Olen hirveä ihminen, toivon toisen kuolemaa
Olen ollut syvästi ihastunut erääseen henkilöön jo vuosia. Nyt on terveydellisistä syistä selvää että tämän kumppani ei tule elämään kovin pitkään. Ei ole oikein toivoa tällaista ja omat ajatukseni hirvittävät minua. Samaan aikaan kuitenkin en voi kieltää olevani toiveikas suhteesta häneen tulevaisuudessa. Raastaa.
Kommentit (26)
Jos mies ei valitse SINUA..pidätkö huolen että häntåä ei saa kukaan muukaan?
Kannattaa käydä juttelemassa jollekin terapeutille tms. Ihastus on ymmärrettävää mutta se että toisen tragediasta ajattelet vain omia itsekkäitä lähtökohtia ei ole hyväksi sinulle eikä muille. Käy käsittelemässä noita tunteita ammattiauttajan kanssa. Jos henkilö ei ole kiinnostunut sinusta, saatat kokea kovankin romahduksen. Ja jos puolison menettää on vaikea kuvitella että ihan heti mihinkään uuteen valmis edes on. Joten satutat vain itseäsi noilla ajatuksilla
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei valitse SINUA..pidätkö huolen että häntåä ei saa kukaan muukaan?
En ole niin pitkälle miettinyt mutta kaikella todennäköisyydellä en, ei ole yhtään tapaistani.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä juttelemassa jollekin terapeutille tms. Ihastus on ymmärrettävää mutta se että toisen tragediasta ajattelet vain omia itsekkäitä lähtökohtia ei ole hyväksi sinulle eikä muille. Käy käsittelemässä noita tunteita ammattiauttajan kanssa. Jos henkilö ei ole kiinnostunut sinusta, saatat kokea kovankin romahduksen. Ja jos puolison menettää on vaikea kuvitella että ihan heti mihinkään uuteen valmis edes on. Joten satutat vain itseäsi noilla ajatuksilla
Tiedän satuttavani eniten itseäni ja kaikki kotikonstit olen käyttänyt saadakseni sen loppumaan mutta mikään ei ole auttanut. Elämäni kaksi viime vuotta tuntuu olleen vain tilaisuuteni odottamista.
Pue hautajaisiin minihame ja stay upit..jätä pöksyt kotiin
Muista pyllistää mieheenpäin kun lasket seppeleen haudalle