Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen paha, toivon ihmisen kuolemaa (avautuminen ei uhkaus)

Vierailija
31.03.2019 |

Raastaa. Olen ollut pitkän aikaa rakastunut erääseen henkilöön, varattuun. Tiedossa on että terveydellisistä syistä tämän kumppani ei tule elämään kovin pitkään. On inhimillistä haluta toinen itselleen enkä tahtoisi myöntää mutta... ahdistaa... Vaikeuksistaan huolimatta he ovat vielä niin sydämellisesti rakastuneita ja onnellisia... eikä siitäkään ole mitään takeita saisinko surunsa jälkeen häntä kiinnostumaan minusta. Olen itsekäs, ahne ja pahansuopa. Rakkauden piti olla ihmisen kaunein tunne.

Ovatko muut kokeneet tällaista?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sinun toiveillasi ole yhtään mitään väliä joten ihan sama.

Vierailija
2/66 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKEA kanssa:(

Löydä oma elämä, äläkä havittelee toisten elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sinun toiveillasi ole yhtään mitään väliä joten ihan sama.

On minullakin tunteet. En haluaisi näin tuntea mutta en niitä pysty kieltämäänkään.

Vierailija
4/66 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet vaan itse jäisi vaikka auton alle...

Vierailija
5/66 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät huoliiko kohde sua vaikka on vapaa? Olet odottanut turhaan ja mitä sitten teet kun löytääkin jonkun muun?

Vierailija
6/66 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuollaisia toivot, voi tapahtua sulle.

Vierailija
7/66 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos olisit onnellinen toisten puolesta? Ihastuksia tulee ja menee.

Vierailija
8/66 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs pas....nen.

Vierailija
9/66 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alat tuntea varattua kohtaan...onko sulla pakkomielle toisen puolisoon.

Ota heti vaan. Et kuitenkaan toisen tunteita ajattele.

Vierailija
10/66 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät huoliiko kohde sua vaikka on vapaa? Olet odottanut turhaan ja mitä sitten teet kun löytääkin jonkun muun?

En tiedäkään. Ehkä kohtalo on että jää kaksi yksinäistä suremaan. Tämäkö on sitä rakkautta?

Vierailija
11/66 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma elämä sulla vaan valuu hukkaan ja tuskin haaveidesi Kohde tuollaista nysväriä haluaa.

Vierailija
12/66 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mammat, haukutte ap:tä jolla on oma ristinsä kannettavanaan ikävien tunteidensa kanssa! Vaikka se ei kaunista ja ihannerakkautta olekaan ei ole selvästi helppoa hänelläkään. Ihmisiä tässä vain ollaan.

Vierailija
13/66 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mammat, haukutte ap:tä jolla on oma ristinsä kannettavanaan ikävien tunteidensa kanssa! Vaikka se ei kaunista ja ihannerakkautta olekaan ei ole selvästi helppoa hänelläkään. Ihmisiä tässä vain ollaan.

Mä toivon ap:n kuolemaa, eipä olisi tunkemassa nokkaansa toisten parisuhteisiin. Ihminen minäkin vain olen tunteineni!

Vierailija
14/66 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon ap:n kuolemaa, eipä olisi tunkemassa nokkaansa toisten parisuhteisiin. Ihminen minäkin vain olen tunteineni!

eihän hänkään kenenkään suhteeseen puutu, siellä vain taitaa olla se  "kunnes kuolema teidät erottaa" lähestymässä

Vierailija
15/66 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin toivoo jonkun kuolemaa. Jotkut myös sen tekisi, jos seuraukset itselle ei olisi niin tuhoisat.

Vierailija
16/66 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eihän hänkään kenenkään suhteeseen puutu, siellä vain taitaa olla se  "kunnes kuolema teidät erottaa" lähestymässä

Kyttääminen ja toisen kuoleman odottaminen omaa etua tavoitellen on todellakin puuttumista. Toivottavasti mies päättää elellä lopun ikää iloisena leskenä. Ap voi ryhtyä toivomaan jonkun toisen kuolemaa.

Vierailija
17/66 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän palautti kauan sitten kadonneen uskoni rakkauteen. Rakkaus osoitti voimansa on nyt ajamassa minuakin järjiltäni ja pimeyteen. -ap

Vierailija
18/66 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän palautti kauan sitten kadonneen uskoni rakkauteen. Rakkaus osoitti voimansa on nyt ajamassa minuakin järjiltäni ja pimeyteen. -ap

Hoitoa oletkin vailla.

Vierailija
19/66 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteahan sinänsä saa mitä vain, mutta itsellesi sinä lähinnä hallaa tuossa teet.

Vierailija
20/66 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan häntä ja joudun tämän vuoksi inhoamaan itseäni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi