Elämä lapselle konsertti 2019
Etkot jo Subilla käynnissä. Kohta jatkuu Maikkarilla.
Kommentit (47)
Konsertin parhaat esitykset: Suvi Teräsniska, Juha Tapio ja Robin. Elastinen ok, loput aika surkeita. Keräyssummana olisi pitänyt alusta asti olla myös 5 euroa. Eivät kaikki halua lahjoittaa 20 euroa, ja monelle kymppikin on jo liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Konsertin parhaat esitykset: Suvi Teräsniska, Juha Tapio ja Robin. Elastinen ok, loput aika surkeita. Keräyssummana olisi pitänyt alusta asti olla myös 5 euroa. Eivät kaikki halua lahjoittaa 20 euroa, ja monelle kymppikin on jo liikaa.
On kyllä hölmöä, jos tuota vähempi ei kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa nyt ihmisten painaa mitä tykkäävät. Itse kuitenkin kilonsa kantavat. Mikä ihmisiä vaivaa kun aina ihmetellään muiden painoja? Omassa elämässä tylsää?
Mun mielestä se on vaan ärsyttävää kun perheellinen aikuisia ihmisiä asuu saman katon alla, kukaan niistä ei käy töissä eikä koulussa, ulkomailla kylläkin, ja kaikki heistä ovat sairaalloisen lihavia.
Itsekään en käy töissä kuten en ulkomaillakaan ja olen lievästi alipainoinen.
Lava oli hieno, ja osa esityksistäkin ihan hyviä, mutta ihmettelen silti miten niin moni liki laulutaidoton tekee uraa laulajana Suomessa. Teinien idoleja nämä toki yleensä on, että kylmää kyytiä voi tulla joidenkien vuosien päästä. Benjamin etenkin on valitettavan epävireistä kuultavaa ja Lindeman räppääjänä myös aika onneton, eipä nuo hänen uusimmat biisinsä ole tainneet kyllä enää oikein teinejä edes kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä näin kyllä konsertin loppupuolella ainakin ohjeet alareunassa 5 ja 10 euronkin lahjoituksiin.
No olihan tuolla sentään kaikille vähän jotain.. Ei pelkästään teinien tai varttuneempien makuun.
Vastikkeettomat lahjoitukset: Kohdennettaessa lahjoitus menee kokonaisuudessaan siihen tarkoitukseen, johon lahjoittaja on sen osoittanut. Sama koskee myös muita vastikkeettomia lahjoitustapoja, kuten esim. puhelin- sekä tekstiviestilahjoitukset (Kummeille tulevan osuuden osalta) ja lipaskeräyslahjoitukset, jotka ohjataan Kummit ry:n sääntöjen määräämässä suhteessa lyhentämättöminä tukikohteisiin. Vastikkeellisista lahjoituksista (esim. näkyvyysvastine) ja muista projektituotoista vähennämme henkilöstö- ja hallintokulut. Tähän kulujäämään lisäämme lahjoitukset, muun varainhankinnan sekä esim. testamenttisaannot. Kummit ry:n henkilöstö- ja hallintokulut ovat vuosien 2010–2017 aikana vaihdelleet n. 14-30 % välillä, riippuen toimintavuoden keräyksistä.
https://kummit.fi/info/mita-kummit-tekee