Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Miten teen itsestäni haluttavamman?

Vierailija
10.09.2019 |

Siis eronnut pitkästä liitosta. Haluaisin rehellisen arvion, mitkä seikat tekevät minusta potentiaalisen kumppanin? Miten lisätä miesten silmissä haluttavuutta?

Olen hyvissä töissä ja rahatilanteen on vakaa. Olen raitis ja tupakoimaton. Minulla ei ole tatuointeja tai lävistyksiä. Olen hoikka (rasvaprosenttini on 24% ja lihasprosentti 72%. Urheilen usein ja harrastan liikuntaa. Minulla on puolipitkät hiukset ja huolehdin ulkonäöstäni.
Olen kiltti, avoin, sivistynyt, ja iloinen luonteeltani. Harrastan lukemista ja urheilua.
Koti on minulle tärkeä paikka. Tykkään tehdä ruokaa ja olen hyvä kokki. Tykkään myös leipoa.
Tykkään seksistä. Hellyys ja seksi on mielestäni parisuhteen suola ja liima.

Ajattelin ainakin laihduttaa näin ensi alkuun, tavoite on rasvaprosentti 20-22%, lisäksi kasvatan hiuksiani pitkäksi ja pidän ne hyvässä kunnossa. Urheilua ei enää tarvitse lisätä, liikun nyt jo 4 krt viikossa, ja kroppa on lihaksikas ja timmi.
Pukeudun naisellisesti, tykkään käyttää hameita ja korkokenkiä, sukkahousuja, töissä jakkupuku. Korvissa on usein helmikorvakoru tai pienet timantit.
Hoidan myös ihoani, minulla on hyvä iho ja pitkät, hoidetut kynnet ranskalaisella manikyyrillä. Pukeudun klassisen naisellisesti tai vapaa-ajalla sporttisesti.

Mies. Onko vielä jotain, mitä voisin parantaa?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, minkä pituinen olet? Nyt kuulostaa siltä, että jätit olennaisen kertomatta..

Mikäli olet yli 175cm pitkä, niin pelisi on pelattu.

Olen lyhyt, 150 cm ”pitkä”;)

Olen lopettanut pituuskasvun 12 vuotiaana. Olen lyhyt ja siro.

Vierailija
42/49 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat tylsältä ja vähän keskenkasvuiselta.

Se luulee,et saa miehen jos se jumppaa...

Elä vähän elämääsi ja ota rennosti.Muutut ehkä kiinnostavaksi.Nyt et ole edes ihan kiva.

No ei kyllä pidä paikkaansa. Parisuhteissa ollessani kaikki kumppanini ovat kaikki sanoneet että olen hyvin kypsä ja tasapainoinen:) tykkään urheilla, koska saan siitä hyvän olon, ja siihen jää koukkuun. En urheile ulkonäön tai miesten takia, ihan naurattaa koko ajatus! :)))

Nukun paremmin kun urheilen ja urheilu auttaa myös työstressiin kivasti. Pääsee irti työkuvioista tehokkaasti kun esim käy lenkillä tai salilla.

Miten ihmeessä eroat aina uudestaan ja uudestaan, vaikka olet noin mahtava?

Mutta pakkohan tuon on olla provo. Ei kai kukaan aikuinen ihminen mieti, että suhde voi perustua johonkin rasvaprosenttiin.

Miten voit väittää että olen sarjaeroaja??

Kolme pitkää parisuhdetta. Ensimmäinen hyvin nuorena, suhde katkesi kun kumppani muutti ulkomaille mutta itselläni opiskelut ja työt Suomessa. En halunut muuttaa perässä.

Toinen parisuhde katkesi, kun mies ei halunut lapsia. Minä halusin.

Kolmannen kanssa perustin perheen ja olin onnellinen, mies tosin kuoli syöpään pari vuotta sitten. Ja surin suruni. Olen siis leski.

Provoilija unohtaa, mitä on tullut valehdeltua. Aloituksessa sanoit, että olet eronnut pitkästä suhteesta. Eli et ole leski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, minkä pituinen olet? Nyt kuulostaa siltä, että jätit olennaisen kertomatta..

Koita nyt päättää, oletko siro vai lihaksikas. Ja oletko leski vai eronnut.

Vierailija
44/49 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat tylsältä ja vähän keskenkasvuiselta.

Se luulee,et saa miehen jos se jumppaa...

Elä vähän elämääsi ja ota rennosti.Muutut ehkä kiinnostavaksi.Nyt et ole edes ihan kiva.

No ei kyllä pidä paikkaansa. Parisuhteissa ollessani kaikki kumppanini ovat kaikki sanoneet että olen hyvin kypsä ja tasapainoinen:) tykkään urheilla, koska saan siitä hyvän olon, ja siihen jää koukkuun. En urheile ulkonäön tai miesten takia, ihan naurattaa koko ajatus! :)))

Nukun paremmin kun urheilen ja urheilu auttaa myös työstressiin kivasti. Pääsee irti työkuvioista tehokkaasti kun esim käy lenkillä tai salilla.

Miten ihmeessä eroat aina uudestaan ja uudestaan, vaikka olet noin mahtava?

Mutta pakkohan tuon on olla provo. Ei kai kukaan aikuinen ihminen mieti, että suhde voi perustua johonkin rasvaprosenttiin.

Miten voit väittää että olen sarjaeroaja??

Kolme pitkää parisuhdetta. Ensimmäinen hyvin nuorena, suhde katkesi kun kumppani muutti ulkomaille mutta itselläni opiskelut ja työt Suomessa. En halunut muuttaa perässä.

Toinen parisuhde katkesi, kun mies ei halunut lapsia. Minä halusin.

Kolmannen kanssa perustin perheen ja olin onnellinen, mies tosin kuoli syöpään pari vuotta sitten. Ja surin suruni. Olen siis leski.

Provoilija unohtaa, mitä on tullut valehdeltua. Aloituksessa sanoit, että olet eronnut pitkästä suhteesta. Eli et ole leski.

Tunnustan. Leskeys on minulle vaikea asia. Mielummin kerron eronneeni pitkästä suhteesta kun en halua paljastaa, että olen leski. Mutta tottahan tuo on, leski olen.

Vierailija
45/49 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita nyt päättää, oletko siro vai lihaksikas. Ja oletko leski vai eronnut.

Olen siro (vaatekoko 34) mutta lihaksikas. Ei lihaksikkuus sulje pois siroutta. Mm minulla on hyvin kapea lantio ja vyötärö, pienet kädet ja kevyt yläosa.

Vierailija
46/49 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku oikeasti ei jo aloituksesta huomannut et tää on provo, niin pitää olla aika alhainen älykkyysosamäärä. Tän ei niin isoilla älynlahjoilla siunatun trollin koko premissi oli siinä, että yritti kuvailla (omasta mielestään) mahdollisimman ihanteellisen tavisnaisen  ja saada siitä joidenkin potentiaalisesti kateellisten kirjoittajien vihat niskoilleen. 

Kantsii vähän teroittaa tuota röllikynää AP! Kirjoittajana sä et ole sieltä lahjakkaimmasta päästä. Näin niinku vinkki vitosena. : )

Vierailija
47/49 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kuin nainen on viehättävä, kun ei ole virtahevon kokoinen eikä naama norsun*itulla. Eli siis jos olet lihava, laihduta, ja hymyile enemmän joka tapauksessa.

Vierailija
48/49 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa synnyttäjänlantion. Syy on meidän perimätiedossa. Synnyttäjänlantio kiihottaa ainakin itseäni ja kunnon berberi. Kyykkyjä tekemään salille?

Vierailija
49/49 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko Jumalaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä