45-50-vuotias sinkkumies, minkä ikäisiä naisia katselet sillä silmällä?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva mies kirjoitti:
16 - 25 -vuotiaita tulee katseltua "sillä" silmällä.
Ne vois olla sun lapsia. Todella sairasta.
Olen ollut monen naisen kanssa sängyssä joka on nuorempia kun omat lapseni, en näe mitään ongelmaa. Miksi sen pitäisi olla ongelma? M49
Olet hopeakettu.
En tunnista itseäni palstan hk-kuvauksesta, en ole charmantti vaan alfauros jolle on tullut vähän ikää.
16-18 vuotiaita poikia etupäässä.
-Sinccis
Oon itse 48v nainen, jolla on 17 vuotias poika. Eli katselisin ”sillä silmällä” poikani ystäviä!? YÄK!
45-50v miehet katselee nuorempia naisia kuin itse. On tullut kyllä huomattua tuolla yöelämässäkin.
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut monen naisen kanssa sängyssä joka on nuorempia kun omat lapseni, en näe mitään ongelmaa. Miksi sen pitäisi olla ongelma? M49
Kyllä minä tunnen miehen, jota on alkanut ällöttää nuorten naisten katseleminen sitä enemmän, mitä vanhemmaksi oma tutär kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tunnen miehen, jota on alkanut ällöttää nuorten naisten katseleminen sitä enemmän, mitä vanhemmaksi oma tutär kasvaa.
Meillä sama juttu. Parikymppistä ei jaksa katsella eikä kuunnella, kun sellaisen on kasvattanut ja lähettänyt onnistuneesti maailmalle.
Kunhan on täysi-ikäinen. Yleensä alan kiinnostua yli 25 vuotiaista mikäli ei ole henkisesti vielä alamittainen mitään absoluuttista ylärajaa ei ole, mutta yleensä yli 60 vuotiaat alkavat olla jo aika kulahtaneita. Hieman kuin musiikkimakunikin lähes kaikki hyvä musa kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnet valehtelijan. Sitä paitsi katselu edes "sillä silmällä" on eri asia kuin että menisi niitä iskemään.
Vierailija kirjoitti:
Oon itse 48v nainen, jolla on 17 vuotias poika. Eli katselisin ”sillä silmällä” poikani ystäviä!? YÄK!
Sinä oletkin nainen. naiset katsoo pääaisallisesti hieman vanhempia miehiä ja miehet nuorempia naisia
18-22