Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hirveä ihminen, toivon toisen kuolemaa

Vierailija
12.09.2019 |

Olen ollut syvästi ihastunut erääseen henkilöön jo vuosia. Nyt on terveydellisistä syistä selvää että tämän kumppani ei tule elämään kovin pitkään. Ei ole oikein toivoa tällaista ja omat ajatukseni hirvittävät minua. Samaan aikaan kuitenkin en voi kieltää olevani toiveikas suhteesta häneen tulevaisuudessa. Raastaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa sinut ajattelemaan, että puolison kuoltua hän ottaisi sinut?

Ei mikään mutta yritettävä on.

Pue hautajaisiin minihame ja stay upit..jätä pöksyt kotiin

Muista pyllistää mieheenpäin kun lasket seppeleen haudalle

Vierailija
22/26 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei valitse SINUA..pidätkö huolen että häntåä ei saa kukaan muukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä juttelemassa jollekin terapeutille tms. Ihastus on ymmärrettävää mutta se että toisen tragediasta ajattelet vain omia itsekkäitä lähtökohtia ei ole hyväksi sinulle eikä muille. Käy käsittelemässä noita tunteita ammattiauttajan kanssa. Jos henkilö ei ole kiinnostunut sinusta, saatat kokea kovankin romahduksen. Ja jos puolison menettää on vaikea kuvitella että ihan heti mihinkään uuteen valmis edes on. Joten satutat vain itseäsi noilla ajatuksilla

Vierailija
24/26 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei valitse SINUA..pidätkö huolen että häntåä ei saa kukaan muukaan?

En ole niin pitkälle miettinyt mutta kaikella todennäköisyydellä en, ei ole yhtään tapaistani.

Vierailija
25/26 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä juttelemassa jollekin terapeutille tms. Ihastus on ymmärrettävää mutta se että toisen tragediasta ajattelet vain omia itsekkäitä lähtökohtia ei ole hyväksi sinulle eikä muille. Käy käsittelemässä noita tunteita ammattiauttajan kanssa. Jos henkilö ei ole kiinnostunut sinusta, saatat kokea kovankin romahduksen. Ja jos puolison menettää on vaikea kuvitella että ihan heti mihinkään uuteen valmis edes on. Joten satutat vain itseäsi noilla ajatuksilla

Tiedän satuttavani eniten itseäni ja kaikki kotikonstit olen käyttänyt saadakseni sen loppumaan mutta mikään ei ole auttanut. Elämäni kaksi viime vuotta tuntuu olleen vain tilaisuuteni odottamista.

Vierailija
26/26 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset