Miten älykkäät naiset iskevät miehiä?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä lukeako itseäni varsinaisesti "älykkäisiin". Älyä on niin monta lajia, ja itsellä se sattuu olemaan enemmän akateemista, kun taas käytännöllinen ja sosiaalinen puoli eivät ole niinkään vahvoja.
Mutta siis iskin miehen ihan vain olemalla se mikä olin. Alusta asti toin rehellisesti esiin, millainen olen, mitä haluan ja mitä en. Toimi tässä yhdessä tapauksessa, ja se on toistaiseksi riittänyt. Ehkäpä sosiaalisesti älykkäillä naisilla on hienovaraisemmat keinot ja kyky varioida niitä vastapuolen mukaan.
Niin mutta iskit siis vain yhden miehen? Älyköt iskevät kyllä miehen joka sormelle.
Joskus yksikin tarkoin harkittu strateginen isku oikeaan kohteeseen riittää :)
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan älykkään ja luonnossa viihtyvän naisen, jos ei löydy niin ei löydy, mutta tämän ei tarvitse minua mitenkään iskeä. Tietenkin pitää osata olla onnellinen jo ilman minuakin. Ja myös omat asunnot, sillä kaipaan myös aikaa ihan itsekseni.
Huh, onneksi olen löytänyt miehen jolle kelpaan onnettomana. Kaipa se on oleellista, ettei kuvittele miehen olevan vastuussa naisen onnellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä lukeako itseäni varsinaisesti "älykkäisiin". Älyä on niin monta lajia, ja itsellä se sattuu olemaan enemmän akateemista, kun taas käytännöllinen ja sosiaalinen puoli eivät ole niinkään vahvoja.
Mutta siis iskin miehen ihan vain olemalla se mikä olin. Alusta asti toin rehellisesti esiin, millainen olen, mitä haluan ja mitä en. Toimi tässä yhdessä tapauksessa, ja se on toistaiseksi riittänyt. Ehkäpä sosiaalisesti älykkäillä naisilla on hienovaraisemmat keinot ja kyky varioida niitä vastapuolen mukaan.
Niin mutta iskit siis vain yhden miehen? Älyköt iskevät kyllä miehen joka sormelle.
Joskus yksikin tarkoin harkittu strateginen isku oikeaan kohteeseen riittää :)
Yks kerrallaan :) Riittää useimmiten.
Mä taidan olla yhden tälläisen naisen kaveri. Aluksi ihmettelin, miksi kaikki miehet lankesivat häneen ja suunnilleen heti alkoivat palvomaan ja halusivat numeroa ja pitää yhteyttä ja mitä lie. Olin tosi kateellinen ja rehellisesti olen kyllä vieläkin.
Sitten aloin katsoa, mitä hän tekee. Hän tietää todella monista asioista paljon, lukee hirvittäviä määriä, ymmärtää asioita. Mutta kun juttelee ihmisen kanssa, puhuu siitä, mitä tämä ihminen, kyselee asioita, kuuntelee. Ei vaahtoa tietämästään ja jos toinen tuo julki jotain ihan epäfaktaa, toteaa vain kerran, että ei se taida ihan noinkaan olla. Toinen siihen tarttuu tai ei. Jos ei, hän antaa olla ja se siitä.
Kysyin että eikö sua ota päästä, että toihan oli ihan junttia ja tyhmää. Hän sanoo että ei. Että ihmsiet on mitä on ja ei se oo niin tarkkaa. Kivoja ja hauskoja yleensä.
koskaan ei ole oltu baarissa tai laivalla tai yhtään missään niin että tätä naista ei miehet päivystäisi. Hänellä on tosi älykäs komea mies jonka kanssa heittää ihan järjetöntä kummeliläppää. Molemmat duunissa josta eivät edes puhu vaikka kaikesta näkee, että ainakaan rahasta ei jää kiinni.
Joillakin vaan on. Alkoi taas vähän ottaa päästä, vaikka munkin mielestä on ihan huipputyyppi.
Sylvester kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan älykkään ja luonnossa viihtyvän naisen, jos ei löydy niin ei löydy, mutta tämän ei tarvitse minua mitenkään iskeä. Tietenkin pitää osata olla onnellinen jo ilman minuakin. Ja myös omat asunnot, sillä kaipaan myös aikaa ihan itsekseni.
Huh, onneksi olen löytänyt miehen jolle kelpaan onnettomana. Kaipa se on oleellista, ettei kuvittele miehen olevan vastuussa naisen onnellisuudesta.
Se on oleellista. Tosin on myös sellaisia ihmisiä, jotka eivät osaa olla koskaan onnellisia, he eivät ole minua varten. Olen melko tyytyväinen elämääni aina, koska tiedän että vastoinkäymiset kuuluu osana elämään, niin pyrin kohtaamaan ne mahdollisuuksina, vähintäänkin niiden kautta oppii elämää itsessään. Elämän tarkoitus on kuiten nauttia tästä ajasta niin paljon kun se on mahdollista, ja tuo vaatii joskus kipeitäkin ponnisteluja, että toisaalla olisi asiat paremmin.
Nyrkillä yleensä. Joskus on tullut käytettyä myös kättä pidempää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät iske miehiä. Odottavat että heidät isketään. Sinänsä säälittävää että joutuvat tekemään valintansa siitä mitä tarjotaan sen sijaan että ottaisivat mitä haluavat.
Ei ne kaikkia miehiä iskekään. Heh heh.
Vierailija kirjoitti:
Sylvester kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on oleellista. Tosin on myös sellaisia ihmisiä, jotka eivät osaa olla koskaan onnellisia, he eivät ole minua varten. Olen melko tyytyväinen elämääni aina, koska tiedän että vastoinkäymiset kuuluu osana elämään, niin pyrin kohtaamaan ne mahdollisuuksina, vähintäänkin niiden kautta oppii elämää itsessään. Elämän tarkoitus on kuiten nauttia tästä ajasta niin paljon kun se on mahdollista, ja tuo vaatii joskus kipeitäkin ponnisteluja, että toisaalla olisi asiat paremmin.
Mun mies on tommonen. Mulla taas pahan masennuksen jälkeen on jääny joku vipu väärään asentoon, oletus on masentunut. Joskus onnistuu olla onnellisempi, joskus ei, mutta hyvin vähän siihen vaikuttaa ihmiset tai olosuhteet.
Toisaalta miehet tykkäävät siitä, että saavat naisen hymyilemään ja onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Suoraviivaisesti. Niiden itsetunnon perusta on älykkyys joten vähät välittävät ominaisuuksista joilla muut naiset yrittää tehdä vaikutuksen (naisellisuus, vaikeasti tavoitettavuus esim).
Paitsi, että tuo ei ole kovin älykästä....
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta miehet tykkäävät siitä, että saavat naisen hymyilemään ja onnelliseksi.
Näin on, mutta tuota ei saa käyttää hyväksi, näitäkin on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas ne naiset on ärsyttäviä jotka on muka onnesta soikeena kun saa jotain, ja naama venähtää heti kun mies kääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoraviivaisesti. Niiden itsetunnon perusta on älykkyys joten vähät välittävät ominaisuuksista joilla muut naiset yrittää tehdä vaikutuksen (naisellisuus, vaikeasti tavoitettavuus esim).
Älykäs nainen ei yleensä tarvitse miestä muuhun kuin seksiin, niin silloin lähestymistapa on sen mukainen.
Tämä. Monet älykkäät naiset ovat olleet härskin suorasukaisia.
Lyövät miestä fysiikankirjalla päähän ja raahaavat hiuksista nörttiluolaansa. Kulkusista jos mies on kalju.
Sylvester kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sylvester kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on tommonen. Mulla taas pahan masennuksen jälkeen on jääny joku vipu väärään asentoon, oletus on masentunut. Joskus onnistuu olla onnellisempi, joskus ei, mutta hyvin vähän siihen vaikuttaa ihmiset tai olosuhteet.
Tuo on ikävä kuulla. Nuo ovat vaikeita asioita, toivotaan että saat elämän ilosta vielä kiinni. En ole ollut masentunut koskaan, niin en tiedä tuosta, kuvitelmissani se olisi kuitenkin katastrofi, jos en kykenisi nauttimaan elämän pienistä asioista, kuten vaikka nyt auringonlaskusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykäs nainen ei yleensä tarvitse miestä muuhun kuin seksiin, niin silloin lähestymistapa on sen mukainen.
On tässä perää. Älykkyys ja seksuaalisuus korreloivat hyvin.
Itse älykkäänä mutta sosiaalisesti aivan tumpelona olen vetänyt kännin ja alkanut nuoleskella haluamaani urosta. Seksiä olen saanut ihan kiitettävästi niiltä, joilta halusinkin.
Olen edennyt myös parisuhteisiin, kun miehet on helppo koukuttaa hyvällä seksillä. Itse suhteista ei tietenkään pidemmän päälle mitään hyvää seurannut - koska olen ihmissuhteissa täysi tumpelo.
Mutta joo. Tykkään nykyisestä erakkoelämästä, saan keskittyä kiinnostavampiin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se nyt ainakin on strategia, jolla ekaa kertaa elämässäni yritän saada miehen. Ja väite on tosi ja paikkansapitävä. Saa nähdä miten käy.
Vierailija kirjoitti:
Puhumalla.
Tämä on yksi osa sitä. Mutta vielä tärkeämpää on jututtaa sitä miestä, kuunnella ja analysoida mitä asioita kyseinen mies arvostaa ja haluaa. Sitten vaan sopeuttaa käytöstään tähän. Aina kannattaa myös hienovaraisesti miestä kehua kun on pieninkin aihe siihen. Ja tataa olet unelmien tyttöystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tässä perää. Älykkyys ja seksuaalisuus korreloivat hyvin.
Itse älykkäänä mutta sosiaalisesti aivan tumpelona olen vetänyt kännin ja alkanut nuoleskella haluamaani urosta. Seksiä olen saanut ihan kiitettävästi niiltä, joilta halusinkin.
Olen edennyt myös parisuhteisiin, kun miehet on helppo koukuttaa hyvällä seksillä. Itse suhteista ei tietenkään pidemmän päälle mitään hyvää seurannut - koska olen ihmissuhteissa täysi tumpelo.
Mutta joo. Tykkään nykyisestä erakkoelämästä, saan keskittyä kiinnostavampiin asioihin.
Ihmissuhteet ovat vaikeita, siksi minäkin elelen erakkona + vuoroviikkolapset, mutta en sulje parisuhdetta poiskaan. Varovainen olen asian kanssa ehdottomasti.
Just näin. Paitsi jos sillä hetkellä sattuu kiinnostamaan enemmän se alapää, niin ei passaa jättää sitäkään arvailujen varaan.