Isac Elliotilla 50 000e ökykello hyväntekeväisyyskonsertissa
Tuopa olikin juuri oikea paikka esitellä ökykelloa, kun monet pienituloiset koitetaan houkutella lahjoittajaksi Elämä Lapselle -keräykseen. Olisi Isac laittanut kellonsa keräykseen, niin ei hän se olisi ollut mistään pois.
Kommentit (63)
Mihin ihmiset edes tarvitsevat kellon? Itse sain lahjaksi kellon, mutta pidin sen kädessä vain muutaman kerran. Oli epämukava. Kelloja on tietokoneessa, puhelimessa, autossa jne.
No jotain Hublottia en kyllä esittelisi vaikka maksettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihmiset edes tarvitsevat kellon? Itse sain lahjaksi kellon, mutta pidin sen kädessä vain muutaman kerran. Oli epämukava. Kelloja on tietokoneessa, puhelimessa, autossa jne.
Kelloa tarvitaan vain brassailuun. Että voi näyttää, että on varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelloa tarvitaan vain brassailuun. Että voi näyttää, että on varaa.
Kuinkahan moni av-mamma olisi tunnistanut merkkiä tai arvoa ilman juorulehtiä... :P
Ihmiset tulivat suoraan töistä ja koulusta tuohon konserttiin. Lisäksi ulkona satoi vettä ja tuuli kovasti. Yleisö oli arkisesti pukeutunutta.
Siksi on mautonta laittaa noin kallis kello ranteeseen vielä tapahtumaan, jossa kerätään kolehdilla ihmisiltä rahaa.
Mikähän siinäkin on, että artistien pitää levennellä vaatteilla? Ei se taide yhtään sen paremmaksi muutu, vaikka olisi kymmenien tuhansien eurojen vaatteet. Senkin rahan voisi laittaa vaikka musiikkitunteihin tai laulunopetukseen.
Tai vaikka sanoman etsimiseen, että olisi oikeasti jotain mielenkiintoista sanottavaa, eikä vain nyt teineiltä rahat pois, kun olen suosioni huipulla -meno.
Jotkut tosi lahjakkaat artististit kuten Ed Sheran, heillä ei ole tarvetta ulkomusiikilliseen pätemiseen.
Jollain se talentin puute on peitettävä
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tulivat suoraan töistä ja koulusta tuohon konserttiin. Lisäksi ulkona satoi vettä ja tuuli kovasti. Yleisö oli arkisesti pukeutunutta.
Siksi on mautonta laittaa noin kallis kello ranteeseen vielä tapahtumaan, jossa kerätään kolehdilla ihmisiltä rahaa.Mikähän siinäkin on, että artistien pitää levennellä vaatteilla? Ei se taide yhtään sen paremmaksi muutu, vaikka olisi kymmenien tuhansien eurojen vaatteet. Senkin rahan voisi laittaa vaikka musiikkitunteihin tai laulunopetukseen.
Tai vaikka sanoman etsimiseen, että olisi oikeasti jotain mielenkiintoista sanottavaa, eikä vain nyt teineiltä rahat pois, kun olen suosioni huipulla -meno.Jotkut tosi lahjakkaat artististit kuten Ed Sheran, heillä ei ole tarvetta ulkomusiikilliseen pätemiseen.
Tuote on aina tuote, mielestäni se kuuluu ja näkyy jostain artisteista selkeästi. Kuinka moni noista ökypukeutujista kirjoittaa edes omat kappaleensa?
Melkonen merkkiuskovainen tästäkin jäbästä kuoriutunu.
Vierailija kirjoitti:
:) Voisi edes yrittää kehittää itseään artistina. Viidelläkymmenellä tuhannella saisi aika hyvän paketin musiikinopetusta eri taitureilta.
Jos muuten ei rahkeet riitä, voisi ostaa itselleen palan lahjakkuutta.
Kertoiko tarina oliko kello oma vai lainassa? :)
Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin hävettäisi tehdä taidetta, jonka tarkoituksena olisi saada nopeasti rahaa -laadusta viis.
Joku ammattiylpeys pitäisi olla.
Toisaalta jos kello on oma, itsepä sen on maksanut. Tuskin on keneltäkään rahoja siihen varastanut = ei ole keneltäkään pois. Vaikka kello olisi jäänyt ostamatta, tuskin olisi ko summaa mihinkään lahjoittanut.
Ei Isac kovin älyttömiä edes tienaa. Ostaisi korkeintaan pari tuollaista nykyisillä vuosituloillaan, joten olikohan edes oma kello.
Mistä tiedät paljonko se Isac on lahjoittanut rahaa myös hyväntekeväisyyteen? Kai sitä nyt omillla rahoillaan saa ostaa mitä haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei Isac kovin älyttömiä edes tienaa. Ostaisi korkeintaan pari tuollaista nykyisillä vuosituloillaan, joten olikohan edes oma kello.
Plus toisessa jutussa oli 20 000 euron kuteet päällä(kellon arvo oli kymppitonnin). Jos Isac ei heitä tällä hetkellä kaikkia tulojaan asusteisiin niin ei ole kyllä hänellä omaa 50 000 euron kelloa.
Kaverihan on ihan pelle, tärkeintä on brassailla miten paljon on maksanut kellosta tai hupparista.
Musiikki on täyttä sontaa! tämä "tähdenlento" tipahtaa ennen kuin on noussutkaan
Menkää töihin niin voitte joku päivä ostaa ihan ikioman kellon!
Mutta entäs se Iisacin kampaus! Mitä mahtoi ajatella parturi/kampaaja joka tuon luomuksen miehen päähän taikoi.
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin niin voitte joku päivä ostaa ihan ikioman kellon!
Mä en tarvitse kelloa. Puristava hökötys.
Vielä enemmän häiritsisi, jos olisi joku kalliimpi kello. Käyn asioilla marketeissa ja muutenkin tykkään tavispaikoista. Olisi noloa pitää päällä jotain merkkijuttuja, niin että logo näkyisi isolla.
Haluaisin rahaa mainostamisesta, jos kulkisin jonkin brändin vaatteissa.
Kaikkihan me tiedetään, että kalliitkin merkkituotteet tehdään Aasiassa ties missä oloissa.
Ei se laukku muutu sen kivemmaksi jos se maksaa 100 € tai 1000 €.
Ihan samaa tavaraa on.
Ehkä jotkut käsintehdyt tuotteet on eri asia, jos tuntee tekijän ja on käynyt pajalla.
Ilkeä paikka esitellä kyllä kallista kelloa. Mutta toisaalta tyyppi on muutenkin aika kaukana symppiksestä.