Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei reagoinut vaikka olin hiljainen eikä viestitellyt perään

Vierailija
11.09.2019 |

Näin tänään ihastukseni, jonka kanssa olen kesän ajan hengannut ja viestitellyt.
Näimme eräässä työtilaisuudessa (paikalla koko ajan myös muita).
Olin tosi pettynyt koska hän ei viikonloppuna viestitellyt lainkaan ja itsellä tapahtui rankka juttu mitä en kuitenkaan tänään halunnut avata tuolla muiden kuullen.
Olin aika hiljainen ja lähinnä vaan vastailin kun kysyttiin ym. En yhtään oma itseni.
Ohimennen hipaisi/taputti minua. Siinä oli ainoa hellä kontakti/välittäminen. Tuostakin olin kyllä itseasiassa yllättynyt kun kuitenkin töissä oltiin...

Ajattelin, että mies varmaan laittaa viestiä perääni, että ”mikä on?”.
Juu ei. Ei ole mitään kuulunut!

Annanko koko tyypin olla vai pyydänkö vielä kahville ja tilitän koko homman: että miksei hän välitä kysyä miten menee kun selkeästi näkee ettei kaikki ole ok, mitä hän suhteelta haluaa, ym. Vai - annanko tosiaan vaan kaiken olla, kun ei kerran nappaa...?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä... se selittää miksi ei seurustele

Vierailija
42/47 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli tai sitten olet kyllä erittäin huomionkipeä tapaus.

Olitte TÖISSÄ. Töissä keskitytään hmm vaikkapa öö TÖIHIN??

Minä minä minä, minut pitää huomata joka paikassa, minun tarpeet, minun ikävä tilanne, minun ajatukset pitää osata lukea.

Ikävä kyllä tällaisia ihmisiä on oikeasti.

Ehkäpä se mies odottaa, että kerrot itse. Ehkä hän ei vielä osaa lukea ajatuksia. Ehkä hän ei jaksa aina olla kysymässä, onko neidillä kaikki ok.

Kun itse olen muiden mielestä ollut hiljainen tai en lainkaan oma itseni, en ole sitä todellakaan itse huomannut. Eli toisin sanoen, olit hiljainen ja etäinen tarkoituksella. Halusit nähdä huomaako mies sinun olevan outo ja täten heti kyselemässä oletko kunnossa.

Kasva.

Vierailija
44/47 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^noinhan muijat tekee, ei ap ole mitenkään poikkeus, 😃

Itse jäin miettimään miten stoori jatkuu? Ottiko mies tähän mennessä yhteyttä tai missä menee ap:n raja ettei enää odota vaan jatkaa elämäänsä? Tai pyytää ulos. Vai miten?

Vierailija
45/47 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/47 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli tai sitten olet kyllä erittäin huomionkipeä tapaus.

Olitte TÖISSÄ. Töissä keskitytään hmm vaikkapa öö TÖIHIN??

Minä minä minä, minut pitää huomata joka paikassa, minun tarpeet, minun ikävä tilanne, minun ajatukset pitää osata lukea.

Ikävä kyllä tällaisia ihmisiä on oikeasti.

Ehkäpä se mies odottaa, että kerrot itse. Ehkä hän ei vielä osaa lukea ajatuksia. Ehkä hän ei jaksa aina olla kysymässä, onko neidillä kaikki ok.

Kun itse olen muiden mielestä ollut hiljainen tai en lainkaan oma itseni, en ole sitä todellakaan itse huomannut. Eli toisin sanoen, olit hiljainen ja etäinen tarkoituksella. Halusit nähdä huomaako mies sinun olevan outo ja täten heti kyselemässä oletko kunnossa.

Kasva.

Hengitä välillä...

Vierailija
47/47 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi