Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella/olla naimisissa miehen kanssa joka matkailee joskus esim. thaihin?

Vierailija
10.09.2019 |

Tai Kanarialle tai muihin kohteisiin jätkäkaverien kanssa? Olisiko sinulle isokin ongelma? Jos on niin miksi on? Miksi miehesi ei saisi matkailla kaveriporukassa?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten matkat ei ole kaikki samanlaisia seksimatkoja kuin naisten

Vierailija
22/41 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä asenteesta naisiin yleensä. Jos haisee läpi että on ihan ok maksaa seksistä, niin en voisi, matkusti tai ei. Mieheni kyllä matkustaa, mutta hän ei olekaan sovinisti.

Mielenkiinnosta kysyn, miksi sinulle tuollaiset ajatukset tulevat mieleen?

Olisikohan siksi että thaimaa on tunnettu prostituution keskus ja moni matkustaa sinne juuri siksi? Olen minä siellä itsekin käynyt ja tiedän että siellä voi tehdä muutakin. Ja että muualla voi tehdä samaa. Siksi se onkin se asenne naisiin mikä ratkaisee, ei matkakohde.

Siellä on sitä, mutta ei eroa mitenkään matkasta venäjälle, amsterdamiin, itäblokin maihin tai Jenkkeihin.

Thaimaa on kaukoidän kauneimpia ja suurimpia lomakohteita, silti palstamammalla on ensimmäisenä mielessä että mies menee kairaamaan ladyboyta?

Ja jos minulta kysytään niin ei ole mikään kaunein maa. Siivoton ja rähjäinen, rannat täynnä roskaa ja meduusoja.

Totta. Sielläpäin on kauniimpiakin maita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkat Thaimaahan jätkäporukassa kuulostaa kieltämättä siltä, että tuliaiset ei välttämättä ole materiaa.

Thaimaa on muuten maa, joka myy seksikaupassaan myös pikkulapsia.

Vierailija
24/41 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kieltäisin, koska olen useasti pyytänyt miestä muksun ja mun mukaan reissuun, muttei lähde, ainakaan lentämällä. Eli jos reissaisi meidän kanssa edes joskus, niin kaveriporukkareissu olisi ihan eri asia. Perhe edellä kuitenkin kun on perheen valinnut.

Vierailija
25/41 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en voisi. Tuntemani aikamiespoikamiehet ovat seurassa auliisti jakaneet kokemuksiaan thaimaan-matkoiltaan.

Vierailija
26/41 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, eivät kummankaan sukupuolen kaikki eikä kaikkien matkat ole seksimatkoja. 

Näen kuitenkin eroja Thaimaan ja Välimeren välillä. Oma kokemukseni oli, että jos joku jotain jostain maksoi (ei seksistä vaan tarjoiluista), se oli mies ja hänellä oli kyllä ihan standardit sille, kenet seuraansa kelpuuttaa. Ikinä ei olisi katsonut sitä, että örvellän kännissä tms. urpoilua mutta pyrki toki itsekin olemaan hyvää seuraa ja piti tunnelmaa yllä (selvänä). Muisti merkkipäivät, pukeutui hyvin, hymyili jne. Mitä verrannollista tuossa on johonkin juoppoon ja maksuuliseen baarityttöön tai epätoivoiseen elämäntilanteenparannusyritykseen?

Vierailija
27/41 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eivät kummankaan sukupuolen kaikki eikä kaikkien matkat ole seksimatkoja. 

Näen kuitenkin eroja Thaimaan ja Välimeren välillä. Oma kokemukseni oli, että jos joku jotain jostain maksoi (ei seksistä vaan tarjoiluista), se oli mies ja hänellä oli kyllä ihan standardit sille, kenet seuraansa kelpuuttaa. Ikinä ei olisi katsonut sitä, että örvellän kännissä tms. urpoilua mutta pyrki toki itsekin olemaan hyvää seuraa ja piti tunnelmaa yllä (selvänä). Muisti merkkipäivät, pukeutui hyvin, hymyili jne. Mitä verrannollista tuossa on johonkin juoppoon ja maksuuliseen baarityttöön tai epätoivoiseen elämäntilanteenparannusyritykseen?

Seksi vieraiden kanssa lomalla tietenkin. Mahdollinen maksu on merkityksetön tekijä. Ei sinulle tietenkään, sinä nostat sen seikan aivan omaan kategoriaan, enkä viitsi tässä sanoa todellisia syitä tähän kategorisointiin, jankkaamiseksi menisi, mutta useimmille miehille se on yhdentekevää, onko nainen maksanut harrastamastaan seksistä vai ei.

Vierailija
28/41 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen näkisi oikeudekseen riistettyjen naisten hyväksikäytön, niin parisuhde päättyisi välittömästi.

Vierailija
29/41 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.

Vierailija
30/41 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ongelma. Ei ole ikinä räkä poskella eikä alennu maksullisiin vaan porukalla olisi kyllä ihan muuta tekemistä reissussa.

Luultavimmin reissaisivat sukelluskohteissa, osallistuisivat kokkauskursdille tmv

Molemmat reissaa myös omia reissuja eikä tulisi mieleenkään epäillä mitään:)

Vierailija
31/41 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ei, en tahdo sp-tauteja. Matkailkoon minkä lystää mutta ei mun puolisona.

Vierailija
32/41 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutoksen ollessa akuutti asia, Thaimaan sijasta voisi matkustaa esim. Berliiniin. Siellä voi toimittaa ihan samat asiat, mutta lento on lyhyempi.

Vierailija
33/41 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö joskus aloituksen jossa kysyt "Olisiko ok jos mies matkustaisi kaveriporukassa Kap Verdelle?" 

Vierailija
34/41 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveitä nipoja??!!

Oletteko tosiaan sitä mieltä että miehenne ovat viikon kännissä housut nilkoissa heti kun pääsevät teistä hetkeksi irti??

Kamalia parisuhteita teillä:) Pitää antaa liekaa tarpeeksi ettei tarvitse riuhtoa itseään väkisin irti;)

Vierailija
35/41 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, en voisi. Tuntemani aikamiespoikamiehet ovat seurassa auliisti jakaneet kokemuksiaan thaimaan-matkoiltaan.

Sama täällä. Parilla tutulla työkuvioista on thaimaalainen vaimo ja kohtelevat tosi huonosti näitä naisia.  Eräs mies käy nykyään yksin Thaimaassa ja se vaimo jää Suomeen. Reilua? Ois varmaan kiva sille vaimolle päästä myös kotiväkeään tapaamaan. 

Vierailija
36/41 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jauhat tätä samaa aihetta kuukaudesta toiseen?

Koska täällä on taas mies-palstavajukkeja vapaana sigh

Vierailija
37/41 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä asenteesta naisiin yleensä. Jos haisee läpi että on ihan ok maksaa seksistä, niin en voisi, matkusti tai ei. Mieheni kyllä matkustaa, mutta hän ei olekaan sovinisti.

Olisikohan siksi että thaimaa on tunnettu prostituution keskus ja moni matkustaa sinne juuri siksi? Olen minä siellä itsekin käynyt ja tiedän että siellä voi tehdä muutakin. Ja että muualla voi tehdä samaa. Siksi se onkin se asenne naisiin mikä ratkaisee, ei matkakohde.

Muuten ymmärrettävää, mutta tuo "ei olekaan sovinisti" herättää vain kysymysmerkkejä. Moni mies muuttu täysin kun thaikuissa, ei kannata luulla pehmoiset piheet naisten arvostamisesta ennustaisi siveellistä käytöstä thaimaanreissulla, ehkä jopa päinvastoin. Parhaiten käyttätyviä miehiä ovat ne, jotka eivät tee asiasta numeroa suuntaan eikä toisteen.

Vierailija
38/41 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten ymmärrettävää, mutta tuo "ei olekaan sovinisti" herättää vain kysymysmerkkejä. Moni mies muuttu täysin kun thaikuissa, ei kannata luulla pehmoiset piheet naisten arvostamisesta ennustaisi siveellistä käytöstä thaimaanreissulla, ehkä jopa päinvastoin. Parhaiten käyttätyviä miehiä ovat ne, jotka eivät tee asiasta numeroa suuntaan eikä toisteen.

No muutapa ei voi kuin valita sellaisen joka vaikuttaa kunnioittavan naisia. Eihän monet edes peittele sovinismiaan, joten aika ison osan voi joka tapauksessa karsia. Sen jälkeen ei voi kuin luottaa. Sellaista tämä elämä on, vain itsestään voi varmasti tietää mitä hommailee. Mieheni ei kyllä ole kiinnostunut Thaimaasta. Sain suostutella melko pitkään perhematkalle sinne, kun halusin itse nähdä paikan. Hän pelkäsi että niitä maksullisia saa ihan olla ravistelemassa irti hihoista, mutta ei niitä sitten niissä paikoissa näkynyt missä käytiin.

Vierailija
39/41 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen näkisi oikeudekseen riistettyjen naisten hyväksikäytön, niin parisuhde päättyisi välittömästi.

Sitähän tässä kysyttiin?

Vierailija
40/41 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen Thaimaassa säännöllisesti matkaavan miehen kanssa. On käynyt mielessä, että mitä jos pettää, mutta olen päätynyt siihen johtopäätökseen, että voi pettää minua yhtä lailla Helsingissä, Juupajoella tai vaikka Tallinnassa. Jos tämmöstä joskus tapahtuu, niin se on sitten kantapäät yhteen ja uusiin seikkailuihin. En ryhdy kenenkään valvojaksi, vaan ihmisellä pitää olla vapaus lähteä, jos siltä tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi