Miehet! Miten teen itsestäni haluttavamman?
Siis eronnut pitkästä liitosta. Haluaisin rehellisen arvion, mitkä seikat tekevät minusta potentiaalisen kumppanin? Miten lisätä miesten silmissä haluttavuutta?
Olen hyvissä töissä ja rahatilanteen on vakaa. Olen raitis ja tupakoimaton. Minulla ei ole tatuointeja tai lävistyksiä. Olen hoikka (rasvaprosenttini on 24% ja lihasprosentti 72%. Urheilen usein ja harrastan liikuntaa. Minulla on puolipitkät hiukset ja huolehdin ulkonäöstäni.
Olen kiltti, avoin, sivistynyt, ja iloinen luonteeltani. Harrastan lukemista ja urheilua.
Koti on minulle tärkeä paikka. Tykkään tehdä ruokaa ja olen hyvä kokki. Tykkään myös leipoa.
Tykkään seksistä. Hellyys ja seksi on mielestäni parisuhteen suola ja liima.
Ajattelin ainakin laihduttaa näin ensi alkuun, tavoite on rasvaprosentti 20-22%, lisäksi kasvatan hiuksiani pitkäksi ja pidän ne hyvässä kunnossa. Urheilua ei enää tarvitse lisätä, liikun nyt jo 4 krt viikossa, ja kroppa on lihaksikas ja timmi.
Pukeudun naisellisesti, tykkään käyttää hameita ja korkokenkiä, sukkahousuja, töissä jakkupuku. Korvissa on usein helmikorvakoru tai pienet timantit.
Hoidan myös ihoani, minulla on hyvä iho ja pitkät, hoidetut kynnet ranskalaisella manikyyrillä. Pukeudun klassisen naisellisesti tai vapaa-ajalla sporttisesti.
Mies. Onko vielä jotain, mitä voisin parantaa?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi idea on alkaa kikatella iloisesti, laittaa korkkaria jalkaan ja tissivakoa esille.
Ei. En käytä tissivako-paitoja. Nauran kun naurattaa aidosti. Tykkään olla aito.
Käytän kyllä ihonmyötäisiä housuja ja paitiksia, koska ovat hoikassa ja urheilullisessa kropassa hyvännäköiset;) saan paljon kehuja kun käytän kireitä housuja, koska olen siro mutta lihaksikas.
Saat paljon kehuja? Mikä tässä nyt on ongelmana? Olet ilmeisen hyvännäköinen, itsevarma ja haluttava jo nyt.
AP tässä. Hei, yritetään pitää tämä ketju positiivisena, toki ymmärrän että kaikki ei tykkää kaikesta.
En ole vaikea luonne, tykkään kun mies päättää perheessä, inhoan naisten dominointia. Toisaalta en ole mikään tiskirätti parisuhteessa, mm. Pidän puoleni, että minullekin riittää vapaa-aikaa parisuhteessa esim urheiluun.
Olet täydellinen kaltaisellesi ulkonäkökeskeiselle miehelle. Tavalliselle peusmiehelle jopa pelottava kaikessa erinomaisuudessasi.
Miten ap tissivaon esittely eroaa tiukista housuista? Eikö molemmissa ole tarkoitus korostaa jotain ja saada katseita?
Vaikutat tylsältä ja vähän keskenkasvuiselta.
Se luulee,et saa miehen jos se jumppaa...
Elä vähän elämääsi ja ota rennosti.Muutut ehkä kiinnostavaksi.Nyt et ole edes ihan kiva.
Vierailija kirjoitti:
AP tässä. Hei, yritetään pitää tämä ketju positiivisena, toki ymmärrän että kaikki ei tykkää kaikesta.
En ole vaikea luonne, tykkään kun mies päättää perheessä, inhoan naisten dominointia. Toisaalta en ole mikään tiskirätti parisuhteessa, mm. Pidän puoleni, että minullekin riittää vapaa-aikaa parisuhteessa esim urheiluun.
Et ole ensimmäinen nainen joka noin sanoo, ja pitää huolen että mitään ei tehdä jollei asiat mene naisen toivomalla tavalla. Enkä sano tätä pahalla.
Kuulostat tylsältä ihmiseltä, ei ihme että oot eronnu
Vierailija kirjoitti:
Miten ap tissivaon esittely eroaa tiukista housuista? Eikö molemmissa ole tarkoitus korostaa jotain ja saada katseita?
Alhaisella rasvaprosentilla ei ole tissivakoa
Vierailija kirjoitti:
Elä vähän elämääsi ja ota rennosti.Muutut ehkä kiinnostavaksi.Nyt et ole edes ihan kiva.
No ei kyllä pidä paikkaansa. Parisuhteissa ollessani kaikki kumppanini ovat kaikki sanoneet että olen hyvin kypsä ja tasapainoinen:) tykkään urheilla, koska saan siitä hyvän olon, ja siihen jää koukkuun. En urheile ulkonäön tai miesten takia, ihan naurattaa koko ajatus! :)))
Nukun paremmin kun urheilen ja urheilu auttaa myös työstressiin kivasti. Pääsee irti työkuvioista tehokkaasti kun esim käy lenkillä tai salilla.
Vierailija kirjoitti:
Voit valkuaista a n u k s e s i.
Vanhemman naisen kannattaa tätä harkita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä pidä paikkaansa. Parisuhteissa ollessani kaikki kumppanini ovat kaikki sanoneet että olen hyvin kypsä ja tasapainoinen:) tykkään urheilla, koska saan siitä hyvän olon, ja siihen jää koukkuun. En urheile ulkonäön tai miesten takia, ihan naurattaa koko ajatus! :)))
Nukun paremmin kun urheilen ja urheilu auttaa myös työstressiin kivasti. Pääsee irti työkuvioista tehokkaasti kun esim käy lenkillä tai salilla.
Miten ihmeessä eroat aina uudestaan ja uudestaan, vaikka olet noin mahtava?
Mutta pakkohan tuon on olla provo. Ei kai kukaan aikuinen ihminen mieti, että suhde voi perustua johonkin rasvaprosenttiin.
Isommat tissit ja tiukempi pimpsa niistä haluttavampi nainen on tehty.
Ps.
Kakkosta jos antaa niin aina plussaa!!
Hanki itsellesi _persoona_ - se on aika iso osa ihmisen viehättävyyttä, oli kyse miehestä tai naisesta. Kuulostat aika sellaselta perustallaaja tavikselta, joka on tylsän kasvatuksensa johdosta omaksunut mauttoman ja mielikuvituksettoman estetiikantajun ja älynlaadun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukun paremmin kun urheilen ja urheilu auttaa myös työstressiin kivasti. Pääsee irti työkuvioista tehokkaasti kun esim käy lenkillä tai salilla.Miten ihmeessä eroat aina uudestaan ja uudestaan, vaikka olet noin mahtava?
Mutta pakkohan tuon on olla provo. Ei kai kukaan aikuinen ihminen mieti, että suhde voi perustua johonkin rasvaprosenttiin.
Miten voit väittää että olen sarjaeroaja??
Kolme pitkää parisuhdetta. Ensimmäinen hyvin nuorena, suhde katkesi kun kumppani muutti ulkomaille mutta itselläni opiskelut ja työt Suomessa. En halunut muuttaa perässä.
Toinen parisuhde katkesi, kun mies ei halunut lapsia. Minä halusin.
Kolmannen kanssa perustin perheen ja olin onnellinen, mies tosin kuoli syöpään pari vuotta sitten. Ja surin suruni. Olen siis leski.
Vain keskenkasvuiset poikaset ovat kiinnostuneita rinnoista. Keskity siis pepun ja reisien kasvattamiseen. Niitä ei voi treenata liikaa :)
Muista myös nauraa miehen vitseille, vaikka ne olisivatkin huonoja.
Kysy aina miehen sotilasarvoa ja ole haltioissasi, jos se kuulostaa edes jotenkin korkealta.
Ihastele miehen hauista ja pyydä koettaa sitä, vaikka se olisikin miten ruikku hyvänsä.
Näillä pärjää pitkälle :)
Ei tarvitse parantaa mitään teet jo nyt kaiken oikein. Otttaisin tuollaisen naisen todella mielelläni. Kasvonpiirteilläkään ei ole merkitystä kun kroppa on lihaksikas ja timmi.
Vierailija kirjoitti:
Voit valkuaista a n u k s e s i.
ei ainakaan kannata ruskaista a n u s t a, koska muutoin kakka rippeet eivät näy kiihottavasti anaaliseksin temmellyksessä.
AP, minkä pituinen olet? Nyt kuulostaa siltä, että jätit olennaisen kertomatta..
Mikäli olet yli 175cm pitkä, niin pelisi on pelattu.
A) Tahdotko sitoutua loppuelämäksi?
B) Tahdotko lapsia?
C) Suostutko avioehtoon?