Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei reagoinut vaikka olin hiljainen eikä viestitellyt perään

Vierailija
11.09.2019 |

Näin tänään ihastukseni, jonka kanssa olen kesän ajan hengannut ja viestitellyt.
Näimme eräässä työtilaisuudessa (paikalla koko ajan myös muita).
Olin tosi pettynyt koska hän ei viikonloppuna viestitellyt lainkaan ja itsellä tapahtui rankka juttu mitä en kuitenkaan tänään halunnut avata tuolla muiden kuullen.
Olin aika hiljainen ja lähinnä vaan vastailin kun kysyttiin ym. En yhtään oma itseni.
Ohimennen hipaisi/taputti minua. Siinä oli ainoa hellä kontakti/välittäminen. Tuostakin olin kyllä itseasiassa yllättynyt kun kuitenkin töissä oltiin...

Ajattelin, että mies varmaan laittaa viestiä perääni, että ”mikä on?”.
Juu ei. Ei ole mitään kuulunut!

Annanko koko tyypin olla vai pyydänkö vielä kahville ja tilitän koko homman: että miksei hän välitä kysyä miten menee kun selkeästi näkee ettei kaikki ole ok, mitä hän suhteelta haluaa, ym. Vai - annanko tosiaan vaan kaiken olla, kun ei kerran nappaa...?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hä täh mitäh?

Vierailija
2/47 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo viestittely on teinien hommaa. Mä en jaksa enää käyttää yhtään puhelinlaskua näihin naisten leikkeihin. Nähdään, puhutaan, syödään, naidaan ja mennään ehkä naimisiin, mutta ei jaksa koko ajan sen luurin kanssa olla. Naisilla ei taida olla muuta elämää työnsä lisäksi kuin puhelimella pelata sosiaalisia pelejä. Jos nainen on koko ajan luuri kädessä niin mulla tulee ainakin mieleen että pyörittää muitakin miehiä eli hakee koko ajan huomiota kaikkialta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mies eikä selvännäkijä.

Vierailija
4/47 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sä käyttäydyt noin huomionhakuisesti, lähdetään siitä?

Ala aikuiseksi ja puhu ihan normaalisti ja lopeta tollanen pelleily ja mielenosoitus.

Vierailija
5/47 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on.

6/47 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei hän edes ajatellut, että olet vaisu tai poikkeuksellisen hiljainen?

Joka tapauksessa tuossa on niin paljon virhetulkintojen mahdollisuuksia, että tilanne (jatkatteko tapailemista jne.) kannattaa selvittää suoralla keskustelulla. 

Vierailija
7/47 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä etsit mieheltä jotain sellaista mitä tämä mies ei voi antaa, parempi jatkaa etsintää siis. Mutta se mitä etsit on kyllä poikkeuksellista kelle tahansa, odotat että toinen pienestäkin eleestä synnyttäisi hirveän numeron selvittääkseen, että mikä sulla on. Ajattelitko vielä esittää alkuun, että 'ei mulla mikään oo', näyttäen onnettomalta ja odottaen lisätivaamisia, 'välittämisen' testaamisen nimissä?

Normaalisti sä soittaisit miehelle, että sori että olin vähän hiljainen tuolla, mutta tapahtui vähän rankka juttu ja tarvisin hiukan kuuntelevaa korvaa tueksi, ehdittäiskö tavata vaikka kävelyllä. Sitten sen jälkeisestä miehen käytöksestä voisit jotain jo päätelläkin. Kumppanin pitää tukea, mutta et sä voi sysätä oman ongelmasi purkamisen aloituksen vastuuta kesän ajan tapaillulle ihastukselle.

Vierailija
8/47 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei enää kiinnosta olla yhteyksissä kanssasi.

Jos kiinnostaisi, aivan varmasti soittaisi tai tekstailisi.

Miksi roikut miehessä?

Vierailija
9/47 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, no esimerkiksi mies voi luulla että haluat omassa rauhassasi selvitellä sitä tapahtunutta asiaa (kun kerran tietää siitä) eikä halua tunkeilla. Tai sit jotain muuta. Mitä vain.

Mä olin itse joskus tuollainen idiootti etten sanonut miehelleni mitään vaan ajattelin että kyllä hänen pitäisi tajuta. Ja kun ei tajunnut olin pettynyt.

Vaan kuule sitten keksin että voihan sitä sanoa mitä kaipaa ja haluaa. Ja kun sitten sanoin miehelle että oon surullinen ja haluan syliä ja lohdutusta, niin sitä tuli . Tuossa vaiheessa vasta jos ei ois tullut, miestä olisi voinut sanoa törpöksi.

Vierailija
10/47 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh, no esimerkiksi mies voi luulla että haluat omassa rauhassasi selvitellä sitä tapahtunutta asiaa (kun kerran tietää siitä) eikä halua tunkeilla. Tai sit jotain muuta. Mitä vain.

Mä olin itse joskus tuollainen idiootti etten sanonut miehelleni mitään vaan ajattelin että kyllä hänen pitäisi tajuta. Ja kun ei tajunnut olin pettynyt.

Vaan kuule sitten keksin että voihan sitä sanoa mitä kaipaa ja haluaa. Ja kun sitten sanoin miehelle että oon surullinen ja haluan syliä ja lohdutusta, niin sitä tuli . Tuossa vaiheessa vasta jos ei ois tullut, miestä olisi voinut sanoa törpöksi.

Luin huonosti, sori. Mies ei siis edes tiennyt, vaan olisi pitänyt päätellä sun vaisuudesta. Huh huh. Ed.

Vierailija
11/47 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän mielestä ton miehen olisi pitänyt kysyä että mikäs sulla on? Kyllähän jo kavereiltakin kysyttäisiin noin?

Vierailija
12/47 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/47 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä teidän kuvio on? Seurusteletteko? Jos ette niin mies on jo ylittänyt normaalin miehen saavutukset jos kaverina suostuu sun kanssa muuten vaan viestittelemään.

Vierailija
14/47 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jos oisin tuo mies, niin käytöksesti saattaisi vaikuttaisi siltä, kuin sinua ei enää kiinnostaisi ja olisit ghostaamassa.

Vierailija
15/47 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi aika epäkohteliasta alkaa udella tuossa tilanteessa että mikä on. Ihmisillä nyt on erilaisia mielialoja monesta syystä, enkä minä ainakaan voisi sietää jos en välillä voisi olla esim. ajatuksissani ja etäinenkin ilman että joku alkaa vaatia selityksiä että mikä on.

Vierailija
16/47 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelitkö sinä sitten hänelle viikonloppuna? Vai oletitko miehen viestittelevän vaikket itse tehnyt mitään?

Vierailija
17/47 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä on ihan turha odottaa telepaattista kykyä lukea toisen ajatuksia. Eipä kyllä naisiltakaan mutta vielä vähemmän miehiltä. Muutenkin suosittelen suoraa viestintää vihjailujen sijaan. Ja unohda se että mies haluaisi sun kanssa viestitellä ihan muuten vaan. On halunnut parisuhdetta ja alkaa ottaa etäisyyttä kun siitä ei tule mitään.

Vierailija
18/47 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittu kuoletko 30€ puhelinlaskuun? Kato senverran maksaa rajaton liittymä ja voit laittaa vaikka tuhat viestiä päivässä!

Vierailija kirjoitti:

Tuo viestittely on teinien hommaa. Mä en jaksa enää käyttää yhtään puhelinlaskua näihin naisten leikkeihin. Nähdään, puhutaan, syödään, naidaan ja mennään ehkä naimisiin, mutta ei jaksa koko ajan sen luurin kanssa olla. Naisilla ei taida olla muuta elämää työnsä lisäksi kuin puhelimella pelata sosiaalisia pelejä. Jos nainen on koko ajan luuri kädessä niin mulla tulee ainakin mieleen että pyörittää muitakin miehiä eli hakee koko ajan huomiota kaikkialta.

Vierailija
19/47 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaarrrgh. Joka kerta mulla verenpaine nousee, kun kuulen tälläisestä. Kukaan ei ole ajatustenlukija eikä voi tietää toisen mielenliikkeitä. Aikuinen ihminen on ihan itse vastuussa siitä, että kertoo mistä kenkä puristaa. Oli sitten mies tai nainen. Kaikenmaailman draamailu ja olettaminen, että pitäisi kulmakarvan asennosta tietää mikä on vialla, on vaan niin perseestä. Sieltä ja syvältä.

Opettele puhumaan. kerro mikä on ja mitä toivot. Jos mies ei sen jälkeen osaa sua kohdata, kuunnella ja lohduttaa, niin sitten mies on tollo.

Sama toisin päin. Mieskin voi puhua. 

Vierailija
20/47 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatellaanpa asiaa miehen kannalta.

Ette viesteile viikonloppuna, no ei se mitään. Ei aina jaksa ja ehdi. Kun tapaatte, sinä vaikutat vaisulta ja kaiketi hieman tylyltä. Mies ei ensimmäisenä ajattele, että sinun elämässäsi on tapahtunut jotain surullista, vaan hän olettaa sinun kyllästyneen häneen. Se, ettet itse viestitä selittääksesi käytöstäsi, tukee miehen oletusta, että sinä olet se joka ei halua olla yhteydessä. Mies on kuitenkin ihminen, ei ajatustenlukija. Mies päättää siis olla häiritsemättä sinua viesteillä, koska olettaa käytöksesi perusteella sinun haluavan olla rauhassa. Hän ajattelee, että sinä otat yhteyttä häneen, jos olet vielä kiinnostunut häntä tapailemaan.

Kuulostaako tällainen vaihtoehto mahdolliselta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän