Jäiks miten toi miljonääriäiti on vanhentunut!
Iltapäivälehdessä kuva jossa naama leikelty ja pistelty ilmeettömän kireäksi, mutta kädet aivan ryppyiset
Kommentit (22)
Näytti kymmenen vuotta sitten kolmekymppiseltä ja nyt kämmenselästä seittemänkymppiseltä
Kuva olis kiva, muuten vähän hankala kommentoida.
Toi on kun joku Disney-leffan noita!
Eivät tulleet paikalle ja kuvakin vanha. Miltähän nykyään näyttää.
Ei mun kädet kyllä ole tollaset, vaikka oon kohta 50 vuotias.
Toi Maria oli niin kaunis vielä sen ohjelma-sarjan aikaan. Samoin kuin kaikki tv-julkkikset, joita on leikelty. Harmi, jos olettavat tuon olevan kaunista.
Ei tuo vielä mitään, mutta se svedu Maria Montejotakin kertoo olevansa 52-vuotias ja ainakin kuvan mukaan mieluummin huonosti säilynyt 72-vuotias. Kuva oli hiljattain jossain ip-lehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Miks noi on edes olemassa
Varmaankin siksi, että heidän vanhempiensa sukusolut ovat joskus noin 50 vuotta sitten yhtyneet? t. Biologan ope
Minkä ikäinen tuo blondi vanhan naisen käsineen sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen tuo blondi vanhan naisen käsineen sitten on?
Uskoisin että käsineet ovt 52 v.
Väittää olevansa noin 45 v.
Mä olen saman ikäinen, eikä kenenkään tämän ikäisen naisen kädet näytä tuolta.
Rouvan oikea ikä taitaa alkaa kutosella, ellei peräti seiskalla.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Toi Maria oli niin kaunis vielä sen ohjelma-sarjan aikaan. Samoin kuin kaikki tv-julkkikset, joita on leikelty. Harmi, jos olettavat tuon olevan kaunista.
Ei ollut kaunis silloinkaan. Jos ei ollut naamiomaista meikkiä niin näytti aika paljon samalta kuin nykyään. Kädet on kieltämättä hurjan näköiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Maria oli niin kaunis vielä sen ohjelma-sarjan aikaan. Samoin kuin kaikki tv-julkkikset, joita on leikelty. Harmi, jos olettavat tuon olevan kaunista.Ei ollut kaunis silloinkaan. Jos ei ollut naamiomaista meikkiä niin näytti aika paljon samalta kuin nykyään. Kädet on kieltämättä hurjan näköiset.
Ei sen naama kyllä noin tiukaksi oltu silloin vielä kiristetty.
Normi julkkis eukko,parikymppisenä alotetut pistokset ja kiristykset näkyvät naamassa jo kolmekymppisenä.
Päälle tekokulmat ja ripset niin avot!
Ihmettelen ettei Maria ole hoidattanut ja kiristyttänyt käsiään, koska naama on melkoisen pinkeä naamari.
Samoja täyteainehoitoja tehdään käsillekin kun mitä kasvoille. Ja ne ovat täällä meidän perähikiälläkin lähes arkipäivää, miksi ei monte carlossa?
Hurja! Harvoin näkee noin rajua kontrastia luonnottomien siloposkien ja ryppykäsien välillä.
Tuo nainenhan on lähes täysin rasvaton. Itselläni on vähän tuon kaltaiset kädet. Varmasti jos olisin rasvaton, käteni näyttäisivät tuolta. Nyt olen lievästi ylipainoinen ja kädet näyttävät pienemmiltä ja kauniimmilta kuin silloin, kun olin laiha. Olen saanut myös haukkuja käsistäni.
Espanjassa porukka nahistuu. Voiton vie Pissa Pekkarinen, kuvassa 53v
https://img.ilcdn.fi/IABpfFiSLleQ618T8YC_ipiLQMY=/full-fit-in/1024x/img…
Kaikki vanhenevat. Toisilla on vain parempi plastiikkakirurgi, mutta kämmenselille ei voi tehdä mitään.