanvietossa yleensä lasi-kaksi viiniä menee mut ei arkisissa tapaamisissa.
Olin AA-kerholaisen tuttavani kanssa lounastamassa ja hän kertoi minulle 12-askeleen ilosanomasta, Korkeimman Voiman hyvyydestä ja raittiusryhmän kaikkivoipaisuudesta - siinä tilanteessa emme juoneet viinaksia.
Näin pääsi tapahtumaan yhden kerran, eikä tämä tule toistumaan mikäli se on minusta kiinni.
M 45
Tulivat käymään meidän mökillä viikonloppuna. Uitiin, juteltiin, tein lapsille lättyjä ja juuotiin mehua/kahvia. Eipä tuossa käynyt alkoholi mielessä ja hirmu mukavaa oli.
Viimeisin? Kävin baarissa la-iltana.
Juotiin teetä ja nautittiin nyyttäreiden annista. Kerran parissa kuussa suunnilleen tällä parhaiden ystävien tapaamisessa.
En muista, eli tuskin tapahtuu kovin usein. Jos esim mennaan ulos syomaan niin tuntuu holmolta olla tilaamatta ruokalajeihin paritettuja viineja. Vahan sama kuin soisi pihvinsa ilman mausteita.
No, lauantaina ollaan tosin miehen kanssa menossa ystavapariskunnan ja heidan lapsensa kanssa yhteen (lapsiystavalliseen) tapahtumaan, jossa on tarjolla vahan eksoottisempia ruokia, eli vahan niin kuin ruuan perassa mennaan sinne. Eli voi sanoa etta on alkoholittomat lounastreffit.
mitähän näitä nyt olisi... samoja kuin edellisillä.
- kahvilla
- kävelyllä
- museossa ja syömässä
- elokuvissa ja kahvilla
- toistemme luona kyläilemässä, yleensä jotain kahvittelua tms
- kaverin perheen kanssa lintsillä
- kerättiin marjoja metsässä
Ylipäänsä otan alkoholia ehkä kerran kuussa, joten jos vain silloin tapaisin kavereitani, niin aika yksinäinen olisin.
Eilen konsertissa. Viikottain tapaan kavereita yleensä lenkin merkeissä.
Pari viikkoa sitten käytiin shoppaamassa ja syömässä. Alkoholia otetaan kerran tai pari vuodessa.
Eilen olin kaverin seurana kun hän haki itselleen kirjastokortin.
Mies toteaa: Pari viikkoa sitten, kun kaveri esitteli uuden naisystävänsä. Tai no, minä olin selvinpäin.
Kun miettii, niin aika surullista, että viina vain yhdistää meitä miehiä.
treffit kirjoitti:
En muista, eli tuskin tapahtuu kovin usein. Jos esim mennaan ulos syomaan niin tuntuu holmolta olla tilaamatta ruokalajeihin paritettuja viineja. Vahan sama kuin soisi pihvinsa ilman mausteita.
No, lauantaina ollaan tosin miehen kanssa menossa ystavapariskunnan ja heidan lapsensa kanssa yhteen (lapsiystavalliseen) tapahtumaan, jossa on tarjolla vahan eksoottisempia ruokia, eli vahan niin kuin ruuan perassa mennaan sinne. Eli voi sanoa etta on alkoholittomat lounastreffit.
Eli viinaa menee. Alkoholi on alkoholia hinnasta, mausta ja väristä huolimatta.
Juotiin kahvia ja kerrottiin kuulumisia.