Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleistä että mt-puolen sosiaali- ja terveysalan ihmiset pitävät itseään potilaita parempina ihmisinä?

Vierailija
11.09.2019 |

Varsinkin psykologeissa tuo asenne ei näytä olevan niinkään harvinainen.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mt alalla työskentelevänä itskein mt ongelmista nuoruudessa kärsivänä en kyllä tunnista tällaista kollegoideni joukossa. Varmaan mätämunia on kuten joka alalla. En itsekään muista nuorena hoidossa ollessani että mua olisi kohdeltu kuin tyhmää. Jotenkin vähän absurdia noi jutut mitä joku kirjoitti, että olisi ihmetelty kun osaa englantia tai soittaa pianoa. Ihan tavallisia ihmisiä mt ongelmista kärsivätlin ovat, monet jopa keskivertoa älykkäämpiä. En nyt ymmärrä miksi noita taitoja epäiltäisiin, mahtaisiko nyt olla jotain väärää tulkintaa asiassa?

Kyllä se kuule vähän absurdilta myös tuntuu kun tällaisia "ammattilaisia" kohtaa toinen toisensa jälkeen, ja kuulostaisi ehkä ...ei, meinasin sanoa että jos ei ole itse kokenut, mutta itseasiassa mulla ei ole ikinä ollut vaikeuksia ymmärtää että millaista vaan porukkaa on kaikilla aloilla. Myös tuota on teikäläisten parissa paljon huomannut, että jos sanot toisen hoitajan kommentoineet jotain älytöntä, vastaus on että SINÄ ymmärsit väärin :D Tosi ammattimainen meininki joo. Sun mielestä varmaan kaikki sossutäditkin oli täyttä kultaa ennenkuin kuulit Vilja-Eerikasta? Ei voi tapahtua meillä, ja lappua silmille ja korville :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi