Epäilen, että työkaveri laskee alleen. Hänellä on täydet peseytymis välineet työpaikalla
Omassa toimistossaan jossa on wc ja suihku.
Tosiaan hyllyssä on shamppoot, saippuat ja pesusieni.
. Olen myös pannut merkille, että hänellä saattaa vaatteetkin vaihtua saman päivän aikana .
Kulkee työmatkat autolla eli ei harrasta liikuntaa työmatkalla eli sekään ei selitä tätä..
Kommentit (14)
Voi olla vaikka kova hikoilija, vaihdevuodet tai joku sairaus? Eikö se ole hyvä että pitää huolta hygieniastaan? Pidätysongelmiin on tenat, ei siinä tarvi koko vaatekerta vaihtaa.
Mulle tuli mieleen myös vaihdevuodet ja äärimmäisen pahat kuumat aallot.
Jospa vaan on niin pihi, että haluaa käydä työpaikalla peseytymässä? Säästää vesilaskussa, nääs.
Tai sillä tehdään kylppäriremppaa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Aivan ällistyttävää, eihän vaihdevuodet vaadi ylimääräistä peseytymistä, kuukautiset toki. Alapäästähän tässä puhuttiin.
Monet ihmiset ovat siistejä, mutta aloittaja mitä ilmeisimmin ei ole.
Ap olet varmaan miellyttävä työkaveri.
Mieheni hikoilee hyvin runsaasti, joten hänellä on työpaikalla peseytymisvälineet sekä vaihtovaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan ällistyttävää, eihän vaihdevuodet vaadi ylimääräistä peseytymistä, kuukautiset toki. Alapäästähän tässä puhuttiin.
Kuka puhui alapäästä muu kuin sinä?
aloituksesta:
"Tosiaan hyllyssä on shamppoot, saippuat ja pesusieni.Olen myös pannut merkille, että hänellä saattaa vaatteetkin vaihtua saman päivän aikana ."
Käy salilla/jumppaa lounastauolla?
Jos näin onkin niin mitä se sinulle kuuluu?