Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsen apua. Pahoinpitelen lastani.

Vierailija
09.09.2019 |

Lapseni ovat vaikeita. Todella hankalia. Yritän parhaani mukaan olla rauhallinen ja järkevä aikuinen, mutta välillä kiehuu pahasti yli ja haluaisin hakata lapseni. Olen näissä tilanteissa karjunut lapsille kurkku suorana ja tukistanut todella kovaa. Tiedän, ettei se ole oikein, mutten voi itselleni mitään.

Haluaisin apua, mutta en tiedä mistä. En halua että lapsista tehdään lastensuojeluilmoitusta ja ruvetaan kaikkiin ikäviin toimiin. Haluan vain itse keskusteluapua ja neuvoja vaikeisiin tilanteisiin.

Mistä saan apua?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jo oikealla tiellä kun tunnistat asian. Yritä miettiä mikä malli ajaa sinut toimimaan noin. Itse tajusin, että suutuin lapsille ja hermostuin pienestä kun olin nälkäinen! Joten heitin piutpaut hoikkuusihanteelle ja aloin syömään paljon säännöllisemmin (enkä kovin montaa kiloakaan lihonnut) ja myös niitä herkkuja. Ennen olin esim. syöttänyt lapset ensin ja sitten nälkäkiukussa pienikin sottaaminen meni tunteisiin. Samoin lasten pitää syödä säännöllisesti, pelleily alkaa nopeammin kun on nälkäinen.

Myös liian täydellisen elämän tavoittelu teki kiukkuiseksi, piti kaiken olla niin viimeisen päälle, lasten olla kuin kasvatusopin malliesimerkkijä. Kun löysäsin vaatimuksiani, rentouduin.

Yhdestä lapsestani tehtiin lasu täysin ulkopuolisen toimesta eli olin ollut uhkaava lasta kohtaan julkisella paikalla, käytännössä olin huutanut. Silloin oli Vilja-Eerikan tapaus ollut juuri pinnalla, joten ilmeisen herkästi siihen aikaan tehtiin lasuja. Muutaman kerran keskusteltiin jaksamisesta, mutta ei siitä sen enempää tullut, enkä mitään käytännön apua loppujen lopuksi saanut, enkä ilmeisesti tarvinnutkaan.

Vielä välillä saatan edelleen huomata että kiukku nousee, mutta nyt osaan sanoa että mikä ärsyttää ja miksi. Plus nyt voi lähteä purkamaan kiukkua vaikka ulos kun lapset ovat jo isoja.

"Hakkaan lapsiani kun mua nälättää kun en voi syödä etten vaan liho". Kuka sutkin on joskus erehtyny astumaan? Hyi helvetti mitä "äitejä"

42/45 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te idiootit tajua että fyysinen kuritusväkivalta on RIKOS ja lastensuojelulla on silloin VELVOLLISUUS puuttua siihen, myös poliisilla. Kiireellinen sijoitus on 90% varma. Vai siksikö annattekin näitä typeriä ohjeitanne, että ap lentäisi ansaan?

Ei vaan että lapset ois turvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te idiootit tajua että fyysinen kuritusväkivalta on RIKOS ja lastensuojelulla on silloin VELVOLLISUUS puuttua siihen, myös poliisilla. Kiireellinen sijoitus on 90% varma. Vai siksikö annattekin näitä typeriä ohjeitanne, että ap lentäisi ansaan?

Nyt valot päälle. Luuletko tosiaan, että kaikki tukistetut lapset huostaanotetaan? Tuskin.

Ap, turha pelätä mitään sijoitusta.

Vierailija
44/45 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylvester kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan että lapset ois turvassa.

Niinpä, siks on hyvä että nettipoliisille on vinkattu, ja lasten pahoinpitely ei tosiaankaan ole nykyään enää mikään pikkujuttu kuten hakkaajamammat täällä yrittää itselleen ja toisille uskotella, vaan se lapsi lähtee kyllä pahoinpitelijältä ja hyvä niin.

Vierailija
45/45 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt valot päälle. Luuletko tosiaan, että kaikki tukistetut lapset huostaanotetaan? Tuskin.

Ap, turha pelätä mitään sijoitusta.

Kuule usko mua, vähemmästäkin on sijoitettu. Vielä kun ap:n kohdalla ei ole kyse mistään yksittäistapauksesta vaan jatkuvasta toiminnasta kuten hän ihan itse kertoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan