Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten älykkäät naiset iskevät miehiä?

Vierailija
10.09.2019 |

Onko heillä joitakin erityisiä menetelmiä?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, kiinnostaa kanssa

Vierailija
2/79 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraviivaisesti. Niiden itsetunnon perusta on älykkyys joten vähät välittävät ominaisuuksista joilla muut naiset yrittää tehdä vaikutuksen (naisellisuus, vaikeasti tavoitettavuus esim).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskemällä Rubikin kuutiolla.

Vierailija
4/79 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen odottanut, että tullaan kotoa hakemaan. Toiminut hyvin.

Vierailija
5/79 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla ihan oma itsensä. Älykkäät naiset ovat hyvin kiinnostavia älykkäiden miesten keskuudessa.

Vierailija
6/79 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumalla.

Vierailija
7/79 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata. Pidän itseäni suht älykkäänä, mutta vaikka kuinka olen keskustellut fiksuja yhteiskunnallisista asioista niin loppupeleissä se on aina vaatinut sitä naisellista naurua, pitkiä katseita ja pientä tukan pöyhintää.

Vierailija
8/79 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi huippuälykäs kaveri minulla on, ja hänellä tuntuu olevan se että hän vetää älykön roolia, mutta aina kuitenkin sopivassa paikassa "inhimillistää" itsensä. Voi puhua jostakin Sudanin sisäpolitiikan kehittymisestä hyvinkin sujuvasti, mutta jos joku mies kävelee samalla ohi niin saattaa keskeyttää puheensa toteamalla "mmmm.. olipa söpö kundi" yms. Antaa siten itsestään älykkään vaikutelman, mutta ei elä missään norsunluutornissa vaan on lopulta samanlainen kuin muutkin. Ja tekee tuon älykkäästi selväksi.

Vierailija
9/79 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telepatian avulla. Kun osaa oikein toimia valittu mies tulee ennen pitkää juttusille, ja luulee itse tekevänsä aloitteen.

Vierailija
10/79 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lukeako itseäni varsinaisesti "älykkäisiin". Älyä on niin monta lajia, ja itsellä se sattuu olemaan enemmän akateemista, kun taas käytännöllinen ja sosiaalinen puoli eivät ole niinkään vahvoja.

Mutta siis iskin miehen ihan vain olemalla se mikä olin. Alusta asti toin rehellisesti esiin, millainen olen, mitä haluan ja mitä en. Toimi tässä yhdessä tapauksessa, ja se on toistaiseksi riittänyt. Ehkäpä sosiaalisesti älykkäillä naisilla on hienovaraisemmat keinot ja kyky varioida niitä vastapuolen mukaan.

Vierailija
11/79 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miehen nyt löytää

Vierailija
12/79 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraviivaisesti. Niiden itsetunnon perusta on älykkyys joten vähät välittävät ominaisuuksista joilla muut naiset yrittää tehdä vaikutuksen (naisellisuus, vaikeasti tavoitettavuus esim).

Älykäs nainen ei yleensä tarvitse miestä muuhun kuin seksiin, niin silloin lähestymistapa on sen mukainen.

Vierailija
13/79 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain oma itseni. Nykyisen miesystäväni tapasin onlinepelissä ja olin vain oma sarkastinen itseni. Jossain vaiheessa aloimme juttelemaan enemmän ja molemmille kehittyi tunteita.

Vierailija
14/79 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät iske miehiä. Odottavat että heidät isketään. Sinänsä säälittävää että joutuvat tekemään valintansa siitä mitä tarjotaan sen sijaan että ottaisivat mitä haluavat.

Vierailija
15/79 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä huumorintajulla

Vierailija
16/79 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta, tarpeesta ja miehestä. Yleensä ihan se riittää, että kohtelee miestä ihmisenä ja olettaa sen aivojen sijaitsevan yläpäässä.

Ilmeisesti toimii, kun olin sinkkuna pitempään viimeksi 1984.

Vierailija
17/79 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ovat kolahtaneet juuri ne naiset, jotka ovatkaan tulleet juttelemaan ihan normi asioista, kysyneet jossain vaiheessa kahville, jne.... Ne jotka ovat yrittäneet peppua keikuttamalla ja tukkaa pöyhimällä uida seuraani, on saaneet korkeintaan yhden yön. Ulkonäköönsä ylenmääräisesti panostaneet yleensä osuvat tuohon jälkimmäiseen kategoriaan. Epävarmoja itsestään, ja sitä on yritetty peitellä pakkelilla ja muotivaatteilla. Ja tämä on vain minun omakohtainen mielipiteeni.

Vierailija
18/79 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vain oma itseni. Nykyisen miesystäväni tapasin onlinepelissä ja olin vain oma sarkastinen itseni. Jossain vaiheessa aloimme juttelemaan enemmän ja molemmille kehittyi tunteita.

Minäkin olen saanut nettipelissä (logiikkasellaisessa) ihailijoita miehistä, joita ensin alkaa ärsyttää kun nainen voittaa heidät kerta toisensa jälkeen ja sitten kiinnostuvat siitä, mikä ihme siellä linjan toisessa päässä oikein on. 

Vierailija
19/79 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykäs nainen ei yleensä tarvitse miestä muuhun kuin seksiin, niin silloin lähestymistapa on sen mukainen.

Minä en tarvitse miestä, mutta haluan miehen. Toki odotuksetkin ovat sitten korkealla. Kun kaksi fiksua puhuu yhdessä, molemmat oppivat jatkuvasti lisää ja saavat ruokittua myös henkistä itseään. Keskustelutaidottoman miehen kanssa menen ihan hukkaan ja turhaudun. 

Vierailija
20/79 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu naisen kanssa, jossa perustellaan asiallisesti, eikä mustatuntuu-argumentein, on ainain hyvä alku. Sitten tietenkin vähän jotakin kipinääkin petää olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi