Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada pullan tyrkytys loppumaan työpaikalla?

Vierailija
12.09.2019 |

En tykkää makeasta ja olen sanonut sen, olevani täynnä tai allerginen mutta silti työkaverit tyrkyttää leipomuksiaan. Joo ei tapa mutta ärsyttää ja dieettiin en voi vedota kun olen jo laiha (se porukan laiheliini joka syö paljon KUNNON ruokaa) ja sekin tuntuu olevan ongelma tuhdimmille tyrkyttäjille. Kahvitauot kuluu sen päivittelytn ettei kelpaa ja että pahoitan kaikkien mielen. Vaikka kieltäydyn aina kohteliaasti. Toistuu joka ikinen päivä niin ei auta vaikka ottaisi kerran. En tajua miten ne edes ehtii leipoa aina jotain uutta. Saako tuollaista mitenkään loppumaan? Alkaa vtuttaa koko työ vaikka siinä taas ei ole mitään vikaa.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko osoitteesi? Askarrellaan lasten kanssa sinulle mitali ja laitetaan postiin. :)

Vierailija
2/62 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä sitä hubmlebragaamista? :D Ohi mennen kerrotaan, että on suhteessa muita parempi ihminen, kun ollaan laihoja ja syödään kunnon ruokaa. Mitali lähtee täältäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin pullaa tuputetaan lähes päivittäin, totean joka kerta "kiitos ei" enkä reagoi sen kummemmin tai selittele miksi en ota. Pikkuhiljaa vähentynyt tyrkytyskin.

En murehdi sitä mitä muut ajattelevat kieltäytymisestäni, oikeasti ihan sama mulle.

Vierailija
4/62 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassamme First World Problems.

Vierailija
5/62 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät vaan ottamatta ja annat muiden ottaa. Sen pituinen se.

Vierailija
6/62 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko jatkavat tyrkyttämistä jos sanot olevasi allerginen leipomuksessa käytetylle ainesosalle??

Toinen kysymys, missä duunissa joku tuo jokaikinen päivä leipomuksia? Meillä ehkä maksimissaan ihan kerran viikossa, monesti vain kerran pari kuussa.

Vierailija
7/62 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän olisi voinut kirjoittaa ilman tuota huonosti piilotettua itsekorostustakin.

Vierailija
8/62 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullan syönti osoittaa ryhmäkuria, ongelma on silläpuolen jos ylenmäärin tyrkytetään, sooloilet todennäköisesti liikaa, oikeasti kukaan ei viisveisaa ruokavaliostasi, se ei ole se jutun ydin.  

Vierailija
9/62 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä he ovat sanoneet, kun olet tästä heidän kanssa keskustellut? Sillä eihän tuo lopu kuin avoimesti puhumalla tilanne läpi.

Vierailija
10/62 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap ihan täysin. ”Ei se haittaa jos yhden pullan syöt!” Mutta kun EN HALUA. Sitäpaitsi mulle tulee hiiva heti kun syön jotain hiivaleipomuksia mutta en nyt ihan tuota kehtaa sanoa. En ymmärrä miksei jokainen saa päättää itse mitä syö tai ei ilman painostamista!

Vierailija
11/62 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö äläkä pelleile!

Vierailija
12/62 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia<3 

Vierailija
13/62 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap ihan täysin. ”Ei se haittaa jos yhden pullan syöt!” Mutta kun EN HALUA. Sitäpaitsi mulle tulee hiiva heti kun syön jotain hiivaleipomuksia mutta en nyt ihan tuota kehtaa sanoa. En ymmärrä miksei jokainen saa päättää itse mitä syö tai ei ilman painostamista!

Ei kukaan mitään painosta. Riittää, että et ota ja se on siinä. Tai jos sellainen laitetaan eteesi, niin viet sen roskikseen ja sanot, että kiitos.

Vierailija
14/62 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoi otsaasi teksti "tunge se s*tanan pulla p*rseeseesi!" niin eiköhän mene perille.

Vierailija
15/62 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ei kiitos ja sen jälkeen et reagoi tyrkyttämiseen mitenkään.

Vierailija
16/62 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko jatkavat tyrkyttämistä jos sanot olevasi allerginen leipomuksessa käytetylle ainesosalle??

Toinen kysymys, missä duunissa joku tuo jokaikinen päivä leipomuksia? Meillä ehkä maksimissaan ihan kerran viikossa, monesti vain kerran pari kuussa.

Eiköhän tässäkin vähän liioitella itseensä kohdistuvia negatiivisia asioita, että saadaan mammalahko hyeenalauman lailla hyökkäämään työkavereiden kimppuun, joilla ei ole edes mahdollisuutta puolustautua, että itselle tulee parempi mieli ja voi kokea olevansa jollakin tavalla uhri.

Vierailija
17/62 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella meni jo tunteisiin kun joku tuntematon ei syö pullaa. Mutta totta se on että nämä tyrkyttäjät eivät voi käsittää että jollakin itsekuri riittää herkuista kieltäytymiseen. Sitten taivastellaan sitä. 

Itse en sen kummemmin ikinä perustele herkuttomuutta kuin että en pidä niistä. Se riittää.

Vierailija
18/62 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ota jokaista herkkua mitä työpaikalla tarjotaan.Vastaan:ei kiitos.Enkä välitä miten kysyjä reagoi.Täällä taas kateelliset  vinoilee,kun joku haluaa pitää itsestään huolta...Ei se ole teiltä pois.Te pystytte samaan,jos vain haluatte.

Vierailija
19/62 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässäkin vähän liioitella itseensä kohdistuvia negatiivisia asioita, että saadaan mammalahko hyeenalauman lailla hyökkäämään työkavereiden kimppuun, joilla ei ole edes mahdollisuutta puolustautua, että itselle tulee parempi mieli ja voi kokea olevansa jollakin tavalla uhri.

Onnistuiko?

Vierailija
20/62 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mitään painosta. Riittää, että et ota ja se on siinä. Tai jos sellainen laitetaan eteesi, niin viet sen roskikseen ja sanot, että kiitos.

Ai sinä olet paikan päällä? Kyllä se on painostamista jos sanotaan useasti ”maista nyt yksi! Kyllä voit yhden ottaa.. tuossa on sulle. Maista sitä. Maistoitko jo? Ai on pahaa?? Ai ei kelpaa? Sinä olet niin nirso! Aika loukkaavaa... ota yksi.”

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi